[ 4 berichten ] 
 Titel: Play with nature
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Nov 2009 18:39 
 Profiel
Natuur, maar dan ff anders

Benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Afbeelding
01.

Afbeelding
02.

Afbeelding
03.

Afbeelding
04.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 12 Dec 2009 20:17 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Scrollde even door Testcase en zag dat er nog helemaal geen reactie was op deze foto's....
Alle 4 eigenlijk best leuke beelden, krijg er alleen een Expo gevoel bij. Het zijn prima losstaande beelden, die het goed doen op een ansichtkaart maar verder niet zoveel vertellen.
Er is niets dat me pakt of opvalt. Dat is dus in zichzelf niet negatief maar misschien wel de reden dat er weinig reactie komt.

Let even op de jpg-compressie, volgens mij is dat bij 3 zeer sterk aan de orde in het groen in de onderste helft van de foto. Beetje zonde.
Traveling don't make me special, no, I am just one more lonely soul, trying hard to try hard to stay kind [Marian Call / Highway Five]

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 12 Dec 2009 20:22 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Vind het alle 4 fraaie beelden - niet (meer) mijn smaak, maar esthetisch en compositioneel dik in orde. Zoals braintag zegt : Goed voor op een ansichtkaart, bij de expo als poster misschien. Of als windows background..

Wat niet weg neemt dat dat al best goede eigenschappen zijn waar de gemiddelde DPZ foto niet aan voldoet. Geen testcase dus wmb, maar ik snap ook wel weer dat hier een relatief klein publiek voor is tegenwoordig. (Vroeger - 5 a 6 jaar geleden - deden we niet anders en had dit werk zeker meer kijkers getrokken..!).

Mooi doorgaan, t levert frisse plaatjes op die goed wegkijken.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 14 Dec 2009 07:50 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Eens met de vorige twee posters. Met name #2 zie ik wel bij IKEA of Expo hangen. En dat bedoel ik ook positief.
| 5DmkII-30D-30 | 550EX | 17-40/4 | 24-70/2.8 | 50/1.4 | 70-200/2.8 |

Licht Donker  
.
Forumindex » Showcase / Testcase archief 2007-2009 » Testcase
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 4 berichten ] 

Grijswaarden