[ 13 berichten ] 
 Titel: stadsleven
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Sep 2007 21:01 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
[center]"stadsleven"
Afbeelding[/center]
D80 ||tamron 17-50/2.8 en nog veel meer op het wensen lijstje zoals een fish, 50mm en 85mm maarja het geld is op he

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 18 Sep 2007 10:18 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik zie eerlijk gezegt meer een onscherpe (bewogen) foto van een muurtje waar een mevrouw voor / bij zit.
Het is jammer dat er geen gezicht op staat, de rest van de foto is nl niet echt boeiend.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 18 Sep 2007 11:50 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik ben het wel eens hiermee. De suggestie wordt gewekt dat het gaat om een zwerver/ster, maar dit komt voor mij niet helemaal uit de verf. Ik denk te begrijpen dat het tonen van een gezicht in zo'n situatie idd ook niet zo gewenst is, maar het weglaten daarvan zou op ??n of andere manier gecompenseerd kunnen worden, zodat het weer een interessante compositie wordt.
The trouble with fiction is that it makes to much sense. Reality doesn't make any sense at all.

Dit is mijn winkel.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 18 Sep 2007 21:31 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
het idee erachter was(edit:is) alsvolgt...
het stadslever word steeds anoniemer.. vandaar geen gezicht maar wel duidelijk dat het een iemand is.
Op de knieen om geld aan het smeken, aan de rand van de samenleving: randje van de muur...
bewegingsonscherpte: uit de heup genomen alsof we er geven langsaf lopen en als we er al voorbij zijn de mensen pas op merken....
D80 ||tamron 17-50/2.8 en nog veel meer op het wensen lijstje zoals een fish, 50mm en 85mm maarja het geld is op he

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 18 Sep 2007 21:34 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
sturb,

Ik zie het wel hoor...dat bewogene er in maakt het krachtiger....meer 'gevonden'

Ik vind het een goed beeld !

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Feb 2008 11:37 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ik zie het ook Sturb! Mooi beeld :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Feb 2008 13:56 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik vind hem ook boeiend...en termen als "is niet interessant" zou ik de volgende keer uitrukken als "...vind ik niet interessant".....
36 x 24

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 07 Feb 2008 07:17 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Gewoon uit nieuwsgierigheid: is dit een 'lucky' hipshot, of heb je met voorbedachten rade de vrouw zo op de foto gezet?
Gearwhore

Licht Donker  
.
 Titel: Re: stadsleven
UNREAD_POSTGeplaatst: 15 Mei 2009 18:40 
 Profiel
Ik kan er niet meer van maken dan wat ik zie.

Een onscherpe plaat van een muur die trouwens meer van een plattelandsmuur wegheeft dan een stadsmuur met aan het eind een gestruikelde vrouw met een jaren 50 jurk.

Het aanwezige groen doet ook niet echt 'stedelijk' aan.

Nee, deze plaat vraagt veel te veel fantasie van de kijker om de ontbrekende stukjes op te vullen en
daar vind ik 'm in de verste verte niet interessant genoeg voor.

Op Kwalitatief gebied zou volgens mij trouwens de slechtste amateur deze foto nog uit zijn camera deleten.
In mijn mening schiet ie zijn doel kilometers voorbij.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 15 Mei 2009 19:18 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ik vind het ook een mooi beeld. Van mij part kan je de 'narrow-minded' commentaren hierboven netjes negeren.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 15 Mei 2009 23:31 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Wie is hier nu narrow minded? Een lastige vraag dunkt me. Ook mij spreekt deze foto geheel niet aan. Ik begrijp wel de uitleg die eraan gegeven wordt maar als je de foto sec ziet, ook met een goede bagage betreffende ontleden van beelden, dan komt het, naar mijn bescheiden mening, niet ver boven een knipkiekje uit. Misschien zijn de lui die waarde gaan hechten aan e.e.a. wel smal van geest, omdat zij volgen wat de auteur zegt. Dat is niet beledigend bedoeld, slechts ter overweging.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Mei 2009 00:10 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Bijzonder dat zo'n oud topic zo lang in leven blijft...

Maarteun schreef:

Ik vind het ook een mooi beeld. Van mij part kan je de 'narrow-minded' commentaren hierboven netjes negeren.

Sorry, maar ik vind het juist 'narrow-minded' als je de meningen van anderen 'narrow-minded' vindt.

Over de foto: Ik zie het ook niet zo. Komt voor mij niet tot leven/uiting.
| Canon | Bronica | Polaroid |  |

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Jun 2009 21:30 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
MarkGrob schreef:

Sorry, maar ik vind het juist 'narrow-minded' als je de meningen van anderen 'narrow-minded' vindt.

wat een cirkel redenatie.
-- Voorzitter van het bewerk-politbureau. --

wel mooie site

Licht Donker  
.
Forumindex » Showcase / Testcase archief 2007-2009 » De Andere Kijk
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 13 berichten ] 

Grijswaarden