[ 245 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Dec 2009 11:14 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@ soulpic: kennis was op zoek. Blijkt al iets gevonden te hebben.
Get a (i)Life

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Jun 2010 16:02 
 Profiel
Jocrisse schreef:

Kan iemand die w?l interesse heeft in schoolfotografie in godsnaam een open sollicitatie sturen naar Pincash?
Wij maken als school nou een jaar of 4 gebruik van hun diensten, maar de fotografie is duidelijk ondergeschikt aan het gekoppelde kaartensysteem (absentenregistratie). Nog geen 1 keer normale foto's gezien van die gasten. Ze hebben de apparatuur ervoor, maar iemand die kan fotograferen: ho maar.

ik heb zojuist een open sollicitatie naar ze gestuurd lol

dus we zien wel

Angeliek

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Jun 2010 20:43 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Euh... 3 jaar terug was dat bericht getypt. Maar een open sollicitatie kan nooit kwaad natuurlijk.
C:5DII|24|35|40|50|100|135 N:FM|50 R:GRD|XR1|28|35|50 B:ECTL|50|80 A:TLR|75 Y:TLR|75

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Jun 2010 20:57 
 Profiel
Aires schreef:

Euh... 3 jaar terug was dat bericht getypt. Maar een open sollicitatie kan nooit kwaad natuurlijk.

ja dat dacht ik dus ook

Angeliek

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Fotografie Vacatures
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Jul 2010 11:00 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Voor onze fotostudio in Duiven zijn wij momenteel met spoed op zoek naar een ervaren beeldbewerker binnen ons productieproces. In eerste instantie tijdelijk maar met mogelijkheden tot meer. Heb je ervaring (op Mac), inzet en interesse mail me dan: freek[at]giesbersfotografie.nl
Get a (i)Life

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Jul 2010 18:16 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Voor de geïnteresseerden: we zijn ook op zoek naar een leerlingfotograaf.

Ben je enthousiast, is studiofotografie (product, packshot, stills, sfeer, interieur, modellen) jouw ding, ben je gemotiveerd, leergierig en weet je van aanpakken? Mail dan naar freek[at]giesbersfotografie.nl
Get a (i)Life

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Okt 2010 10:40 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Frisse fotografenblik gezocht voor Leids Film Festival.
type: no-budget - dit doe je voor de ervaring

Het Leids Film Festival komt er weer aan! Het jonge, energieke filmfestival vindt dit jaar plaats van 26 tot en met 31 oktober.

Elke dag zal er voor de bezoekers weer een kakelverse festivalkrant klaarliggen. Wij zijn nog op zoek naar fotografen voor de ‘Daily Herring’.
Ben je enthousiast met een frisse blik, iemand die de sfeer en leukste momenten voor ons kan vinden én vastleggen? Hou jij van fotograferen en wil je je portfolio vergroten, dan zijn wij op zoek naar jou.

Wat krijg je van ons? Eeuwige roem en een mooie kans om op te vallen als fotograaf. En natuurlijk de hele week gratis naar het filmfestival.

Interesse? Stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar Elwin op elwin@campus.tv
en stuur een paar zelfgemaakte foto’s mee, als je die hebt!

link naar site

Licht Donker  
.
 Titel: 4 campagne beelden voor online reclamebureau Young-dogs
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Nov 2010 16:36 
 Profiel
Voor een klant van ons hebben wij een aantal beelden nodig. Het zijn een viertal beelden waarvoor het scenario al bestaat. De verdere setting en belichting moet nog bedacht worden.

We zijn opzoek naar een (reclame) fotograaf die met ons wil samenwerken in dit project. We werken al jaren samen met vaste fotograven, maar zijn altijd opzoek naar nieuw talent.

Mocht er iemand interesse of vragen hebben hoor ik het graag. Ik ben te breiken op tim@young-dogs.nl.

Hieronder een korte briefing.

Randvoorwaarden:
- Setting, materiaal en organisatie zijn in handen van de fotograaf
- Alle beelden die nodig zijn moeten gemaakt worden (mocht het beeld uit 2 shots bestaan, moeten ze dus beide gemaakt worden)
- Alle beelden die gemaakt worden, worden eigendom van Young-dogs
- Young-dogs doet de verdere productie (zoals mensen regelen, beelden selectie en nabewerken)
- Per shot mag het maximaal 1 dag kosten, liefst meerdere op 1 dag

Wat willen we weten?
- Prijs indicatie
- Referenties
- Welk materiaal ga je gebruiken?
- Hoe ga je het aanpakken?

Scenario 1
5 wielrenners aan kop van het peloton, de voorste in wielrennerskleren, de 2e in pak. Hij rijd een klein beetje naast de ‘trein’ van de wielrenners. Hij is de Man in pak en geeft een bidon aan de voorste. Hij heeft een overvolle fiets met bidons.
Het shot wordt genomen alsof iemand anders meekijkt. Alsof een andere renner dit ziet.

