[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 653: Undefined variable: s_search_hidden_fields
Dutchphotozone • Onderwerp bekijken - Voigtländer Bessa III

[ 8 berichten ] 
 Titel: Voigtländer Bessa III
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 Apr 2012 10:25 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Is er hier iemand die een Voigtländer Bessa III 667 (of de 667W) gebruikt. Ik zou hem graag eens voelen en zien of het iets voor me is :)

Beetje stomme vraag, maar ik zit al tijden naar referenties/gebruikers te zoeken en vind het niet ...

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 Apr 2012 10:32 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Als je in het zuiden woont, zou je hier eens naar kunnen bellen of ze 'm in huis hebben.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 Apr 2012 10:52 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Thx, maar liever heb ik naast het voelen ook de ervaring van iemand die de camera gebruikt. Woon en werk trouwens in Enkhuizen, maar afstand is geen issue.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 Apr 2012 11:28 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Steve Huff heeft 'm geprobeerd... Meer tips heb ik niet ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 Apr 2012 12:16 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Als ik me niet vergis gebruikt Robert Vonk van Fotohuis RoVo hem zelf (naast dat hij hem verkoopt). Wellicht kun je hem bellen om te proberen.

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 Apr 2012 17:44 
 WWW  Profiel
B.J.Scharp schreef:

Als ik me niet vergis gebruikt Robert Vonk van Fotohuis RoVo hem zelf (naast dat hij hem verkoopt). Wellicht kun je hem bellen om te proberen.

Klopt.
Op analoogfotoforum.nl heeft hij een kleine review geschreven. In dat topic kan je ook vragen stellen.

Heb je ook weleens aan een tweedehands Fuiji 69 gedacht. Dat zijn ook redelijk handzame en lekker werkende apparaten.
"Nonsense, Bond-san. That Leica is for a child. Here, use my Fujica instead!"
_Tiger Tanaka

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Voigtländer Bessa III
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 Apr 2012 23:03 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Bedankt Dirk, dit forum kende ik niet. Ook niet aan de Fuji gedacht, hoewel ik wel de gf670 ken, maar ik heb een gevoel bij de Voigtlander. 'k ga Robert maar eens benaderen ...

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 Apr 2012 23:38 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Bessa III is hetzelfde als de Fuji GF670, alleen de kleurtjes zijn anders als standaard camera. Al is er ook een zwarte Fuji.
Zitzelf ook met een schuin oog naar deze camera te kijken, maar mijn oog kijkt ook naar de Mamiya 7II en Leica M6.
Van de Fuji GS690 heb je ook een 6x7 variatie, maar ik geloof dat die net zo groot is en heeft geen electronika voor het meten van het licht en dat zou ik zelf wel willen. Heb zelf de Fuji GSW690 gehad met de 65mm en de kwaliteit was wel goed, maar ik vind 6x9 toch net wat minder dan 6x6 en 6x7.
Flickr Hans wie is dat?

Licht Donker  
.
Forumindex » Fotoapparatuur » Middenformaat
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 8 berichten ] 

Grijswaarden