[ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Titel: Re: Kettingbrief #8
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2009 12:31 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Tuurlijk....en dan ga ik broeden en broeden en broeden en broeden en dan *klik* komt maandag de afsluitende foto :)
D300, Nikkor 18-70, 35/1.8D, 50/1.8D, Micro 105/2.8D, 70-200/2.8 VR-I, sigma 10-20, Bigma en dan ook nog wat flits meuk...
www.corethron.nl

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2009 12:39 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Heeft ixi zijn/haar PB al bekeken? Gezien het profiel (2 posts) heb ik zo mijn voorzichtige twijfels of die nog wel actief is,......
Gebruik van de zoeker:
Wanneer u de oogsterktecorrectie instelt terwijl u door de zoeker kijkt, pas dan op dat u niet per ongeluk uw vinger in uw oog steekt.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2009 12:48 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
If not.. dan bannen we het account direct |?

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2009 12:55 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Ja, ik heb al PB contact gehad met ixi na ontvangst van de foto gisteren.
Het klopt dat ixi nog niet echt actief is geweest op het forum maar heb de toezegging dat het goed gaat komen. En anders o// :cry: :lol:

Volgens mij wil Roy gewoon de uitslag eerder zien.. maar je moet toch gewoon braaf wachten tot maandag (nog niets van Konrad namelijk dus ik denk dat wagb mag afsluiten). :9~
Traveling don't make me special, no, I am just one more lonely soul, trying hard to try hard to stay kind [Marian Call / Highway Five]

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2009 13:04 
Gebruikers-avatar
 Profiel
braintag schreef:

Ja, ik heb al PB contact gehad met ixi

^O^ . Ik heb altijd mijn twijfels bij personen die zich registreren, zich voor vanalles inschrijven en opgeven, en nooit meer terugkomen, ben blij dat dit een ander geval is.

braintag schreef:

uitslag eerder zien

:Y
Gebruik van de zoeker:
Wanneer u de oogsterktecorrectie instelt terwijl u door de zoeker kijkt, pas dan op dat u niet per ongeluk uw vinger in uw oog steekt.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2009 13:08 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Dat moet je anders zien Roy, juist leuk dat een nieuweling zich mengt in een challenge :p

(En ja, ik ben ook nieuwsgierig, maar van een dag extra ga je niet dood... Afbeelding ;) )
~ Crow who calls the Raven black

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2009 13:49 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Uiteraard vind ik het alleen maar leuk, als ze daadwerkelijk meedoen/op komen dagen zoals in dit geval. Vandaar ook mijn ^O^

Maaruh: Ook een abbo of smiley.com, of copy/paste van Partyflock? Afbeelding

Overigens geen idee wat die smiley betekend
Gebruik van de zoeker:

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2009 14:04 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
ahah, geen partyflock Afbeelding

Nah, ros die foto er door.. ixi krijgt 12 uur ipv 24, hup hup :p

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2009 14:10 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Wow, jullie hebben gewoon een eigen smiley-hoekje op jullie site

Pfff: 12 uur de tijd: weer zo`n typisch gevalletje: de mods jagen de nieuwkomers weg! :p
Gebruik van de zoeker:

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2009 14:17 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Volgende keer een speed-brief, met 1 uur per persoon...
Traveling don't make me special, no, I am just one more lonely soul, trying hard to try hard to stay kind [Marian Call / Highway Five]

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2009 14:58 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Dat heet een Telegram :idea:

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2009 15:03 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Hangloozz schreef:

Dat heet een Telegram :idea:

Als in "dat is al gedaan" of "dat is bij deze geregeld en we gaan een datum prikken"?