Scenario 2
Je ziet 1 groep touwtrekken. Ze hebben allemaal sport kleren aan, behalve de voorste. Die is in pak. Hij is net aan komen rennen, heeft zijn koffer aan de kant gegooid en helpt snel mee. Iedereen kijkt strak naar. Door zijn kracht haalt hij ze over de streep.
Scenario 3
Een roei team ligt voor op de 2 teams naast hen. De nummer 2 ligt rechts, de nummer 3 links. In de boot in het midden zitten 5 mensen. 4 hangen naar achter met een roeispaan in hun handen. Achterop zit een man in pak. Hij geeft leiding aan het stel.

Scenario 4
Een shot van onderuit een scrum van een rugby wedstrijd. 3 brede mannen met rugby kleding aan aan de ene kant, 2 brede mannen en een man in pak aan de andere kant. Ze duwen tegen elkaar en de man in pak duwt heftig mee.
Shot vanuit de tegenstander, alsof de kijker aangevallen wordt. De bal staat midden in het beeld op een lijn van het veld.

Laatst gewijzigd door Young-dogs op 18 Nov 2010 22:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 18 Nov 2010 21:33 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Omdat we denken dat dit aan een behoefte onder de DPZ leden zou kunnen voldoen is bovenstaande advertentie door het modteam eenmalig toegestaan. Reacties graag direct naar Young-Dogs, DPZ is hier verder niet bij betrokken :)
Long ago, it must be, I have a photograph
Preserve your memories, they're all that's left you

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Nov 2010 19:56 
 WWW  Profiel
Mhm, YD, jou ben ik al op het Photodrome ook tegen gekomen met dezelfde advertentie,
[Canon EOS 40D] [17-85mm IS USM] [55-250mm IS] [50mm F1.8] [Overige must-have's]

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Apr 2011 15:56 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Hier een once in a lifetime opportunity: je mag gratis foto's maken voor Anouk! Wie wil dat nou niet. http://www.anouk.nl/blog/anouk-zoekt-ge ... afen/2707/

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Apr 2011 16:05 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Een dikke naamsvermelding nog wel, jeetje.

Pay peanuts, get monkeys.
Sluit de mond meer, en de ogen minder.
Mijn fotografische speelplaats.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Apr 2011 18:00 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik voel al aankomen dat ik van de zomer nog ergens een krabbel mag zetten dat ik al mijn foto's van Anouk af moet staan bij Bospop. Ik denk dat ik dan een extra pauze heb :D

Aan de andere kant klinkt het wel aantrekkelijk. Ik zxoek namelijk ook nog een bandje met een zangeres voor op een feestje. Zou ze eerlijk willen oversteken?

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Apr 2011 07:34 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Karp schreef:

Pay peanuts, get monkeys.

:D

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Apr 2011 09:08 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
fotojeroen schreef:

Aan de andere kant klinkt het wel aantrekkelijk. Ik zxoek namelijk ook nog een bandje met een zangeres voor op een feestje. Zou ze eerlijk willen oversteken?

Ah, ja en dan zeg jij dat je een 10-tal bandjes evalueert en als ze goed genoeg is mag ze het komende jaar optreden als vaste band op al jouw feestjes? :idea:
Traveling don't make me special, no, I am just one more lonely soul, trying hard to try hard to stay kind [Marian Call / Highway Five]

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Apr 2011 09:13 
 WWW  Profiel
{knip/plak naar andere topic}
www.amphora.nl, www.kruijk.nl, Olympus OM-D EM-5, 12-50, 14/2.5, 20/1.7, 45/1.8, Metz 44

Laatst gewijzigd door amphora op 06 Apr 2011 14:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Apr 2011 10:28 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik vind dat één plek op het forum voldoende is voor deze discussie rondom Anouk :)
excel. Herinner je je dat? Heb jij daar niet een ongelooflijke knauw aan overgehouden?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Feb 2012 18:34 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Iemand hier nog aanvullingen? Ik ben namelijk op zoek naar vast werk :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Feb 2012 19:45 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
vast werk in deze tijd... suc6...
Maar bij dfpro zijn nu toch vacatures.
C:5DII|24|35|40|50|100|135 N:FM|50 R:GRD|XR1|28|35|50 B:ECTL|50|80 A:TLR|75 Y:TLR|75

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Feb 2012 12:16 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Aires schreef:

vast werk in deze tijd... suc6...
Maar bij dfpro zijn nu toch vacatures.

Dank u! :)
Bij Dfpro zijn er inderdaad vacatures, maar elke dag 500km heen en weer reizen vind ik niet echt prettig. ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Feb 2012 13:39 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
volgens mij zijn het stage plekken

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Mei 2012 09:28 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Tijd voor een topickick:

Ik kreeg net via Linkedin deze vacature:

Photo Producer

Fat Fred's Film & Photo Company - Amsterdam Area, Netherlands (Amsterdam en omgeving, Nederland)

Vacatureomschrijving

Fat Fred's Film & Photo Company is per direct opzoek naar een ervaren Producer Fotografie (& Film).

