countAdView(2)
 [ 23 berichten ] 
 Titel: A Manacled Shark Helm Nozzle Hog*
Nieuw berichtGeplaatst: 29 Sep 2008 21:51 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
De afgelopen maanden hebben Hangloozz, Harm_K, Mascha en ik samen aan een kettingfoto gewerkt. In plaats van ??n dag hadden we steeds ??n week de tijd - al is daar ivm vakanties niet steeds een week overheen gegaan :fluit: . Daarnaast zijn we in plaats van ??n keer, alle vier drie keer aan bod gekomen.

Dit is de serie van 12** beelden die zo is ontstaan:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

* Nee, we wisten geen fatsoenlijke titel te bedenken 8-)
** En ja, daar is netjes over gepb't met een moddie, van Xtuv mocht het |? ;)
~ Crow who calls the Raven black

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 29 Sep 2008 21:59 
Gebruikers-avatar
 Profiel
2-3-9 Netjes belicht en bewerkt, volgens mij is er wel duidelijk verschil te zien tussen wie welke heeft gemaakt :p Conceptueel vindt ik 7 heel sterk.

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 29 Sep 2008 22:28 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Blijf er naar kijken. Gaan jullie met deze foto's exposeren? Vind ze echt super! Is er nog meer?

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 30 Sep 2008 07:26 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Waaw... Gewoon WAAW!
KlEK a KlDDO kiekt (B)engeltjes en Bolle Buiken

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 30 Sep 2008 09:05 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Wat gaaf om 'm in z'n geheel te zien!
Ik weet nu wel dat ik me toch echt wil gaan verdiepen in mensenfotografie, als ik de foto's van mijn medefotokettingers zie weet ik precies weer waarom, je kunt toch meer in een foto leggen op die manier.
Ik vond het heel erg leuk om te doen!
Goeie titel trouwens! :twisted:

Laatst gewijzigd door Mascha op 30 Sep 2008 10:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 30 Sep 2008 09:14 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Zo jullie hebben de zomer goed besteed. Super. Ik hou wel van dit magisch realistische spul.

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 30 Sep 2008 09:32 
 WWW  Profiel
Nou als het van die strenge Xtuv mocht... dan mag het van mij ook :P

Flinke toewijding hoor, petje af!

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 30 Sep 2008 12:53 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Het was wel echter een lange zit naar de eindstreep.. waarna ik de afsluiter moest maken en men ook nog eens aan me begon te trekken of ik ff op wilde schieten :p maar ben erg blij met het resultaat.
Leuk om soms de zwaar contrasterende overgangen te zien.. van 2 naar 3 bijvoorbeeld. En de verschillen in stijl.. zelfs de verschillen per beeld van ??n en dezelfde fotograaf (manipulist?).

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 30 Sep 2008 13:13 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
sow he, lekker hoog nivo hoor! *O*
Erg gaaf!

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 30 Sep 2008 13:15 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Fakking hell!..... Weirde bende! Wat gaaf, mensen. Ik vind het echt top. Exposeren die zooj!!!!
pssttt..... www.jr-foto.nl

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 30 Sep 2008 13:30 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Goed resultaat zeg. Vooral 2,3, 6 en 9 (wel jammer dat de hoeken zo over de top donker zijn gemaakt, komt iets te gekunsteld over) vind ik erg geslaagd.
Eindelijk weer een portfolio online: www.pacoweekenstroo.com.

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 30 Sep 2008 13:31 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Mijn complimenten!
Geheel nieuwe site!!
http://www.erooks.nl

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 30 Sep 2008 14:11 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Damn, wat een sterk verhaal.

Ik vind sommige individueel ook erg sterk maar als serie knalt dit echt.
Ga geen favo's roepen en geen los commentaar want dit moet imo echt als geheel gezien worden.
Enige commentaar voor mij is dat de sleutel wat lang onderdeel is van de thema's.

Oh ja de titel is top :D
deze ruimte niet beschrijven

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 30 Sep 2008 14:16 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Hangloozz schreef:

...en men ook nog eens aan me begon te trekken of ik ff op wilde schieten :p ...