Het lijkt wat op die "we jakkeren door Rotterdam met elke zoveel uur een nieuwe opdracht"-actie. Maar dan iets relaxter en vanuit huis.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2009 15:34 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Nou, ik ben er eigenlijk geen voorstander :o Normaal steek ik graag de tijd in een beeld om het echt 'af' te maken. Met een uur tijd.. dan ontloop je het snapshot-niveau niet.. en eigenlijk denk ik dat je dan in de Testcase terecht gaat komen voor het totale eindresultaat :| :)

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Aug 2009 15:38 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Hangloozz schreef:

Nou, ik ben er eigenlijk geen voorstander :o Normaal steek ik graag de tijd in een beeld om het echt 'af' te maken. Met een uur tijd.. dan ontloop je het snapshot-niveau niet.. en eigenlijk denk ik dat je dan in de Testcase terecht gaat komen voor het totale eindresultaat :| :)

Klopt, de foto maken is vaak niet eens het meeste werk, maar het idee dat zich moet vormen nav de ontvangen foto, en het voorbereiden is inderdaad te tijdrovend om binnen een uur (iod) te proppen.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Aug 2009 07:48 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Och mijn foto voor deze challenge heeft geen uur geduurd om te maken hoor.. 15 minuten voor de inspiratie, 1 minuut lopen naar locatie, 20 minuten verschillende hoeken en nog 5 a 6 minuten ff de kleurtjes in photoshop beetje aandikken :)
excel. Herinner je je dat? Heb jij daar niet een ongelooflijke knauw aan overgehouden?

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Aug 2009 07:55 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Rene schreef:

Och mijn foto voor deze challenge heeft geen uur geduurd om te maken hoor.. 15 minuten voor de inspiratie, 1 minuut lopen naar locatie, 20 minuten verschillende hoeken en nog 5 a 6 minuten ff de kleurtjes in photoshop beetje aandikken :)

Had je wel het geluk dat je niet opgepakt bent tijdens je shoot natuurlijk! :D

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Aug 2009 11:17 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
En de foto van ixi ligt bij Bazzio. Nog 2 te gaan! ^O^

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Aug 2009 19:24 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Rene schreef:

En daar had je bijna 3 dagen voor nodig?
:)
DENK-BEELDEN
Life's too short to wear tight shoes

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Aug 2009 19:54 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Helaas is ook Bazzio de man met de hamer tegen gekomen en gaat het niet halen voor 12:00 morgenmiddag.
Dus de foto van ixi is doorgeschoven naar wagb, die er nu een mooi eind aan mag breien.

Hup wagb :applaus:

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Aug 2009 21:44 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Harm K schreef:

Rene schreef:

En daar had je bijna 3 dagen voor nodig?

uh nee maar ik had op de andere dagen afspraken enzo :)
excel. Herinner je je dat? Heb jij daar niet een ongelooflijke knauw aan overgehouden?

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Aug 2009 08:02 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
En broeden en broeden en broeden en broeden en broeden en broeden en broeden en broeden en broeden en broeden en broeden en broeden en broeden...pfff...morgen 12:00 he?

D300, Nikkor 18-70, 35/1.8D, 50/1.8D, Micro 105/2.8D, 70-200/2.8 VR-I, sigma 10-20, Bigma en dan ook nog wat flits meuk...
www.corethron.nl

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Aug 2009 08:16 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Schiet eens op o//

Ik wil resultaten zien 8-)
Plaats 'ik vind' voor alles wat ik zeg.
[Mijn Blog] -- [Mijn flickr]

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Aug 2009 09:45 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
qadn schreef:

Ik wil resultaten zien 8-)

Volgende keer gewoon zelf starten :Y

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Aug 2009 11:56 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Goh wat duurt de tijd toch lang als je zit te wachten :lol:

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Aug 2009 14:01 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Tik tak tik tak... nog maximaal 21 uur wachten... :applaus:

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2009 08:13 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik vond hem erg moeilijk, ik heb er best wat over lopen piekeren, ik hoop dat het in de smak valt :) Hijs weg :)
www.corethron.nl

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2009 08:14 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
wagb schreef:

Ik vond hem erg moeilijk, ik heb er best wat over lopen piekeren, ik hoop dat het in de smak valt :) Hijs weg :)

Hij valt vast in de smak :lol:
Ik ga 'm oppikken en een topic openen met het resultaat *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2009 08:21 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
En, waar blijft die? :D
~ Crow who calls the Raven black

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2009 08:24 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Ja ja, even layouten ja, moet wel een beetje netjes staan:

Resultaat Kettingbrief#8

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Aug 2009 11:06 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
^O^ sweeet

Licht Donker  
.
Forumindex » Showcase / Testcase archief 2007-2009 » Members Challenge
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Grijswaarden