[ 245 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Jul 2008 09:24 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Niemand hier die bij fotografie.nl is aangesloten en de vacatures van daar hier wil planten?
Ik was lid maar de opbrengst tov de inkomsten baten niet dus kan wel de vacature koppen zien maar niet de inhoud.

Frenk
EEn slak is geen ei.
Verboden te klikken

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Jul 2008 10:06 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Dat vinden ze van fotografie.nl vast niet goed, dus doe maar niet tenzij je met hard bewijs komt dat ze er geen moeite mee hebben dat hun vacaturebank 1 op 1 gekopieerd wordt naar een andere site.
excel. Herinner je je dat? Heb jij daar niet een ongelooflijke knauw aan overgehouden?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Aug 2008 22:45 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Geen fotograaf maar wel fotogerelateerd: wij zijn hard op zoek naar een styliste. Oa hier meer info.
Ben je echt ge?teresseerd en heb je behoorlijk wat in je mars of ken je een kundige kandidaat? Contact opnemen via ??n van de contactpersonen in de advertentie. Of stuur me een pb'tje.
Get a (i)Life

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Okt 2008 07:14 
 WWW  Profiel
http://www.zoekbijbaan.nl/studenten/vac ... 9&Id=33809

via mijn mail binnengekomen.

In Zoetermeer.
Je moet foto's bewerken en kunt eventueel een van hun fotografen vervangen, indien nodig.

hieronder ook de tekst:

We zoeken vanaf 1 Januari 2009 meerdere personen voor het bewerken van fotos in Photoshop en verkoop van die fotos in een kiosk bij 1 van onze opdrachtgevers.
Dit dient van Dinsdag tot Zondag te gebeuren en we zijn zowel geinteresseerd in part en fulltimers.

Vereisten
We zoeken jonge enthousiaste mensen met aantoonbare ervaring in Photoshop en goede sociale vaardigheden.
Ervaring met fotografie is een pre aangezien je dan tevens in kan vallen voor onze fotografen op dezelfde locatie.

Licht Donker  
.
 Titel: Tip: vacature voor product/packshot fotograaf
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Nov 2008 16:14 
 Profiel
Net op gewezen dat er al een topic bestond over vacatures..ja ben nieuw hoor dus even alles uitproberen.
Maar alsnog:

Stond bij een kennis op z'n hyves. ik heb er dus niets mee te maken maar wellicht wel interessant voor iemand. Contactgegevens staan onderaan.

Als fotograaf bij KSM (www.ksm.nl) verzorg jij, voor onze retailklanten, het beeldmateriaal voor catalogi, advertenties, huis-aan-huis magazines en folders. Snelle producties en korte levertijden dus.
Gelukkig kun je rekenen op de nodige ondersteuning van een 2-koppig team fotografen.Je werkt in een eigentijdse fotostudio, waar - op vier sets tegelijk - wordt gewerkt met digitale fototechnieken en beeldbewerking. Kennis van Photoshop is dus belangrijk.
Je werkt altijd nauw samen met art directors, beeldbewerkers en lithografen. Dit betekent dat je al in een vroeg stadium betrokken bent bij het creatieve proces. En dat je snel kunt inspelen op nieuwe situaties en last-minute wijzigingen. Goed om te weten is dat je vooral wordt ingezet voor het fotograferen van packshots. Maar dat is niet het enige. Af en toe ben je buiten de muren van het KSM-pand te vinden, bijvoorbeeld wanneer er een opname in een winkel of andere lokatie moet worden gemaakt. Zo doe je ervaring op met allerlei genres.

Het gaat hier om een vast dienstverband (uren in overleg) en dus geen freelance mogelijkheid.
Herken jij jezelf hierin? Kun jij goed overweg met een technische én een middelformaat camera en heb je ervaring? Stuur dan je sollicitatie en cv naar KSM t.a.v. Marja Jochemus, Postbus 1407, 1000 BK Amsterdam. E-mailen mag natuurlijk ook: info@ksm.nl.

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Fotografie Vacatures
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Jan 2009 11:43 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Voor wat het waard is, GUP heeft een stageplek, zie hier:

http://www.villamedia.nl/vacatures/33306/
| 5DmkII-30D-30 | 550EX | 17-40/4 | 24-70/2.8 | 50/1.4 | 70-200/2.8 |

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Jan 2009 19:59 
 Profiel
Bij het Groene Hart Ziekenhuis in Gouda zoeken ze een medisch fotograaf in opleiding.

Zie hier:
http://www.ghz.nl/Groene_Hart_Ziekenhui ... temID=2613
I'm outside your picture frame
And the glass is breaking now

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Mrt 2009 12:29 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Iemand hier nog iets te liegen voor de regio Noord Brabant?

