[ 10 berichten ] 
 Titel: Seriel Spyder Express kwijt
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Nov 2009 16:52 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik heb een upgrade op mijn machine gezet. Van Vista naar Windows 7 (loopt allemaal wel een paar tandjes fijner), alleen is mijn scherm nu niet gekalibreerd. Wil Spyder Express 3 installeren en deze vraagt om een Key. Deze heb ik niet meer, ik ben de cd kwijt (heb het programma bij de producent gedownload) en op het hoesje stond de key.

Kan ik deze aanschaffen bij de fabrikant, of zijn er leveranciers die er keys bij verkopen. Zelf heb ik gewoon mijn kleurmeter klaarliggen en mn scherm is nu dramatisch (blauw en te licht).
Flickr
Camera, licht en glas....

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Seriel Spyder Express kwijt
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Nov 2009 17:02 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Heb je de aankoopbon niet meer? Ik zou die even mailen naar de fabrikant en je verhaal uitleggen, ik zou het sterk vinden als ze je geen nieuwe geven.
Überhaupt raar dat je een serial nodig hebt voor het programma want met alleen de software kan je niks, maarja..

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Nov 2009 19:37 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Azrael schreef:

Überhaupt raar dat je een serial nodig hebt voor het programma want met alleen de software kan je niks, maarja..

De pro-versie van de software werkt met dezelfde hardware, dus als je geen serial nodig hebt, dan kun je gratis upgraden naar de duurdere versie ;)

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Nov 2009 20:25 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ha serieus, dat wist ik niet eens :)

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Nov 2009 11:31 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
pieter82 schreef:

Azrael schreef:

De pro-versie van de software werkt met dezelfde hardware, dus als je geen serial nodig hebt, dan kun je gratis upgraden naar de duurdere versie ;)

Ik ook niet.....
Ik mail ze van Spyder express wel. Ik heb dit gekocht bij Konijnenberg. Of ik de bon nog heb......weet ik niet meer.
Flickr
Camera, licht en glas....

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Nov 2009 14:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Opmerking over illegaal downloaden verwijderd. Dit soort zaken worden hier NIET besproken.
Eén foton maakt nog geen megapixel - fotootjes!!!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 26 Nov 2009 17:10 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
De pro software op de express werkt alleen bij de serie van 2007 en eerder. Spyders die daarna gemaakt zijn, werkt het niet op, omdat ze er blijkbaar achter kwamen.
Grootste voordeel van de pro versie is dat hij dual monitor ondersteund. Heb je dat niet nodig, dan hoef je je niet erg bekocht te voelen, zogezegd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Jan 2011 15:44 
 Profiel
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Customerservice gemaild en na het overleggen van een fotootje van mn hardware serial en een aankoopbon (kan ook een screenshotje uit de aankoophistorie van de webshop zijn) binnen 2 dagen een nieuwe serial in mn mailbox staan :)

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Jan 2011 17:30 
 Profiel
nomad schreef:

De pro software op de express werkt alleen bij de serie van 2007 en eerder.

Voor de volledigheid: Dat geldt voor de Spyder2, en niet voor de 3 :)
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Jan 2011 17:32 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Ik denk dat de topic starter inmiddels wel een oplossing heeft gevonden, het topic is ruim een jaar oud ;)
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you
(J. Clarkson)

5D II,5D, 35, 50, 85, 100, 300, 17-40, 24-105, 70-200, 1.4x

Licht Donker  
.
Forumindex » Digitale Doka » Microsoft Windows
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Dit onderwerp is gesloten. Je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.    [ 10 berichten ] 

Grijswaarden