Gewenste vaardigheden & ervaring

Functie eisen;

* Ervaring met fotoproduktie en bij voorkeur ook filmproduktie

* Set-ervaring & kantoor ervaring

* Ervaring bij of met reclameburo’s

* Ervaring met Mac/Word & Excell

* HBO opleiding

* Nederlands/Engels vloeiend in woord & geschrift,overige talen is een pre.

* Positieve instelling, geen 9 tot 5 mentaliteit

* Wonend in Amsterdam

* Rijbewijs

Mail je CV met foto tav Femke Meijer naar sollicitatie@fatfred.nl
Beschrijving van het bedrijf

Fat Fred's is a commercial, film and photography production company based in Amsterdam providing representation for national and international directors and photographers. Fat Fred's also serves as a production service company which provides quality service for every component of the production process.
Aanvullende informatie

Geplaatst:
16 mei 2012
Type:
Fulltime
Ervaring:
Senior medewerker
Functies:
Productie
Bedrijfstakken:
Mediaproductie
Vacature-ID:
3037110

Geplaatst door
Suzanne Huisman

Executive Producer at Fat Fred's Film & Photo Company
ik had em ook ;)

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Jun 2012 15:21 
 Profiel
Buiten-Beeld, een online fotografiebedrijf groeit waardoor ze op korte termijn op zoek zijn naar een gedreven webdeveloper die beschikt over uitgebreide ervaring met PHP en MySQL.

Je bent in deze functie verantwoordelijk voor o.a. de volgende taken:

het ontwikkelen van een aantal nieuwe online platforms
het onderhouden en optimaliseren van een aantal bestaande platforms
Werken met en aanpassingen maken in diverse open-source pakketten als Wordpress en phpBB

Functie-eisen

We bieden je een unieke kans om in een team van 5 medewerkers actief bij te dragen aan de groei van ons bedrijf door jouw kennis en expertise in te zetten. We bieden je niet alleen een zelfstandige functie en een goed salaris, maar ook een flexibele en ontspannen werksfeer.

De perfecte kandidaat voldoet aan de volgende eisen:
Een professional op HBO niveau met minimaal 3 jaar werkervaring
Goede beheersing van PHP
Goede beheersing van SQL en MySQL
Goede beheersing van JavaScript
Gedegen kennis van HTML / CSS, XML
Bij voorkeur ervaring met phpBB en Wordpress
Ervaring/kennis van Linux, Adobe Photoshop en Fireworks is een pré
Affiniteit met fotografie is een pré

Je herkent jezelf in de volgende competenties: zelfstandig, zowel oog voor detail als het geheel, communicatief vaardig, flexibel en goed kunnen samenwerken.

Het betreft een functie van 16 tot 20 uur per week. Reacties kunnen gestuurd worden naar: info at buiten-beeld.nl

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Jun 2012 03:55 
 WWW  Profiel
Heeft die functie inhoudelijk nog iets met fotografie te maken? (behalve dat het bedrijf iets doet rond de fotografie)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Sep 2012 15:07 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Natuurmonumenten zoekt een beeldredacteur; niet direct een functie voor een fotograaf, maar misschien toch interessant voor iemand?

http://www.natuurmonumenten.nl/content/beeldredacteur

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 14 Nov 2012 07:21 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Jeansonline zoekt via Nationale Vacaturebank een Productfotograaf.
ik had em ook ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Nov 2012 10:44 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Citaat:

Vacature niet (meer) beschikbaar

Helaas, de vacature "Productfotograaf" is niet meer beschikbaar.

excel. Herinner je je dat? Heb jij daar niet een ongelooflijke knauw aan overgehouden?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Nov 2012 13:19 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Dat is vlug, ik kreeg hem woensdag pas per mail.
ik had em ook ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Dec 2012 23:04 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Deze hoort hier eigenlijk ook wel toch: http://www.digifotopro.nl/content/vacature-webredacteur

Citaat:

Vacature: (Web)redacteur

Clipboard Publishing, een uitgeverij van publieksmagazines over onder andere fotografie, ict en ondernemen, is per direct op zoek naar een gemotiveerde redacteur voor met name de fotografiemagazines. Als (web)redacteur ondersteun je de (hoofd)redactie op alle mogelijke vlakken. Je produceert en redigeert content voor print, websites en tablet-uitgaven.

~ Crow who calls the Raven black

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Mrt 2013 13:43 
Gebruikers-avatar
team DPZ
 WWW  Profiel
DIGIFOTO Pro is nog/weer op zoek. Een wat specifiekere vacature:
http://www.digifotopro.nl/content/vacat ... ime-40-uur

Citaat:

Wij gaan ons team versterken. Weet jij alles van camera's, objectieven en alles wat raakvlak heeft met fotografie? Dan zoeken we jou. Als redacteur maak je content voor onze magazines en websites en denk je actief mee met het verbeteren van onze producties.

Licht Donker  
.
Forumindex » Luchtige zaken » Kletspraat
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 245 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Grijswaarden