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Mrt 2009 15:31 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ja, jullie zijn tof ^O^
IK EET JE OP!

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Mrt 2009 16:19 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ge liegt ut :lol:

Maar ik zoek gewoon werk natuurlijk

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Jul 2009 12:13 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
[OT]
KLIK :lol: sorry kon het niet laten...
[/OT]
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Jul 2009 12:30 
 Profiel
Sow, 10,-/u, dat lijkt me een vorstelijke belonig welke het risico voor bier over je toestel helemaal afdekt :popcorn:
Meer oude foto's van mij vind je hier.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Jul 2009 19:50 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Je wordt er niet rijk van, maar misschien leuk voor een scholier/ student als bijbaantje :)

Citaat:

Wegens vakantie van onze vaste fotograaf zoeken we voor de maand Augustus een fotograaf die van Dinsdag tot Zaterdag in totaal 24 - 32 uur fotografeert voor onze foto kiosk bij Dutch Water Dreams in Zoetermeer.

Het gaat om sport fotografie en je fotografeert rafters op een wildwaterbaan (outdoor) en surfers op een kunstmatige golf (indoor).

Het is een enerverende omgeving en je hebt de volledige vrijheid aangezien je Dinsdag tot Vrijdag de enige bent die fotografeert.

De voorkeur gaat uit naar freelance fotografen, maar het is ook mogelijk om in loondienst te komen. Daarnaast fotograferen we 12 maanden per jaar, vijf dagen per week en heb je de mogelijkheid om na Augustus te blijven fotograferen als je wilt.

De vergoeding is EUR12.50 - 15.00 (incl btw) afhankelijk van ervaring.

We willen 24 Juli al de proefdag houden, dus het is belangrijk snel te reageren.
http://www.dutchwaterdreams.com/

Laatst gewijzigd door Azrael op 22 Jul 2009 21:16, in totaal 1 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Jul 2009 20:46 
Gebruikers-avatar
 Profiel
15euro per uur? En jullie zoeken freelance fotografen?

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Jul 2009 20:56 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Azrael schreef:

De voorkeur gaat uit naar freelance fotografen, maar het is ook mogelijk om in loondienst te komen. Daarnaast fotograferen we 12 maanden per jaar, vijf dagen per week en heb je de mogelijkheid om na Augustus te blijven fotograferen als je wilt.

De vergoeding is EUR12.50 - 15.00 (incl btw) afhankelijk van ervaring.

Lijkt me dat dat de vergoeding voor loondienst is?

Laat maar spuit elf, staat bij Incl BTW
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you
(J. Clarkson)

5D II,5D, 35, 50, 85, 100, 300, 17-40, 24-105, 70-200, 1.4x

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Jul 2009 21:16 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Maarteun schreef:

15euro per uur? En jullie zoeken freelance fotografen?

Wie is jullie?

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Jul 2009 22:39 
 WWW  Profiel
Ik kan me voorstellen dat het tot verwarring leidt Azrael. In het citaat wordt gesproken over WIJ ZOEKEN. Dat wekt de suggestie dat jij erbij betrokken bent. Ik vind 15 euro incl. btw wel een belachelijk bedrag voor een freelancer.
Canon 13D mk Vx met Canon 536mm f 1.9 L

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Jul 2009 23:07 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik woon toch niet echt in de buurt van Zoetermeer :P

Maar zoals ik zei, leuk als vakantiebaantje.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Sep 2009 02:41 
 Profiel
misschien ff slaan op een dood paard (alhoewel dat zo nu en dan best leuk kan zijn (sic. hans teeuwen) maarrrrrrrrrrr 15 euro per uur? Ik hoop echt dat er NIEMAND hier voor die prijs gaat werken. www.richtprijzen.org

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Sep 2009 13:06 
 Profiel
Daarom werd er gezegd "leuk als bijbaantje". Lijkt mij een mooi bedrag. Ik verdien bij de Hema toch echt een stuk minder.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Sep 2009 16:36 
 Profiel
bijbaantje...tja.....fotografie is toch waard wat het waard is...ik kan me niet indenken wie of wat 15 euro per uur waard is als fotograaf...maar goed ze bestaan vast

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Sep 2009 16:41 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
De persoon die pasfoto's maakt?
Zijn genoeg opties eigenlijk.

