DNF-Style schreef:
Natuurlijk is het moeilijk discusieren over art
kunst heet dat in het Nederlands en wanneer je je er meer in verdiept, is het een stuk eenvoudiger om er over te discussiëren...
DNF-Style schreef:
Waarvoor ik het wel kunst noem is omdat het afwijkt van de gangbare mensenfotografie zoals deze hier hoofdzakelijk getoont wordt [...]
bijzonder definitie voor kunst

dan is die diarree waar ik laatst last van had ook kunst, dat week tenslotte af van mijn gangbare ontlasting
DNF-Style schreef:
Waar jij de wetenschap vandaan haalt dat arty wil zeggen dat iemand gek is of zodanig onzeker dat men een rol aanneemt vind ik een zeer vreemde veronderstelling.
volgens mij lees je hier verkeerd. kissyfur zegt dat mensen die kunst maken dat over het algemeen niet van zichzelf zeggen, mensen die zeggen dat ze kunst maken daarentegen doen dit meestal niet (zie bijvoorbeeld deviantart). mensen die zeggen dat ze kunst maken vinden dat interessant ofzo
en zo is het vaak ook bij gekken en mensen die zeggen dat ze gek zijn. mensen die gek zijn, zeggen dat over het algemeen niet over zichzelf. mensen die van zichzelf zeggen dat ze gek zijn, zijn dat meestal niet, maar vinden dat interessant ofzo.
daar houdt het vergelijk op. kissyfur zei nergens dat arty wil zeggen dat iemand gek is, hoe je die conclusie trekt, is mij echt een compleet raadsel
alvorens ik op je foto's reageer, zou ik graag het concept wil weten.