Ik vond het wel weer een tijd voor een kettingbrief, en ik steek ook gelijk mijn vinger in de lucht m.b.t. de organisatie.
Eerst even kijken of er interesse is, en indien interesse, dan
direct aanmelden aub, max 30 deelnemers., daarna volgen de data, maar ik dacht ergens begin volgende week te starten.
edit n.a.v. reacties:
Thema: Doe je ding 
. (voor de zekerheid: themaloos dus)
De "regels", wederom een schaamteloze copy-paste, met 3 kleine aanpassingen (thanks Wardie):
- De foto mag nu 900 pix zijn
- uiteraard stuur je het stukje tekst deze keer naar ROYROY, en niet meer naar Ellende
De procedure en regels:
- Ik maak foto 1. Ik kies zelf een thema/ beeld of wat dan ook.
- Mijn foto 1 stuur ik voor 12:00 's middags naar persoon 2 op de lijst
- Persoon 2 heeft 24 uur de tijd een nieuwe foto te maken. Die foto dient geïnspireerd te zijn op de foto 1. Dit mag het thema zijn (wat je er dan ook in ziet), de stijl, kleurgebruik, vormen... weet ik veel wat. Als hij maar duidelijk te linken is aan de foto die je hebt ontvangen.
- Persoon 2 stuurt zijn foto 2 voor 12:00 's middags door naar persoon 3, die weer hetzelfde doet als persoon 2 deed..enz
- Voeg bij je eigen foto een korte omschrijving (maximaal 30 woorden) van hetgeen je in de aangeleverde foto zag. Deze toelichting wordt boven je eigen foto geplaatst.
- De breedte/hoogte van de foto mag maximaal 900pix zijn.
- Inhoud van de foto: Geen nude/18+, voor de rest vrij.
- De foto dient speciaal voor de kettingbrief gemaakt te worden, geen archiefwerk
- Geen kaders om en teksten in de foto (uitsluitend een kleine(!) copyrighttekst is toegestaan!)
- De foto's mogen verder nog niet op DPZ gepost worden.
- In dit topic staat dus alleen kletspraat, geen foto's.
- Stuur alleen je eigen foto door, niet de foto die jij hebt ontvangen.
- Iedereen stuurt zijn foto ook naar mij. Ik verzamel alle beelden en post dan in 1 keer de hele rits foto's in het topic (als het lijstje afgewerkt is).
- Zorg ervoor dat je de foto altijd voor 12:00 naar de volgende stuurt.
- Het versturen: je upload je foto ergens (zoals je altijd doet als je op DPZ post) en PB-ed de url naar de persoon na je op de lijst, en dus naar Royroy.
- Stuur met de foto ook een klein stukje tekst (enkele regels) mee waarin je kort je indruk van de vorige foto geeft ?n de motivatie waarom je jouw foto zo hebt gemaakt. STUUR DEZE TEKST UITSLUITEND NAAR ROYROY... NIET NAAR DE VOLGENDE DEELNEMER!!!
- Als je om 1200 nog geen foto hebt ontvangen: stuur mij een PB en ik stuur je de foto die de persoon voor je op de lijst heeft ontvangen. De persoon voor je op de lijst komt daarmee te vervallen. Dit heeft alleen gevolgen voor het totaal aantal foto's, niet voor de genoemde data.
- Weet je nu al dat je op de genoemde datum niet kan. Wissel gerust met iemand, maar meldt het even zodat ik de lijst kan aanpassen.
18-7 Royroy
19-7 Delawhiskey
20-7 Harm K
21-7 Ruben
22-7 Ellende
23-7 Wagb
24-7 Hangloozz
25-7 Texas
26-7 Robbie HiFi
27-7 Qadn
28-7 Loki
29-7 Bazzio
30-7 Braintag
31-7 Karp
1-8: De uitslag, tenzij we nieuwe aanmeldingen hebben,
Edit: Indien je vakantie of iets dergelijks gepland hebt staan, geef even de data dat je niet kunt op in je aanmeldtpost, dan kan ik daar rekening mee houden. Aanmelden kan nog tot 30-7