[ 289 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
 Titel: Problemen met FotoSG
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Aug 2010 21:36 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Op 22 juni een bestelling gedaan voor een Linkstar 300D set bij FotoSG. Ik kreeg te horen dat deze set niet uit voorraad leverbaar was, maar dat deze waarschijnlijk begin juli binnen zou komen.

Op 7 juli maar weer eens een mail gestuurd of ze de set al binnen hadden gekregen. Dit was niet het geval, wellicht dat hij op 20 juli binnen zou komen. Er zou die dag namelijk weer een zending binnenkomen.

Dit vond ik te lang duren, daarom heb ik toen de order geannuleerd op 8 juli. Ze vertelden me aan de telefoon dat ik een mailtje moest sturen met daarin mijn bankrekeningnummer zodat ze het geld terug zouden storten. Dit zou binnen 30 dagen worden teruggestort.

Op 12 juli maar een mail gestuurd omdat ik geen reactie had ontvangen op de annulering van mijn order. Op 13 juli kreeg ik pas een reactie op mijn mail dat de order was geannuleerd.

Op 8 augustus ging ik maar eens op mijn rekening kijken, maar het geld was nog niet teruggestort (406,50 euro). Daarom maar gebeld, kreeg te horen dat dit via hun boekhouder ging en die was met vakantie. Ik moest gewoon nog maar even wachten, dan zou het allemaal in orde komen.

Ik ben toen zelf twee weken met vakantie geweest, maar na terugkomst bleek het geld nog steeds niet terug te zijn. Maar weer aan de telefoon gehangen. Ja, ze vonden het zelf ook erg lang duren. Ik zou teruggebeld worden. Ik ben nooit teruggebeld. Na een week maar weer eens gebeld. 'O, bent u daar weer?'. Nu zei de mevrouw van de winkel dat ik er maar vanuit moest gaan dat het geld voor het einde van de week op mijn rekening zou staan. Dit was vorige week, maar het staat nog steeds niet op mijn rekening.

Dit begint echt veel te lang te duren nu. Dit kan toch echt niet? Hebben iemand van jullie ook dergelijke ervaringen met deze winkel? En hebben jullie eventueel tips voor wat ik zou kunnen doen? Ik begin het namelijk echt zat te worden...
Canon Eos 20D | Canon Eos D30 | Canon Eos 620 | Canon 17-40/4L | Canon 50/1.8 mkII | Canon 70-210/3.5-4.5 USM |
Canon 420EX | MC Carl Zeiss Jena 135/3.5 Sonnar | 2x Lastolite Lumen8 F400

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Aug 2010 21:46 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Probeer de zoekfunctie eens op fotosg en je zal aardig wat negatieve verhalen tegenkomen, incluis een van ondergetekende. Fotosg was ooit een prima zaak maar is dat al lang niet meer helaas. Ik koop er niks meer en zou t iedereen ook af willen raden.

Ik zou ze een aangetekende brief sturen (jammer van zeven euro maar ok) waarin je ze sommeert binnen zeven dagen te betalen.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Aug 2010 21:50 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Terugbetalen van een gecancelde order duurde bij mij ook vrij lang (heb er twee keer achteraan gebeld) ook toen werd aangegeven dat ze het zelf ook lang vonden duren. Er zit in die procedure dus iets niet lekker volgens mij. Uiteindelijk hebben ze bij mij wel teruggestort na 1 tot 1,5 maand na cancel (bedrag rond de 200 euro). Bestellingen in het verleden zijn verder tot nu toe altijd naar tevredenheid door hen afgehandeld.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Aug 2010 21:54 
 WWW  Profiel
Heel vervelend dit soort dingen , vooruitbetalen doe ik al jaren niet meer , tig keer mee op m'n smoel gegaan
kun je de bestelling niet alsnog laten uitvoeren of eventueel een andere flitsset te nemen ?
Gear : (nooit) Genoeg
2x 50D / EF 50mm 1.4 / EF-s 15-85mm / EF 85mm 1.8 / EF 135mm 2.0
http://www.pbase.com/marcphotolog
http://www.modelmayhem.com/1179009

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Aug 2010 22:11 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Zijn ze trouwens aangesloten bij thuiswinkel waarborg ofzo? kan je daar een klacht neerleggen.

Volgende keer even shopreview op tweakers checken trouwens, had je dit al zien aankomen. Een vriend van me heeft er ook niks dan ellende gehad met verroeste flits paraplu's. Gelukkig hebben ze een antwoordnummer en kun je je spul gratis terugsturen.

