[ 9 berichten ] 
 Titel: Ervaringen met InkOwl???
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Jun 2012 11:35 
 WWW  Profiel
Wie heeft er (Epson) ervaring met de produkten van InkOwl? (http://www.inkowl.com/index.php?B=3)

Het lijkt allemaal erg voordeling ten opzichte van org. Epson en men beloofd veel goeds....

Dank voor jullie reactie's Coen

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Jun 2012 09:29 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ziet er uit als een amerikaanse 123inkt.nl etc.
excel. Herinner je je dat? Heb jij daar niet een ongelooflijke knauw aan overgehouden?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Jun 2012 09:49 
 WWW  Profiel
wel allemaal imitatieinkt.

Voor mijn HP colorjet een keer gedaan bij 123 inkt. NOOIT MEER.
Kleuren klopten niet meer. Dus weer teruggegaan naar origineel.
Is trouwens uitermate correct door 123inkt opgelost.
Is dus nog steeds mijn huidige leverancier. Perfecte service.
www.collodion-art.blogspot.com

You don't take a picture, it's given to you

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Jun 2012 11:28 
 Profiel
Toners die meer inhoud beloven maar korter meegaan, halverwege stoppen. Zwarte inktpatronen die grijs printen. Mijn ervaringen met 'nep' inkt en -toner zijn ook niet zo best. Gewoon voor het origineel gaan :)
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Jun 2012 08:42 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Mijn ervaring met nep-inkt is niet zo best, maar mijn ervaring met toners van 123inkt.nl is daarentegen super :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Jun 2012 09:17 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ook de inkt van het huismerk van 123inkt.nl levert bij mij prima resultaten op. Zowel op een P50 (dye) als op een S22 (gepigmenteerd) beide van Epson. Met InkOwl heb ik geen ervaring.
Canon 40D + grip | Sigma 10-20 F:4-5.6 | Tamron 17-50mm F:2.8 | Canon 70-200mm F:4L |Tokina 100mm F:2.8 Macro

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Jun 2012 11:31 
 Profiel
nomad schreef:

Mijn ervaring met nep-inkt is niet zo best, maar mijn ervaring met toners van 123inkt.nl is daarentegen super :)

Bij mij het tegenovergestelde. Zwarte toner die nog bijna vol zat, en stopte met printen. Meerdere keren gehad met hun neptoners. Uiteindelijk omgeruild voor een echte. Over de service klaag ik dan ook niet!
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 26 Jul 2012 23:43 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
He zie dit topic nu pas :)

Ik heb een goedkope samsung zwart-wit laserprinter. Een toner van 123inkt was bij mij ook snel "leeg". Dit kwam doordat de printer de toner niet herkende en dacht dat ik al die tijd nog doorprintte met de oude toner. Die liep tegen een (in de printer) ingestelde limiet aan, waardoor ik niet meer kon printen. Terwijl de laatste prints die ik maakte gewoon nog goed zwart waren.

Via Google heb ik op een rare Russische site gevonden dat je bij dit type printer de toner-count kan resetten door kortsluiting op een bepaalde plek op de printplaat te maken. Na 3 keer werkte dit en hij print nu al weer meer dan 500 pagina's verder :)

Misschien een beetje off-topic, maar misschien wel handig voor anderen die tegen een soortgelijk probleem aanlopen.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Jul 2012 05:22 
 WWW  Profiel
Geen ervaring met inktowl maar prima ervaringen met 123inkt en ook met officesavers.nl die heel scherp geprijsde imitaties aanbieden. Het geklooi met zelf chips overzetten : don't do it .
Gear : (nooit) Genoeg
2x 50D / EF 50mm 1.4 / EF-s 15-85mm / EF 85mm 1.8 / EF 135mm 2.0
http://www.pbase.com/marcphotolog
http://www.modelmayhem.com/1179009

Licht Donker  
.
Forumindex » Digitale Doka » Computer hardware
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 9 berichten ] 

Grijswaarden