[ 9 berichten ] 
 Titel: 1 klein verhaal
UNREAD_POSTGeplaatst: 15 Mrt 2009 23:18 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
een klein verhaal

vrgr

Laatst gewijzigd door k.hendrik op 01 Jul 2009 21:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel: Re: 1 klein verhaal
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Mrt 2009 17:59 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Dat is zeker geen onaardig verhaal zeg. Je moet een beetje tijd doorbrengen met de foto's en ik werd gehinderd door het feit dat ik de laatste persoon niet herkende uit de eerste twee (ik ben niet zo goed met gezichten...) maar toen ik die eenmaal kon plaatsen werd het verhaal mij wel duidelijk. Tof gedaan. Maar de beelden zelf vind ik veel te weinig impact hebben, nu moet je wel echt het verhaal willen zien om de serie langer te aanschouwen. Vind ik.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Mrt 2009 08:56 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Is 3 en 5 dezelfde....? Dan snap ik m...maar het is iets te veel zoeken naar mijn bescheiden mening...en ik vind je foto's te clean voor dit onderwerp....ik zou zelf bij de donkere foto's het contrast omhoog gooien en het zwart, zwart maken om het verhaal wat aan te dikken. Nu blijft het te lief....

De derde foto valt voor mijn gevoel ook buiten de serie doordat ie verticaal is en geen randen heeft.
Ana loog toen ze zei dat ze de Digi taalbarrière kon doorbreken.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 18 Mrt 2009 00:12 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ah, ik dacht dat 2 en 5 dezelfde waren... zo zie je maar weer... :?:

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Mrt 2009 09:08 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
" We worden geboren in een onkenbare wereld(1), verlangen naar liefde die we niet krijgen(2&3), verliezen onze dierbaren(4) en ten slotte gaan we dood(5) "

vrgr

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Mrt 2009 10:03 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Donkere straat, knap aantrekkelijk meisje loopt langs, tegen beter weten in, stoere jongen wacht haar op, doet enge dingen met haar, dan weer stilte in de donkere straat, jongen heeft vestje van slachtoffer aan....

Dat was mijn verhaal...!
Ana loog toen ze zei dat ze de Digi taalbarrière kon doorbreken.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Mrt 2009 11:32 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Mmh, dat had wel iets duidelijker gemogen; waarom speelt 'ie bijvoorbeeld niet met haar parelketting?
Twelve significant photographs in any one year is a good crop :: Ansel Adams

It is not important if photographs are 'good'. It’s important that they are interesting. :: John Loengard

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Mrt 2009 22:52 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik haal 't verhaal er ook niet echt uit. Dat geeft op zich niet, maar ik voel me door de foto's ook niet erg uitgedaagd mijn eigen verhaal erbij te verzinnen. De enige reden (maar ook de verkeerde) dat ik dat toch probeer is omdat je topictitel en inleiding suggeren dat er een verhaal is :) .
De onderlinge foto's liggen wat 'te ver uit elkaar' denk ik. Je zou misschien meer verbanden kunnen leggen, waardoor het verhaal (welk verhaal dan ook) meer naar de oppervlakte komt.
Ik zie het nu teveel als losse foto's zonder onderling verband, en de afzonderlijke foto's boien niet voldoende.
Nummer 3 is (al dan niet bedoeld) dan ook nog eens opvallend afwijkend qua oriëntatie (portretstand) en afwerking (kader).
DENK-BEELDEN
Life's too short to wear tight shoes

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 24 Mrt 2009 00:02 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Moest eigenlijk meer denken aan de Oesters van Nam Kee. Wat een paar hoorntjes al niet doen...
"This is not a quote, this is me, wasting your time"

Licht Donker  
.
Forumindex » Showcase / Testcase archief 2007-2009 » De Andere Kijk
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 9 berichten ] 

Grijswaarden