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 05:59 
Gebruikers-avatar
 Profiel
madw schreef:

Heel vervelend dit soort dingen , vooruitbetalen doe ik al jaren niet meer , tig keer mee op m'n smoel gegaan
kun je de bestelling niet alsnog laten uitvoeren of eventueel een andere flitsset te nemen ?

Dat was ik nog vergeten te melden. Ik heb een al een andere flitsset gekocht bij Kamera Express. Die was binnen een dag in huis.

Dit is voor mij de eerste en de laatste keer dat ik iets bij FotoSG bestel. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb net naar de shopreview van tweakers.net te kijken. Het blijkt dat ik niet de enige met probemen met de aftersales ben. Ik had hier niet gekeken, omdat ik dacht dat ze zo'n goed naam hadden.

Ik zal eens kijken of ze aangesloten zijn bij een thuiswinkel organisatie. Ik zat zelf ook al te denken aan een aangetekende brief, misschien dat ik die vandaag maar een ga versturen.
Canon Eos 20D | Canon Eos D30 | Canon Eos 620 | Canon 17-40/4L | Canon 50/1.8 mkII | Canon 70-210/3.5-4.5 USM |

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 14:09 
 Profiel
Volgens mij zou een dergelijke brief ongeveer het volgende moeten bevatten. Wel even netjes de kop opmaken natuurlijk ;).

Grappig trouwens dat ze bij de kvk het adres http://www.stylgraphix.nl genoteerd hebben staan.

Citaat:

FotoSG
A.S. Talmastraat 30
8862 WV Harlingen

Datum : 31 augustus 2010
Betreft : Ordernummer <<ordernummer>>
Verzending : Per gewone en per aangetekende post
: Vooraf per e-mail (<<adres>>)

Geachte heer/mevrouw,

Met betrekking tot bovengenoemde order vraag ik uw aandacht voor het volgende.

Op 22 juni 2010 bestelde ik via internet een Linkstar 300D (uw art.nr. 5690775) en heb deze order bij vooruitbetaling voldaan. Voordien werd mij telefonisch medegedeeld, dat deze set begin juli 2010 (en meer specificiek 7 juli) weer op voorraad zou zijn. Op 7 juli heb ik daarom gebeld om te vragen naar de status. Toen werd mij medegedeeld, dat dit artikel mogelijk eerst op 20 juli binnen zou komen. Omdat ik deze set snel nodig had voor een reportage heb ik deze elders besteld. Om die redenen heb ik eerst telefonisch op 8 juli 2010 en later per e-mail op 12 juli 2010 de overeenkomst buitengerechtelijk ontbonden. Deze ontbinding is per e-mail van 13 juli 2010 bevestigd.

Sindsdien heb ik het orderbedrag ad € 406,50 nog niet op mijn rekening (nr <<nummer>>) mogen ontvangen. In deze overeenkomst heb ik gehandeld als consument zodat in samenhang met het voorgaande BW 7:46a lid b van toepassing is. Overeenkomstig BW 7:46d lid 3 maak ik aanspraak op terugbetaling van de reeds betaalde voornoemde som binnen 30 dagen na ontbinding van de overeenkomst. Deze 30 dagen zijn inmiddels verstreken en ondanks diverse toezeggingen is deze som niet gestort op voornoemd rekeningnummer.

U begrijpt dat mijn geduld in deze op is zodat ik u bij deze voor zover dat niet eerder zou zijn gebeurd sommeer de aankoopsom (€ 406,50) te vermeerderen met de kosten van verzending van deze brief (€ 7,50 + € 0,44= € 7,96) binnen 96 uur na verzending van deze brief te voldoen door overschrijving op rekening <<rekening>> t.n.v. <<naam>> te <<plaats>>. Bij gebreke van volledige en/of tijdige voldoening zeg ik u bij deze de wettelijke rente aan per 4 september 2010 en kondig ik u reeds voor als dan aan dat ik mij vrij acht u zonder verdere vooraankondiging in rechte te betrekken in welk geval ik u reeds nu de kosten in deze procedure aanzeg.

Uiteraard hoop ik dat het zover niet hoeft te komen en dat ik binnen de gestelde termijn de koopsom op mijn rekening mag ontvangen. Teneinde er zeker van te zijn dat deze brief u tijdig en in goede orde bereikt doe ik u deze zowel per aangetekende als per gewone post toekomen. Een afschrift zend ik u per e-mail vooruit.