'men'? Je bedoelt 'ze'...:)

Maar ook ik heb er erg veel plezier aan beleefd. Wel lekker om iets meer tijd te hebben dan 1 dag (zoals bij de eerdere fotokettingen). Het duurt inderdaad wat langer maar daar staat tegenover dat, doordat we allemaal 3x aan de beurt geweest zijn, je tussentijds al iets meer idee krijgt van het uiteindelijke geheel. Bovendien heb je zeker bij de 2e en 3e ronde wat meer associatief materiaal.
'k Vind het eindresultaat ook erg de moeite waard!
DENK-BEELDEN
Life's too short to wear tight shoes

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 30 Sep 2008 15:21 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Mooi resultaat zeg! Je ziet goed dat over elke foto goed is nagedacht en er flink wat werk in gegaan is om het zo uit te voeren. De link naar de vorige foto is ook steeds duidelijk te zien.

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 30 Sep 2008 23:18 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Wow! Niets mee gekregen van dit alles maar w?t een eindresultaat. Favorieten zijn 6, 7 en 12 maar ik vind ze hoe dan ook allemaal heel erg mooi :applaus:

Oh en een eervolle vermelding voor de titel ;)
Long ago, it must be, I have a photograph
Preserve your memories, they're all that's left you

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 04 Okt 2008 19:06 
Gebruikers-avatar
team DPZ
 WWW  Profiel
Leuk initiatief en goed uitgevoerd!
Ondanks dat de namen bij de foto's zijn weggelaten is er toch wel een duidelijke 'handtekening' te zien bij de meeste beelden, wel leuk om dat te analyseren... :D Het sluit niet naadloos op elkaar aan qua stijl, maar dat is ook wel logisch met verschillende mensen aan het 'roer'. Dat maakt het denk ik ook minder geschikt om beelden individueel te becommentari?ren, dus daar begin ik ook maar niet aan.

Lijkt me leuk om meer te zien van dit 'collectief'! ^O^

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 04 Okt 2008 22:30 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Goed dat dit ge?nitieerd is. Tof om te zien, nog leuker waarschijnlijk om er mee bezig zijn geweest... :)

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 05 Okt 2008 17:00 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Oef wat een werk moet daar in gegaan zijn. Erg mooi resultaat! ^O^
Is er van tevoren iets van een richting aan gegeven die het qua sfeer zou moeten worden?

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 05 Okt 2008 18:44 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ai caramba, helemaal over het hoofd gezien dit topic! Wat een sterke, goed uitgevoerde beelden zeg!! Fantastisch! 12 stuks, kun je een mooi kalendertje van maken

Titel:
Nieuw berichtGeplaatst: 06 Okt 2008 10:33 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
@Uitvreter (en eigenlijk ook @Xtuv): nee, er is van tevoren geen afspraak gemaakt wat het qua stijl zou moeten worden. Echter is bekend dat van alle 4 de fotografen de stijl/interesse wat in de duistere hoek en/of bij magisch realisme/surrealisme ligt en op die basis is de groep min of meer samengesteld :)
Qua tijd kan ik alleen maar in m'n eigen keuken kijken en dat is gemiddeld meer dan een volle dag brainstormen/brain pijnigen/frustratie tot een flinke dag schieten en Photoshopwerk. Beeld 12 heb ik getimed en komt op minstens 12 uur brainstorm (niet specifiek voor dit beeld maar verschillende ideeen proberen te genereren) en 7 uur PS-werk (samengesteld uit 11 beelden), beeld 2 is aardig wat uur brainstorm, 2 uur voorbereiden, een uur schieten, en 6 uur PS-werk)

Kortom; mooie leerschool :)

Titel: Re: A Manacled Shark Helm Nozzle Hog*
Nieuw berichtGeplaatst: 17 Jan 2009 16:57 
 Profiel
Geweldige serie!
Alleen #9 dacht ik te herkennen, is die al eerder gepost? (Misschien op de site van Harm_K, ik denk aan de stijl te zien dat dit 'zijn' foto is ;))

Edit: zie nu dat ik in een oud topic zit, vandaar ook de herkenning van 9 :o :oops:

Titel: Re: A Manacled Shark Helm Nozzle Hog*
Nieuw berichtGeplaatst: 18 Jan 2009 08:39 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Veel sjop werk, maar wel heel creatief en mooi uitgevoerd...3 en 9 hebben mijn persoonlijke voorkeur.
Ana loog toen ze zei dat ze de Digi taalbarrière kon doorbreken.

Forumindex » Showcase / Testcase archief 2007-2009 » Experimenteel
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 23 berichten ] 

Grijswaarden