[ 271 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 12 Jun 2012 08:55 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Had twee body's eind maart besteld bij Central Point. Na steeds opschuivende leverdata melden ze nu dat ze de camera niet mogen leveren van Canon omdat het een professionele camera is. De body mag volgens hen alleen verkocht worden via fotozaken. Hopelijk heb ik snel mijn geld terug, vind het een vreemde gang van zaken...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 12 Jun 2012 17:52 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Beetje vreemd. Bij Saturn en volgens mij MM zag ik 'm al liggen.

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 12 Jun 2012 19:00 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
pieter82 schreef:

Had twee body's eind maart besteld bij Central Point. Na steeds opschuivende leverdata melden ze nu dat ze de camera niet mogen leveren van Canon omdat het een professionele camera is. De body mag volgens hen alleen verkocht worden via fotozaken. Hopelijk heb ik snel mijn geld terug, vind het een vreemde gang van zaken...

Het klinkt inderdaad vreemd, maar toevallig weet ik dat het wel klopt.
Winkels kunnen aanvragen dat ze "Canon pro-dealer" worden. Je moet daarvoor een winkel zijn die zich focust op media en beeld e.d. en het klopt ook dat de Canon 5d3 alleen verkocht mag worden door pro-dealers.

Via externe leveranciers kan uiteindelijk iedere winkel er wel aan komen, maar dat is aanvankelijk een probleem en zodoende meldt central-point dat. Knullig dat je zo lang hebt gewacht en niets gekregen hebt, maar wel eerlijk dat ze aangeven waarom ze niet kunnen leveren.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 18 Jun 2012 22:44 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Idd vreemd, ik ben wel nieuwsgierig naar een update als je of je geld terug hebt of alsnog je 5d3's...
5dIII | 17-40 f4 L USM | 50 f1.4 USM | 85 f1.8 USM | 100 f2.8 L IS USM Macro | 70-200 f2.8 L IS USM | Kenko Macro Tubes | Speedlite 430 EXII

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Jun 2012 08:49 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ben al twee weken aan het ruziemaken over het geld, ze hebben al drie keer beloofd dat het teruggestort wordt. Vrijdag heb ik een mailtje gehad dat het ook gedaan is, maar ik heb tot op heden nog geen cent.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Jun 2012 09:10 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
pieter, check je PB. Ik heb je ff een voorbeeldbrief van een sommatie gestuurd waar je wsl wel wat mee kan

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Jun 2012 09:18 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Grotelijks dank! ik ga zo weer eens bellen, dat doe ik nu elke dag. Hoop dat ik je voorbeeldbrief niet nodig heb, maar als ik vanavond nog niets terug heb, ga ik hem morgen versturen.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Jun 2012 09:34 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik zou die brief er gewoon uit sturen. Als ze 3 x zeggen dat ze t doen, en 1 x mailen... denk je dat ze de 5e keer dan wel ineens actie ondernemen?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Jun 2012 16:27 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Vanmorgen weer gebeld, opnieuw werd het me beloofd, zojuist is het bedrag op mijn rekening bijgeschreven. Weer een zorg minder. Het bizarre vind ik dat op dit moment de body op voorraad schijnt te zijn en gewoon wordt geleverd...
https://www.centralpoint.nl/digitale-ca ... m-1341748/

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Jun 2012 09:19 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ligt het aan mij of is het navigeren door de menu's in de MK3 niet superhandig bedacht ?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Jun 2012 14:18 
 WWW  Profiel
Gebruik je de Q-knop? Dan gaat het een stuk sneller. ;)
5D Mark II | 1D Mk III | D2000 IR | LLL

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Jun 2012 14:38 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
ja ik had geen tijd om me te verdiepen moest er meteen mee aan de slag, maar het enige wat ik vond was die Q knop, maar dan kan ik alleen "vooruit".

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Jun 2012 19:09 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Verhaal met Central Point wordt nog gekker. Nadat ik mijn geld terug heb gehad, heb ik niets meer van hen vernomen. Vind het vreemd dat ze hem gewoon aan blijven bieden terwijl ze niet kunnen leveren. Mijn mails daarover werden niet beantwoord.
Vandaag zijn er zomaar ineens 2 body's 5D3 geleverd. Op de doos stond dat er getekend moet worden bij afgifte, maar mijn dochtertje van 6 heeft dit niet gedaan bij het aannemen van het pakket.
Ik heb er niets voor betaald en ben Central Point dus erg dankbaar voor dit cadeautje...

Heb ze een dankmail gestuurd, ben benieuwd wat ze nu verder gaan doen...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Jun 2012 21:21 
 WWW  Profiel
Ongelooflijk zeg wat een desorganisatie daar.
Ik zou ze totaal laten barsten ! en ff een mod vragen al je berichten te verwijderen voor de zekerheid :-)
Gear : (nooit) Genoeg
2x 50D / EF 50mm 1.4 / EF-s 15-85mm / EF 85mm 1.8 / EF 135mm 2.0
http://www.pbase.com/marcphotolog
http://www.modelmayhem.com/1179009

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Jun 2012 21:31 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Wow, leuk cadeautje! Heb je nu spijt dat je geen 2 1Dx'en besteld had? :)
Canon 5D MIII | Canon 5D MII | Canon 50 1.2L | Canon 100 2.8L IS | Canon 16-35 2.8L | Canon 85 1.8 USM | Canon 580 EXII | Canon 40D

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jul 2012 15:46 
 WWW  Profiel
LOL @ pieter82 *kijkt snel op marktplaats.nl*
Canon 13D mk Vx met Canon 536mm f 1.9 L