Onder voorbehoud van alle rechten en weren verblijf ik in afwachting van uw betaling,

Met vriendelijke groet,

<<Naam>>

Canon 5D MkII|1DMkIII|16-35 F2.8 II|24-105 F4 IS|70-200 F2.8 IS|24-70 F2.8|85 F1.2 II|100 F2.8 IS Macro|3*Canon 580 EX II|4*Pocketwizard Flextt5|TC 1.4 II|TC 2.0|Porta Brace|QSTARZ BT1000EX|Manfrotto's

Laatst gewijzigd door Lunarsun op 31 Aug 2010 21:47, in totaal 2 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 14:15 
 Profiel
Waarom ook per gewone post? Aangetekend weigeren betekent wettelijk toch dat de ontvanger bekend is met de inhoud van de brief? Of lieg ik nou?

Meen zoiets eens gelezen te hebben.
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 14:21 
 Profiel
@T.O.M.: Kopt helemaal. Maar er wordt hier een korte termijn gesteld (96 uur) en je kunt iemand niet verplichten binnen die termijn een aangetekend stuk in ontvangst te nemen (max. 30 dagen oid). Vandaar dus per e-mail, per gewone post en per aangetekende post. Die laatste is alleen maar om achteraf te kunnen bewijzen dat je het stuk verstuurd hebt.
Canon 5D MkII|1DMkIII|16-35 F2.8 II|24-105 F4 IS|70-200 F2.8 IS|24-70 F2.8|85 F1.2 II|100 F2.8 IS Macro|3*Canon 580 EX II|4*Pocketwizard Flextt5|TC 1.4 II|TC 2.0|Porta Brace|QSTARZ BT1000EX|Manfrotto's

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 14:29 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Mooie brief :)

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 14:36 
 Profiel
Lunarsun schreef:

@T.O.M.: Kopt helemaal. Maar er wordt hier een korte termijn gesteld (96 uur) en je kunt iemand niet verplichten binnen die termijn een aangetekend stuk in ontvangst te nemen (max. 30 dagen oid). Vandaar dus per e-mail, per gewone post en per aangetekende post. Die laatste is alleen maar om achteraf te kunnen bewijzen dat je het stuk verstuurd hebt.

Duidelijk! ^O^

En inderdaad een mooie brief. :Y
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 14:51 
 Profiel
Thx. En nu maar hopen dat FotoSG niet meeleest op dit forum... ;)

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 14:54 
 Profiel
Lunarsun schreef:

Thx. En nu maar hopen dat FotoSG niet meeleest op dit forum... ;)

Of juist wel. De feiten veranderen er niet door en ze kunnen maar weten hoe de vlag van hun reputatie er voor hangt. Kunnen ze hun lering trekken en zich verbeteren, of er voor kiezen naar de kelder van de marginale rommelbedrijfjes te gaan
Fotografie is mijn "grote mensen" speelgoed

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 15:08 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
*kuch*
memberlist.php?mode=viewprofile&u=3848

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 15:44 
 Profiel
Laatste bericht in 2008.... Lijkt me allemaal niet heel actueel ;)

Wat wel actueel is dat ze heel veel producten op bestelling hebben staan waaronder ook veel producten die 'in de aanbieding zijn'. Lijkt me dat TS moet doorpakken.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 15:57 
 Profiel
Wat betreft het meelezen door FotoSG: dat lijkt me inderdaad niet zo'n probleem. De verrassing is er dan wel vanaf, maar de boodschap is en blijft duidelijk.

Leveranciers vragen veelal betaling vooraf, terwijl dat in beginsel (max 50%) niet is toegestaan. Daar staat tegenover dat ze de klant binnen 30 dagen bij koop op afstand moeten terugbetalen. Doen ze dat (stelselmatig) niet, dan lijkt het me gepast om in één keer duidelijk te maken dat met consumentenrechten niet gesold moet worden.

Het verbaast me ook hoe lang consumenten zich aan het lijntje laten houden...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 19:14 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Bedankt voor de reacties. Even een update: ik ben deze week niet in de gelegenheid om een aangetekende brief te versturen. Wel heel erg bedankt voor de brief trouwens! Daarom heb ik ze vanmorgen maar weer eens gebeld. Kreeg weer de miep van de receptie aan de telefoon. Toen gevraagt naar de manager of eigenaar, maar kreeg deze niet direct te spreken. Hij was met een klant bezig... Aandringen had geen zin, ik kreeg hem niet te spreken.

