[ 4 berichten ] 
 Titel: eline winter
UNREAD_POSTGeplaatst: 26 Dec 2009 23:05 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Eergister foto's geschoten met een vriendin van mij..
Ik show er hier de eerste twee.

Afbeelding

Afbeelding

Commentaar welkom
Ik hoop dat jullie mij raad/advies kunnen geven.
Carlijn 15 jaar.

Licht Donker  
.
 Titel: Re: eline winter
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Dec 2009 15:17 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ik vind die rechtsonder echt heel mooi.
Persoonlijk vind ik de kleuren wel iets te licht, het lijkt me mooier als de foto's iets wat donkerder zouden zijn.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Dec 2009 19:47 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Eigenlijk laat je 3 keer dezelfde foto zien.
Een tweeluik zoals op 2) werkt vaak beter als je 2 verschillende beelden laat zien (bijvoorbeeld een full-body en close-up portret).

Ik vind ze ook wat licht en dat is eigenlijk op dit moment mijn grootste bezwaar. 1 is namelijk lekker plaat, is alleen in deze uitvoering niet fijn om naar te kijken.

Leuke ontspannen blik, heeft zeker potentie!
Traveling don't make me special, no, I am just one more lonely soul, trying hard to try hard to stay kind [Marian Call / Highway Five]

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Dec 2009 20:35 
 Profiel
Blik is fijn, licht is inderdaad wat vervelend. De aandacht wordt wat meer naar de linkerkant in foto#1 getrokken omdat het daar lichter is. Misschien dat dodge&burn wat kan oplossen. Contrast in #1 is op je model wat aan de hoge kant vind ik. 2/3 kijken lekkerder weg. Wat naar het overbelichte toe, maar niet té.

Waar ik me wel een beetje aan stoor, en misschien is dat persoonlijk, is dat het onderwerp van elke foto niet je model is, maar je model samen met een boom. Voor je model voelt zo'n boom waarschijnlijk wel 'veiliger' aan, een houding geven door gebruik te maken van die boom is wat gemakkelijker, maar voor de foto vind ik het wat minder sterk.
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
Forumindex » Showcase / Testcase archief 2007-2009 » Testcase
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 4 berichten ] 

Grijswaarden