[ 8 berichten ] 
 Titel: Photoshop CS5 sluit zichzelf af?
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Okt 2012 13:25 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Hoi,

Sinds ik geslaagd ben aan de FotoAcademie heeft mijn printer een tijdje stil gestaan.. wil nu weer eens een print maken, maar loop tegen het volgende probleem aan.

Als ik een foto open in Cs5, druk op print en wil naar de print settings gaan (Waar je papiersoort etc. kunt veranderen) sluit hij zichzelf af.

Ik heb mijn Mac al herstart, Photoshop herstart, verschillende bestanden geprobeerd te printen, maar iedere keer als ik die print setting aan klik word ik eruit gegooid.

Iemand die weet wat ik moet doen?

Thanks!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Okt 2012 14:05 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Heb je de Mac onlangs een nieuwe versie gegeven? (bijvoorbeeld naar mountain lion)
Ik heb het ook gehad icm een epson printer.
Een telefoontje naar de helpdesk heeft me er toen uitgeholpen, even de laatste drivers installeren.
vrij zacht met regen

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Okt 2012 14:39 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
ik spotte vanmorgen toevallig een nieuwe Epson Print versie tijdens de software update (onder Lion), Geen idee of dat iets zal verhelpen? Ofwel: driver-tip van fliert even volgen.
Traveling don't make me special, no, I am just one more lonely soul, trying hard to try hard to stay kind [Marian Call / Highway Five]

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 14 Okt 2012 13:50 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Dank voor jullie reacties. Wel een update gegeven Fiert, maar daarna deed hij het nog wel.

Ik moet nog naar mountain Lion updaten. Software update hielp niet..

Ik ga binnenkort even Mountain Lion installeren, eens zien of dat helpt?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 24 Okt 2012 16:12 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Software update helpt niet, mountain Lion installeren, en daarna software update (nog niet beschikbaar, is geen update) helpt ook niet.
Wat nu? :o

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Okt 2012 11:14 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Welke printer heb je?
Zowel Canon als Epson hebben een telefonische helpdesk. Die laatste hebben me een keer uit de brand geholpen.
Misschien alle print software verwijderen en opnieuw installeren? En kun je wel printen vanuit bijvoorbeeld Lightroom, of tekstbestanden?
vrij zacht met regen

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Okt 2012 12:32 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Open je console (apps>utilities>console) en kijk naar de melding als je dezelfde handeling uitvoert.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 26 Okt 2012 13:30 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ik heb een Epson R2880.

Zit nu op mijn werk maar ga thuis meteen even kijken, dank alvast!

Licht Donker  
.
Forumindex » Digitale Doka » Beeldverwerking
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 8 berichten ] 

Grijswaarden