Aan het einde van de middag belde hij terug. Hij was duidelijk niet op de hoogte van de klacht. Ik heb hem met duidelijke bewoordingen verteld dat ik het echt helemaal gehad heb met FotoSG en hun beloftes. Hij verschuilde zich ook al achter de boekhouder die de terugstortingen regelt. Ik stond erop dat vandaag of uiterlijk morgen het geld op mijn rekening moest staan, maar dat was volgens hem niet mogelijk. Ik heb zoiets van: een betaling is toch zo verstuurd tegenwoordig met online banking?

Maar goed hij ging alles op alles zetten om het geld zsm terug te storten. Uiterlijk einde van deze week moet het op mijn rekening staan...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 20:21 
 Profiel
Die 'miep' is gewoon een medewerkster. Lijkt me niet dat je haar zo kunt neerzetten.

Hij kan en mag zich niet verschuilen achter een boekhouder, zeker niet als de termijn van dertig dagen verstreken is. Ik zou de brief daarom aanpassen en alleen per e-mail versturen en per post erachteraan (dat moet toch wel lukken deze week). Dan begin je met een tekst als: In navolging van ons telefonisch onderhoud van dinsdag 31 augustus doe ik u hierbij berichten.... enz. De laatste regel (aangetekend) kun je dan achterwege laten.

Succes ermee.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 21:12 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Poep of een kogel door de brievenbus wil ook nog wel eens helpen.

briefje erbij met van die uitknipletters: iK kRiJg NoG gElD vAN jUlLiE, tOt ZiENs kAdAVer.

:)
Jaap heeft een ekster.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 21:39 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Let op! De brief van Lunarsum bevat wel een foutje in het berekenen van de kosten van de aangetekende brief. 7,50+0,44 is slechts 7,96. Het is ook zo stom om wel wetboek artikelen aan te halen en dan een sommetje fout te doen. Maakt dan niet de indruk die je wilt maken ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 21:48 
 Profiel
:oops: Is aangepast. Bedankt voor de opmerking

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2010 23:28 
 WWW  Profiel
Ik wacht nu al bijna 3 maand op een bestelling. Geloof dat ik het geld ook maar terug haal.
Heb het idee dat de linkstar leveringen nog wel even op zich laat wachten.
Opvallend dat ze ook bijna niks op voorraad hebben.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Sep 2010 07:30 
 WWW  Profiel
Mijn ervaringen waren ook niet echt super. Hoewel ze een klein garantiegeval netjes hebben opgelost is communicatie niet echt hun sterkste kant.
Ze hebben inderdaad nauwelijks iets op voorraad. Dit komt grotendeels van Benel.
Dit was voor mij de 2e keer waarbij het niet echt soepel liep en dit was tevens ook de laatste keer.
Dan maar iets meer betalen en via KE of Konijn bestellen.

Alex
www.collodion-art.blogspot.com

You don't take a picture, it's given to you

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Problemen met FotoSG
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Sep 2010 07:44 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik heb in april een bestelling gedaan van 2000 euro bij FotoSG. En ook direct vooruit betaald !! Nagenoeg alles was op voorraad maar niets is naar mij verzonden. Bij navraag verwachten ze alle spullen te kunnen leveren met inderdaad steeds in de volgende zending / container.
Eind juli heb ik uiteindelijk de order maar gecancelled omdat er nog niks binnen was en je ook niets te horen krijgt van FOTOSG over de mogelijke levertijd.
Tot 3 keer aan toe heb ik een mail gestuurd om de boel te annuleren. Maar daar krijg je dus absoluut geen reactie op. Stuur je een mail voor een bestelling dan krijg je vreemd genoeg wel direct reactie. We zitten nu in september 2010 en ik heb nog mijn geld niet terug (en geen spullen).
Als er nog meer gevallen zijn lijkt het me zinvol om er eens wat meer aandacht voor te krijgen via een consumenten organisatie.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Sep 2010 07:45 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Kadaver schreef:

Bedankt voor de reacties. Even een update: ik ben deze week niet in de gelegenheid om een aangetekende brief te versturen. Wel heel erg bedankt voor de brief trouwens! Daarom heb ik ze vanmorgen maar weer eens gebeld.

