[ 7 berichten ] 
 Titel: American Wedding
UNREAD_POSTGeplaatst: 21 Dec 2009 13:56 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Eerste keer bruiloft gedaan, dus vandaar in test-case, ik weet niet of het showcase waardig is.

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 21 Dec 2009 22:28 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik ben bepaald geen huwelijksfotograaf, dus ik pretendeer het niet beter te kunnen, maar vraag me wel af of je alleen in opdracht van de bruid werkte. Was het opzet om de bruidegom er nergens fatsoenlijk op te zetten? Foto 2 is wat dat betreft wel dé gemiste kans vind ik. Ik denk dat je met wat meer geduld betere momenten uit had kunnen kiezen.

P.s., let niet op het aantal wijzigingen bij dit bericht: ik had hier wat neergezet wat niet correct bleek te zijn.

Laatst gewijzigd door Chaseplane.nl op 21 Dec 2009 22:40, in totaal 4 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 21 Dec 2009 22:30 
 WWW  Profiel
Ik sluit me aan vij Chaseplane

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Dec 2009 12:09 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Nee, het is niet in opdracht van de bruid geschoten. Ik heb ook foto's waar de bruidegom in zijn geheel op staat die helemaal scherp is. Dit is ook maar een selectie van het geheel, meer op de foto's gericht dan op een verhaal vertellend. Anders stond dit wel in Documentair.
juischt

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Dec 2009 12:47 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Was je de enige / hoofdfotograaf deze bruiloft?

Over de foto's:

1: Leuk moment, hij lijkt op mijn scherm niet helemaal scherp.
2: Jammer dat de bruidegom zo is afgekapt, de foto heeft een groenige kleurzweem
3: Ik zou deze foto krapper kaderen, ik vind de omgeving en helemaal dat WCA niet echt wat toevoegen.
4: Leuk, hij is wel een tikke donker aan de rechterzijde
5: Deze zou ik uit de serie laten, vind de linkerkant erg storen.
6: Mijn oog valt direct op de derde man, heeft hij iets aan zijn hand, of zit zijn hand in zijn mouw? Ook de scherpte ligt hier naar mijn gevoel te ver naar voren.
7: Kan niet zo goed zien wat hier gebeurt, weet ook niet of je hem closer had kunen maken, maar dat had de foto beter gemaakt denk ik.
8: Ik vind het jammer dat ze niet richting fotograaf kijken, nu vraag je je af wat er vooraan gebeurt, maar wordt je er niet bij betrokken.
9: Vind ik de mooiste foto, mooie compo, leuk moment!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Dec 2009 14:26 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Grotendeels eens met Pieter.

Je schrijft dat dit een selectie is die je specifiek als serie neerzet. Wat me daarbij stoort is dat het allemaal erg druk en rommelig is. Past misschien bij de bruiloft hoor, maar als kijker is het allemaal wat teveel "in my face".
Dit wordt nog eens versterkt door de wisselende kleurkeuzes die je maakt.

Afsnijdingen op 2,7 en 8 snap ik niet. zo goed.

#9 is een topper, heerlijk rustpunt aan het einde van al het visuele geweld.
Traveling don't make me special, no, I am just one more lonely soul, trying hard to try hard to stay kind [Marian Call / Highway Five]

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Dec 2009 16:04 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
vind het juist wel een fijne manier van fotografie hoor.. lekker losjes geschoten en van mij hoeft het allemaal niet zo netjes. Juist 2 vind ik wel leuk zo.. miss nog vierkant croppen en z/w bijvoorbeeld.. 7 is een erg mooi beeld zo, 8 vind ik de minste, overlapt ook al met 6 nml en die is beter.

5 heeft ook wel erg veel ruimte om je onderwerp die niets toevoegd en zou ik de kleurzweem wat corrigeren, hij valt er nu wat buiten.

Licht Donker  
.
Forumindex » Showcase / Testcase archief 2007-2009 » Testcase
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 7 berichten ] 

Grijswaarden