[ 4 berichten ] 
 Titel: Heideroosjes + Support act
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Nov 2009 13:49 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Zaternacht een spetterend, energiek optreden van de Heideroosjes bijgewoond. Al 20 jaar bij elkaar maar nog zonder barsten en scheuren. Voorprogramma door The Idoru uit Hongarije.

The Idoru:
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

Heideroosjes:

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding
Ana loog toen ze zei dat ze de Digi taalbarrière kon doorbreken.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Nov 2009 20:05 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
The Iduro houden ook wel van een feestje zo te zien. #3 is een vette plaat. #4 ook wel, maar ik hou niet zo van dat schuine.
#5 is interessant. Per ongeluk of zo bedoeld? Indien het laatste, hoe heb je dat dan gedaan? Compositie van #6 heeft potentie, maar ik denk dat het een toffe plaat was geweest als je meer van Marco er op had gehad. #7 is een mooie plaat, bij #8 zit je net voor of net na het goede moment en #9 en #10 zijn ook wel OK, maar weer dat schuine dat het voor mij niet interessant maakt
Flickr!
Nikon 2 x D300, Nikon 50mm AF 1.8, Nikon AF-S 17-55 F2.8 , Σ 70-200 2.8 EX APO HSM, Nikon SB-600[/i][/b]

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Nov 2009 20:49 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Dank voor je reactie. "dat schuine" Ja daar heb je wel een punt. Dat zit er een beetje ingebakken, zal er eens meer op gaan letten.

5 is een bewuste, tijdens de beweging flitsen op het 2e sluitergordijn en dan van benden nar boven mee bewegen.
8 is precies in het moment, misschien net een fractie eerder of later en ik had de blik niet gehad welke ik nu heb.
Ana loog toen ze zei dat ze de Digi taalbarrière kon doorbreken.

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Heideroosjes + Support act
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Nov 2009 21:13 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
dat schuine heb ik somehow ook vaak last van. Je doet gewoon snel je camera schuin ofzo als je voor een podium staat.

de foto's:
1+2 vind ik niks, te vaag en gebeurd niks.

3 is oke, lekkere actie. en ik hou wel van flits licht bij actie :D

4 weet niet, beetje raar en te grijs ook

5 niet zo goed, rare compo, ziet 'r meer uit als een aim and shoot foto die niet zo goed uitgekomen is

6 ook niet zo goed, te donker, geen actie. opzich wel leuk om zo langs een ander de zanger te zien, maar ik denk dat je toch meer licht voor nodig hebt om 't interessant te maken.

7 ook te donker, geen actie

8 vind het licht wel mooi, maar weet niet zo goed waar ik nou naar moet kijken en wat je wilt laten zien. Ben het er mee eens dat je hier ws vlak na het moment zat

9 eigenlijk ook zonder actie en rare compo die ik niet begrijp

10 ook te weinig van de sprong en teveel ruis, rare compo.

Licht Donker  
.
Forumindex » Showcase / Testcase archief 2007-2009 » Concerten
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 4 berichten ] 

Grijswaarden