Dat snap ik eerlijk gezegd dan niet. Met dat bellen heb je weer geen bewijs en een telefoontje is ook niet zo serieus als die brief van lunarsun. Doet hij helemaal z'n best dat te schrijven, ga jij bellen :). Ik zou die brief alsnog mailen en per gewone post sturen, en dan kan je de aangetekende altijd zaterdag nog doen, of je vraagt je buurvrouw even je te helpen.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Sep 2010 08:05 
 Profiel
Ben het wel met Kissy eens. Zelf ben ik van het soort wat redelijk kan, moet je redelijk doen. In ieder geval moet je het langs de weg van de redelijkheid geprobeerd hebben en soms misschien wel meer dan één keer. Maar het houd een keer op. Als je voor de zoveelste keer met een kluit het riet in gaat, dan moet je ook zelf uit een ander vaatje gaan tappen. Dat is in ieder geval de formeel juridische zoals hier geadviseerd. Daarnaast is elk bedrijf gevoelig voor imagoschade, dus je kan (zonder zelf in overtreding te gaan) je probleem aan de grote klok hangen en het bedrijf bashen.
Het herhalen van telefoontjes om weer met een kluit naar het riet te gaan komt niet erg doelbewust over. Gewoon "knippen en scheren"!
Fotografie is mijn "grote mensen" speelgoed

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Sep 2010 08:12 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
fmol schreef:

Ik heb in april een bestelling gedaan van 2000 euro bij FotoSG. En ook direct vooruit betaald !! Nagenoeg alles was op voorraad maar niets is naar mij verzonden. Bij navraag verwachten ze alle spullen te kunnen leveren met inderdaad steeds in de volgende zending / container.
Eind juli heb ik uiteindelijk de order maar gecancelled omdat er nog niks binnen was en je ook niets te horen krijgt van FOTOSG over de mogelijke levertijd.
Tot 3 keer aan toe heb ik een mail gestuurd om de boel te annuleren. Maar daar krijg je dus absoluut geen reactie op. Stuur je een mail voor een bestelling dan krijg je vreemd genoeg wel direct reactie. We zitten nu in september 2010 en ik heb nog mijn geld niet terug (en geen spullen).
Als er nog meer gevallen zijn lijkt het me zinvol om er eens wat meer aandacht voor te krijgen via een consumenten organisatie.

Het lijkt me goed dat gedupeerden via dit topic met elkaar in contact proberen te komen, laten we er wel voor waken dat het geen FotoSG bash topic wordt. In dat geval gaat de boel op slot.
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you
(J. Clarkson)

5D II,5D, 35, 50, 85, 100, 300, 17-40, 24-105, 70-200, 1.4x

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Sep 2010 08:17 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Mag ik vragen waarom het dan op slot zou moeten? FotoSG levert vooral aan fotografen, DPZ wordt bezocht door fotografen. Net zoals ik voorheen mensen wel eens positief wees op FotoSG, en FotoSG dat zelf ook deed, mogen mensen er nu toch ook negatief op gewezen worden? Zolang we niet oproepen tot brandstichting en nep-orders plaatsen is er volgens mij niks vreemds aan dit topic. Beter 1 fatsoenlijk negatief FotoSG topic zodat iedereen t weet, dan 'elke maand' een nieuw 'klaag' topic. Bang voor FotoSG aanklachten hoef je denk ik niet te zijn, op het forum van tros radar staat ook genoeg en de shopreview van tweakers, of de blogpost van .. eigenlijk staan op de 1e twee pagina's van google al 9 (!!) hits die over slechte ervaringen gaan.

Volgens mij hebben de gedupeerden niet heel veel aan een samenwerking. Ik vermoed dat de meesten nog nooit zelf een officiele goede stap hebben genomen, zoals Lunarsun deze hierboven aanraadt. Pas als men dat gedaan heeft en dat niet heeft gewerkt lijkt een bundeling van krachten en financien (om derden in te huren) me nuttig.

Overigens zou ik elke gedupeerde aan willen raden hun ervaring ook even bij de tweakers shopreview te posten (hit #3 in google) zodat je anderen voor hetzelfde kan behoeden.

Laatst gewijzigd door Kissyfur op 01 Sep 2010 08:23, in totaal 1 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Sep 2010 08:21 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Als ik de reactie van fmol lees zou ik bijna gaan denken aan de toenmalige webshop van CvI, misschien is het wel zinvol als betrokkenen feedback geven wbt de status van FotoSG zo dat problemen met nieuwe bestellingen wellicht kunnen worden voorkomen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Sep 2010 08:22 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
PSies, en FotoSG heeft ook met een bepaalt doel voor ogen een DPZ-account aangemaakt, en echt niet om alle foto's te voorzien van commentaar hoor.
Jaap heeft een ekster.

Licht Donker  
.
Forumindex » Belangrijke zaken » Zakelijk en Juridisch
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Dit onderwerp is gesloten. Je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.    [ 289 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Grijswaarden