[ 5 berichten ] 
 Titel: W7 en kleurenbeheer word er gek van
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Dec 2011 18:30 
 Profiel
Ik hoop dat jully mij kunnen helpen wordt gek van w7.
Het volgende is gaande telkens gooit W7 mijn eye-one display 2 profile er uit of laadt hij hem niet in tijdens het opstarten.
Als hij wel het profile in laad en ik een programma wil updaten pleurt W7 gewoon vrolijk het profile er gewoon weer uit.
Als het profile wel blijft staan ziet het er gewoon erg goed uit tot ik lightroom open dan verschrik je helemaal mijn foto`s zijn dan ineens super rood en oververzadigd hetzelfde zie je wanneer je dezelfde foto opent met de windows viewer.
Ik schrok hier erg van omdat ik tot nu toe met Wxp geen problemen heb gehad met lightroom,cs5.
Als ik nu afdrukken bekijk die met W xp gewoon voor 90% overeen kwamen met mijn scherm weet ik gewoon niet wat ik zie er klopt NIETS meer maar dan ook NIETS meer van terwijl er niets aan hardware is veranderd.
Ook wanneer ik foto`s bekijk die ik tyden terug op het net heb gezet onder W xp dan zien ze er op het net gewoon goed uit zoals ik had bedoeld ook nu met W7 zien ze er als het profile geladen is er goed uit maar bekijk ik dezelfde foto dan in lightroom dan krijg ik weer dezelfde schrik weer heeeeeeel rood en oververzadigd.
Weten jully misschien wat ik hier aan kan doen word er echt GEK van en heb nu al spijt dat ik aan W7 ben begonnen.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Dec 2011 17:35 
 Profiel
Wat voor programma wil je updaten, en hoe staan je instellingen in LR (screenshot?)?
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jan 2012 10:32 
 Profiel
Ik zou even een mail naar Xrite sturen. Over het algemeen antwoorden ze vrij vlot. Suc6!
jaaaa.....okeeee....ff lachen....[KLIK]

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 12 Jan 2012 13:24 
 Profiel
en...al vorderingen?
jaaaa.....okeeee....ff lachen....[KLIK]

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 12 Jan 2012 13:28 
 Profiel
Laatste bezoek: Do 29-12-2011 18:30
Hij kwam zeker alleen zijn hart even luchten :)

Licht Donker  
.
Forumindex » Digitale Doka » Microsoft Windows
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 5 berichten ] 

Grijswaarden