[ 4 berichten ] 
 Titel: Wie heeft ervaring met dit bedrijf .
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Feb 2012 19:33 
 WWW  Profiel
Hallo .
Weet niet of dit de juiste plaats is om dit te vragen ,of dat dit al eerder aangekaart is .
Maar ik kwam dit tegen op het net ,http://www.photoselector.com/index_nl.htm.
Zij zoeken fotografen (al dan niet profesioneel ) om foto's te maken voor diverse evenementen .
Nu heb ik de indruk dat de bedoeling is dat foto's maakt daar een bedrag voor krijgt ,de foto's op een CD Rom zet en dat zij dan de foto's verder verkopen aan belangstellenden.
Wat ik wil weten is :heeft iemand al voor dit bedrijf gewerkt en waren de ervaringen positief of niet

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Feb 2012 20:08 
 Profiel
Klik eens op MELDT U ZICH ALS FOTOGRAF AAN (sic) en vraag om info. Het enige wat je moet doen is:
Citaat:

Uw taak bestaat er slechts uit enkele opnamen te maken en deze – meestal op cd-rom - naar ons te sturen, doorgaans op cd-rom en de rest doen wij.

Naar verwachting is het iets met cd-rom. :p.

Door de teksten en dode linkjes zou ik het niet te serieus nemen. Maar misschien is het wel heel betrouwbaar en goed dat kan ook.

Ow, nee, ik ken het bedrijf verder niet.
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Wie heeft ervaring met dit bedrijf .
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Feb 2012 09:13 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Groot deel v/d site werk niet, geen portfolio of referenties, alleen een handvol spuuglelijke foto's aan de rechterkant... Ook de term "uw taak bestaat slechts uit enkele opnames maken..." Walgelijk...

Volgens mij hebben we dit eerder gezien en zijn dit van die halfbakken ondernemingen die proberen gratis te fotograferen op beurzen en evenementen, gratis fotografen optrommelen om een database vol te prakken en de foto's dan verkopen op stocksites... Ik zou hier mijlenver van weg blijven...
Canon 5d Mark II, 60d + spullen voor d'r op, d'r onder en d'r aan...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Feb 2012 09:34 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
^Wat Ambulant zegt. En de slijtage aan je eigen apparatuur word niet gedekt/vergoed.
Jaap heeft een ekster.

Licht Donker  
.
Forumindex » Belangrijke zaken » Zakelijk en Juridisch
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 4 berichten ] 

Grijswaarden