Technische competentie en het toepassen van een paar simpele regels is niet zo heel moeilijk aan te leren, dus niet duur.
Plaats 'ik vind' voor alles wat ik zeg.
[Mijn Blog] -- [Mijn flickr]

Licht Donker  
.
 Titel: Vacature Junior Fotograaf
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Dec 2009 09:05 
 Profiel
Fotostudio IVC zoekt junior fotograaf
Als junior fotograaf verzorg je het beeldmateriaal voor huis-aan-huis folders, advertenties, catalogi en websites. Wij werken voor retailklanten, dus dat betekent snelle producties en korte levertijden.
Je werkt in een eigentijdse fotostudio waar – op vier sets tegelijk – wordt gewerkt met digitale fototechnieken en beeldbewerking. Kennis van Photoshop is belangrijk.

Je kunt rekenen op ondersteuning van drie fotografen. En je werkt nauw samen met art directors, beeldbewerkers.

Goed om te weten is dat je vooral wordt ingezet voor het fotograferen van packshots. En af en toe ben je buiten de deur voor een opname op locatie. Zo doe je meerdere ervaringen op.

Het gaat om een vast dienstverband (uren in overleg) en dus geen freelance mogelijkheid. Kun jij goed overweg met een technische én een middelformaat camera en heb je ervaring? Stuur je sollicitatie en cv naar Fotostudio IVC, ter attentie van Michel Baak (postbus 573, 5140 AN Waalwijk). E-mailen mag ook: michel@fotostudio-ivc.nl

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Dec 2009 13:59 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Pink schreef:

misschien ff slaan op een dood paard (alhoewel dat zo nu en dan best leuk kan zijn (sic. hans teeuwen) maarrrrrrrrrrr 15 euro per uur? Ik hoop echt dat er NIEMAND hier voor die prijs gaat werken. http://www.richtprijzen.org

Sorry pink, dit vind ik echt een beetje onzin.
Je staat daar gewoon wat plaatjes te schieten, geen fotoshoot voor een playboy oid.

Je bent 24 uur per week bezig, 15 euro per uur.
Is dus 24 x 52 x 15 = 18.720 euro per jaar wat me voor een 24 uur werkweek best riant lijkt.

Als we jouw pdf gebruiken is dat:
24 x 52 x 145 = 180.960 euro per jaar incl btw.

Leuk salaris, zit je zelfs boven de balkenendenorm...
Leica M9P - 18/3.8 ASPH - 28/2 ASPH - 35/2 ASPH - 50/2

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Dec 2009 14:20 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Zo 'ist Robert! Beetje aan de context blijven denken.
I keep you in the holes!!

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Dec 2009 14:24 
 Profiel
Robert schreef:

Pink schreef:

misschien ff slaan op een dood paard (alhoewel dat zo nu en dan best leuk kan zijn (sic. hans teeuwen) maarrrrrrrrrrr 15 euro per uur? Ik hoop echt dat er NIEMAND hier voor die prijs gaat werken. http://www.richtprijzen.org

Je staat daar gewoon wat plaatjes te schieten, geen fotoshoot voor een playboy oid.

Is dus 24 x 52 x 15 = 18.720 euro per jaar wat me voor een 24 uur werkweek best riant lijkt.

Mag hopen dat ik boven de balkenendenorm zit...met me omzet....het is duidelijk dat je weinig kaas hebt gegeten van geld en werken want, je gaat uit van 52 weken als freelance fotograaf?

Maar goed stel dat je idd 52 weken werkt (maar als freelancer krijg je die niet uitbetaald, maar goed voor t idee): Voor mij zou die 18.720 euro mijn omzet zijn... want als 'freelance' fotograaf ben je immers ondernemer. Na aftrek van alle kosten, zoals: aansprakelijkheidsverzekering zo'n 200 Euro per jaar (want ja dat MOET, wat te doen als jij iemand met je lens verwond in het gezicht omdat je struikelde? je bent aan het werk dus je bent NIET WA verzekerd) , apparatuur laten verzekeren voor nog eens 500 Euro per jaar, belastingen, je reiskosten (want die werden niet vergoed), ziektekosten, lidmaatschap van een van de federaties a 300 euro per jaar om je niet zuur te betalen aan de bovengenoemde verzekeringen....enz. enz. enz. Na aftrek van alle kosten hou ik bij benadering voor een simpele freelance fotograaf 6000 Euro over om van te leven/eten indien ik dat mij dan zelf uitkeer als loon. Ik hou nog 16 uur per week over die ik kan opvoeren voor de belasting...dan mag ik voor die 16 uur wel verdomd goed betaald worden....ohnee die heb ik nodig voor acquisitie...

Ik zou in deze, gezien de aard van het werk en het verwachte niveau (niet erg hoog), voor een freelance fotograaf, 80 Euro per uur een redelijke prijs vinden en in loondienst 50 Euro per uur.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Dec 2009 15:20 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Pink schreef:

Robert schreef:

Pink schreef:

Mag hopen dat ik boven de balkenendenorm zit...met me omzet....het is duidelijk dat je weinig kaas hebt gegeten van geld en werken want, je gaat uit van 52 weken als freelance fotograaf?

