[ 5 berichten ] 
 Titel: Katoen
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Jan 2009 00:51 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Afbeelding
1

Afbeelding
2

Afbeelding
3

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Katoen
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Jan 2009 23:56 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Zo slecht?
:roll:

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Jan 2009 08:32 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Nou slecht... wel erg saai. Niet slecht in de zin van 'het staat er op en het is scherp'. Maar wel übersaai. Je paktt een takje katoen, legt dat op een zwart glimmende ondergrond, zet er redelijk recht-voor-zijn-bek licht op en je hebt dit.
Als je er nog maar iets van stofweergave of een 'katoenbeleving' van had gemaakt met uiterst simpele middelen (mooi licht, mooi standpunt/compositie, werken met scherpte/onscherpte) dan was het al snel een stuk aantrekkelijker geweest.
Nu zie ik het in ieder geval als een pure registratie van een takje katoen (voor dat uitgangspunt had de opname aan de rechter kant meer ingevuld had moeten worden). En eerlijk is eerlijk: een registratie die ik niet als Showcasefoto's zou posten
Get a (i)Life

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Jan 2009 00:02 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Bedankt Freek,

Persoonlijk vind ik de simpele kleurstellingen en de eenvoud juist krachtig.
Bedankt in ieder geval voor je commentaar en uitleg.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Feb 2009 00:42 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Begrijp wat je bedoelt, maar moet wel met Freek meegaan. Veel verder dan registraties komt het niet. Nu kan Freek het allemaal veel beter verwoorden omdat ik simpelweg geen kaas gegeten heb van wat de mogelijkheden zijn. Het mist iets, verder kom ik niet. Wellicht mist het doodgewone spanning.

Licht Donker  
.
Forumindex » Showcase / Testcase archief 2007-2009 » Product, Stills & Culinair
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 5 berichten ] 

Grijswaarden