Bedankt voor de reacties!
Hugo: het is geen echte opdracht geweest hoor... gewoon een vriendin van mijn dochter die haar kindje op de kiek wilde hebben. Ik heb ook geen idee wat ze met de foto's wil doen. Ook niet of ze deze "drieluik" aan de muur wil hebben of misschien één van de drie. Maar... ik wil gewoon graag voor mezelf weten hoe ik foto's die duidelijk bij elkaar horen hetzelfde kan bewerken, zodat ze goed bij elkaar passen.
Waldo: de functie "match color" ga ik onderzoeken... ik ben niet zo'n photoshopdeskundige, maar kom steeds weer een stapje verder... Ik dacht eerst ik ga alles precies noteren wat ik doe met foto 1 en doe dan foto 2 net zo... maar helemaal precies gelijk wordt dat dan nog niet, want de basisfoto's verschillen al van elkaar...
Nog een vraag.... Ik vind het vaak ook wel lastig om te zien of de huidtinten goed zijn... soms iets te roze/rood, soms iets te grauw. Is hier nog iets zinnigs over te zeggen of is dit gewoon een kwestie van gevoel en misschien smaak? Als ik met een bepaalde foto aan het bewerken ben, dan lijkt mij het eindresultaat wel oké, maar zie ik de foto dan naast de andere foto, dan begin ik weer te twijfelen, omdat het verschil wel heel duidelijk is...
Te roze???

Te grauw???