Maar goed stel dat je idd 52 weken werkt (maar als freelancer krijg je die niet uitbetaald, maar goed voor t idee): Voor mij zou die 18.720 euro mijn omzet zijn... want als 'freelance' fotograaf ben je immers ondernemer. Na aftrek van alle kosten, zoals: aansprakelijkheidsverzekering zo'n 200 Euro per jaar (want ja dat MOET, wat te doen als jij iemand met je lens verwond in het gezicht omdat je struikelde? je bent aan het werk dus je bent NIET WA verzekerd) , apparatuur laten verzekeren voor nog eens 500 Euro per jaar, belastingen, je reiskosten (want die werden niet vergoed), ziektekosten, lidmaatschap van een van de federaties a 300 euro per jaar om je niet zuur te betalen aan de bovengenoemde verzekeringen....enz. enz. enz. Na aftrek van alle kosten hou ik bij benadering voor een simpele freelance fotograaf 6000 Euro over om van te leven/eten indien ik dat mij dan zelf uitkeer als loon. Ik hou nog 16 uur per week over die ik kan opvoeren voor de belasting...dan mag ik voor die 16 uur wel verdomd goed betaald worden....ohnee die heb ik nodig voor acquisitie...

Ik zou in deze, gezien de aard van het werk en het verwachte niveau (niet erg hoog), voor een freelance fotograaf, 80 Euro per uur een redelijke prijs vinden en in loondienst 50 Euro per uur.

Volgens mij staat er loondienst en free lancers.

Dat je als freelancer nog allemaal vaste lasten hebt klopt natuurlijk maar daar heeft zo'n bedrijf natuurlijk niets mee te maken. Voor hetgeen er geboden/ gevraagd wordt is 80 euro per uur een idioot bedrag. En 50 euro voor loondienst ook.
Dat je dit kunt vragen bij een eenmalige shoot (trouwreportage, bedrijfsreportage oid) kan ik het me best goed voorstellen, maar niet voor een vast baantje als fotograaf. Dat is het gewoon niet waard.

Dat ik weinig kaas heb gegeten over salarissen in de fotografie klopt, maar ben wel goed op de hoogte van salarissen en werken binnen de architectuur.
Als vergelijk, een architect (wo opleiding) verdient zo'n 2400 bruto als die begint. Op 40 uur basis.
2400/4/24 is 25 euro per uur.

Als fotograaf zou je dus voor zo'n baan minimaal 2x zoveel als een architect moeten verdienen...

Ik snap dat iedereen goed wil verdienen, en ben zelf van mening dat de salarissen in de architectuur best laag zijn (vergeleken met andere banen op wo niveau), maar alles moet wel in normaal perspectief gezien worden.
Leica M9P - 18/3.8 ASPH - 28/2 ASPH - 35/2 ASPH - 50/2

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Dec 2009 17:25 
 Profiel
De gemiddelde student die van bijv. de fotoacademie/kunstacademie afkomt heeft mss niet heel veel werk maar gemiddeld werken ze voor tussen de 100 en 200 euro per uur. Een fotograaf van de fotovakschool bedienen meestal een wat andere markt en werken voor 50 a 150 euro per uur free-lance.

Echter oom Sjaak/Kees/Henk die een 40D heeft gekregen met de kerst doe het voor 10 euro per uur of gratis... m.a.w. het digitale tijdperk heeft een hoop rotzooi fotografen op de markt gebracht, wat prima is...maar je krijgt waar je voor betaald. De trent lijkt inmiddels wel langzaam te stabiliseren en de beelden die je ziet worden inmiddels weer wat beter (en niet omdat oom henk mooiere foto's maakt).

De salarissen voor architecten zijn ook laag, maar goed ik heb wel eens gelezen dat voor ieder gebouw dat wordt neergezet in Nederland er 7 architecten zijn...mss verklaart dat wat?

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Vacature Junior Fotograaf
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Dec 2009 17:44 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Michel Baak schreef:

Fotostudio IVC zoekt junior fotograaf

Ehhh Michel... een vacature voor een (veel) meer ervaren fotograaf in jullie straatje heb je niet in de aanbieding? ;)
Get a (i)Life

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Dec 2009 19:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Hoezo, jij zit toch goed bij Giesbers dacht ik zo :twisted:

Als je over vier jaar nog eens komt met zo'n aanbod Michel, kom ik solliciteren! :D
jordycaris.nl ONLINE

Never give up on what you really want to do, not for anyone. The person with big dreams is more powerful than one with all the facts.

Licht Donker  
.
Forumindex » Luchtige zaken » Kletspraat
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 245 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Grijswaarden