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jul 2012 15:53 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
@pieter: voor een 5D3 verwijder ik alle desbetreffende bodies!! :p

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jul 2012 16:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik heb Central Point zelf ook netjes gemaild, maar ze reageren niet op de mail. Vind het een vreemde kwestie. Ze bekijken het maar. Als ze de bodies terug willen hebben, gaan ze in ieder geval net zo lang wachten als ik heb gedaan ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jul 2012 16:49 
Gebruikers-avatar
 Profiel
En gelijk heb je :Y
Hubba! Digitale Fotografie
Architectuur & Landschappen
http://www.hubbadigitalefotografie.nl

Vrijheid zit tussen je oren...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jul 2012 17:19 
 Profiel
psies !! vreemde zaak
Canon 5D mk2, Canon 28 f2.8, Canon EF 50 f1.4, 580ex en ...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jul 2012 17:41 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
ik zou ze ook eerst 50 euro over laten maken. Verzendkosten en een 1/2 uurloon om t naar t postkantoor te laten brengen.

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Canon 5D Mark III
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jul 2012 18:30 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Als ze wat terug willen, moeten ze het ophalen. Ik ga zeker weten niet naar het postkantoor.
Misschien hoor ik er nooit meer wat van, zit al te bedenken over hoeveel tijd ik ze in gebruik ga nemen.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jul 2012 19:54 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Punt is wel dat als je ze in gebruik neemt je ze ook zult moeten betalen. Anders zul je ze gewoon terug moeten geven (op hun kosten uiteraard). Als je ze niet wilt betalen moet je ze in de doos laten zitten.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jul 2012 20:32 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ze zitten nog netjes in de doos, maar het probleem voor hen is dat er niet is getekend voor ontvangst. Als ik kwaad wil kunnen ze niet bewijzen dat er geleverd is. Op mijn mail heb ik geen reactie gekregen, maar zojuist ontving ik wel de factuur waarop staat dat ik betaald heb. Ik heb het volgende teruggemaild:

Hallo Pauline,

Hartelijk dank voor de body's, ben er zeer blij mee. Vind het wel vreemd dat ik zonder te betalen een factuur met betaald erop krijg, dit terwijl ik mijn geld al weer een tijdje terug heb.
Ook vreemd dat de bodys zonder te tekenen zijn afgeleverd op mijn huisadres.

Nogmaals enorm bedankt voor dit cadeau, na alle telefoontjes over wel en niet leveren had ik niet verwacht dit van jullie te krijgen. Ik vergeef jullie bij deze ook het niet beantwoorden van mijn mails.

Deze geweldige camera's zal ik steeds gebruiken met de gedachten aan jullie.

Hartelijke groet,

Pieter

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jul 2012 20:58 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Hahaha, ben benieuwd hoe ze terug reageren :)
C:5DII|24|35|40|50|100|135 N:FM|50 R:GRD|XR1|28|35|50 B:ECTL|50|80 A:TLR|75 Y:TLR|75

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jul 2012 21:35 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
pieter82 schreef:

Ze zitten nog netjes in de doos, maar het probleem voor hen is dat er niet is getekend voor ontvangst. Als ik kwaad wil kunnen ze niet bewijzen dat er geleverd is. Op mijn mail heb ik geen reactie gekregen, maar zojuist ontving ik wel de factuur waarop staat dat ik betaald heb. Ik heb het volgende teruggemaild:

Hallo Pauline,

Hartelijk dank voor de body's, ben er zeer blij mee. Vind het wel vreemd dat ik zonder te betalen een factuur met betaald erop krijg, dit terwijl ik mijn geld al weer een tijdje terug heb.
Ook vreemd dat de bodys zonder te tekenen zijn afgeleverd op mijn huisadres.

Nogmaals enorm bedankt voor dit cadeau, na alle telefoontjes over wel en niet leveren had ik niet verwacht dit van jullie te krijgen. Ik vergeef jullie bij deze ook het niet beantwoorden van mijn mails.

Deze geweldige camera's zal ik steeds gebruiken met de gedachten aan jullie.

Hartelijke groet,

Pieter

Nouja ze kunnen natuurlijk dit topic als bewijsmateriaal gebruiken :p

Maar ik ben benieuwd wat het wordt :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jul 2012 22:03 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Sweet.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 04 Jul 2012 08:47 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
:p

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 04 Jul 2012 15:29 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Bijzondere winkel idd, maar het verhaal dat deze camera alleen door erkende distributeurs mag worden verkocht bevreemd me een beetje. Als ik bij tweakers kijk, zie ik voldoende niet fotogerelateerde shops de 5D3 vrolijk verkopen, zo ook deze computerboer voor "slechts" € 3076,95.

En zo zijn er wel meer vergelijkbare winkels die ze gewoon in de verkoop hebben. Overigens is de prijs al aardig aan het zakken, in een maandje tijd toch 250 tot 400 goedkoper geworden.
Iceland - Photographic Journey | Werkaandemuur
EOS 5D mark III | EF 16-35 f/2.8L II | EF 24-70 f/2.8L | EF 70-200 f/2.8L IS II

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 07 Jul 2012 11:37 
 WWW  Profiel
Het is maar wat je goedkoop noemt...
3 Jaar terug voor een 5DII ruim 1800 pleuro betaald en nu moet het nieuwe model het dubbele kosten.
Vroegah, zou de 5DIII ook gelijk 2K hebben gekost en de II voor 1200 in de uitverkoop gaan...

Licht Donker  
.
Forumindex » Fotoapparatuur » Camera's (SLR/DSLR/COMPACT)
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 271 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Grijswaarden