@San,
Ik heb de kleuren volledig onbewerkt gelaten, puur een krop. Ik ben blij te horen dat het rood niet overheerst, althans ik heb er nog niemand over gehoord. Behalve dan dat het truitje knalt. Dit is ook inwerkelijkheid het geval... Het vrouwtje houd er van

In het boek dat ik aan het lezen ben zit ik nu in de materie van het bewerken van de verschillende kleur lagen.
Met jouw gedachte hierin ga ik er zeker mee aan de slag.
Over de kleding ben ik zelf niet tevreden over, maar op dat moment had ze dit aan. De foto's moesten binnen een kwartier geschoten worden.
@Christiaan
Ik ga idd op zoek naar een natuurlijkere omgeving.
Ik zit te zeer gefocust op het wit krijgen van de achtergrond en merk dat ik dit nu bij elke foto voor elkaar wil krijgen, maar dat het niet bij elk moment toepasselijk is.
Had ik Sterre alleen op de foto, dan was de crop kleiner geweest en meer beeld vullend.
Nu de cavalier er bij is gekomen en ik ze beide volledig in beeld wilde hebben krijg ik idd een groter wit vlak cadeau wat ik als saai ervaar.
@all
Ik leer enorm van al jullie commentaar, daar ben ik zeer blij mee.
Bij het posten van een foto vraag ik me altijd af wat er opgemerkt kan worden, maar toch zit er altijd goed commentaar bij.