[ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
 Titel: De grote DPZ-2007-kettingbrief
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 12:24 
 WWW  Profiel
Binnenkort komt de kettingbrief online. Er is nu al vraag naar een nieuwe ketting... Dus bij deze de mogelijkheid om in te schrijven voor de grote DPZ-2007-kettingbrief. Maximaal 30 deelnemers!

De inschrijving is gesloten!

[Edit]
Misschien is het leuker om per maand een kettingbrief te doen... daarom een downgrade naar 30 deelnemers... Een volgende maand kan dan iemand anders met een geheel ander onderwerp de toon zetten.
[/edit]

De spelregels zijn gelijk aan de vorige kettingbrief, maar lees dit even rustig door!

De procedure en regels:
- Ik maak foto 1. Ik kies zelf een thema/ beeld of wat dan ook.
- Mijn foto 1 stuur ik voor 12:00 's middags naar persoon 2 op de lijst
- Persoon 2 heeft 24 uur de tijd een nieuwe foto te maken. Die foto dient geinspireerd te zijn op de foto 1. Dit mag het thema zijn (wat je er dan ook in ziet), de stijl, kleurgebruik, vormen... weet ik veel wat. Als hij maar duidelijk te linken is aan de foto die je hebt ontvangen.
- Persoon 2 stuurt zijn foto 2 voor 12:00 's middags door naar persoon 3, die weer hetzelfde doet als persoon 2 deed..enz
- Voeg bij je eigen foto een korte omschrijving (maximaal 30 woorden) van hetgeen je in de aangeleverde foto zag. Deze toelichting wordt boven je eigen foto geplaatst.

- De breedte van de foto mag maximaal 800 pix zijn (alleen liggende foto?s).
- Inhoud van de foto geen regels behalve geen nude/18+.
- De foto dient speciaal voor de kettingbrief gemaakt te worden, geen archiefwerk[b]
- [b]Geen kaders om en teksten in de foto (uitsluitend een kleine(!) copyrighttekst is toegestaan!)

- De foto's mogen verder nog niet op DPZ gepost worden.
- In dit topic staat dus alleen kletspraat, geen foto's.
- Stuur alleen je eigen foto door, niet de foto die jij hebt ontvangen.
- Iedereen stuurt zijn foto ook naar mij. Ik verzamel alle beelden en post dan in 1 keer de hele rits foto's in het topic (als het lijstje afgewerkt is).
- Zorg ervoor dat je de foto altijd voor 12:00 naar de volgende stuurt.
- Het versturen: je upload je foto ergens (zoals je altijd doet als je op DPZ post) en PB-ed de url naar de persoon na je op de lijst, en dus naar Harold.
- Stuur met de foto ook een klein stukje tekst (enkele regels) mee waarin je kort je indruk van de vorige foto geeft ?n de motivatie waarom je jouw foto zo hebt gemaakt. STUUR DEZE TEKST UITSLUITEND NAAR HAROLD... NIET NAAR DE VOLGENDE DEELNEMER!!!
- Als je om 1200 nog geen foto hebt ontvangen: stuur mij een PB en ik stuur je de foto die de persoon voor je op de lijst heeft ontvangen. De persoon voor je op de lijst komt daarmee te vervallen. Dit heeft alleen gevolgen voor het totaal aantal foto's, niet voor de genoemde data.
- Weet je nu al dat je op de genoemde datum niet kan. Wissel gerust met iemand, maar meldt het even zodat ik de lijst kan aanpassen.

Ik stel voor om op 2 januari 2007 te beginnen. Inschrijving op volgorde van aanmelding. Inschrijven kan tot 30 december.

In dit topic uitsluitend inschrijvingen en vragen over de regels/procedure.

Deelnemers
LET OP! Onderstaande data zijn de dag waarop je de foto van je voorganger ONTVANGT! De inleverdatum is dus uiterlijk ??n dag later!!!

1. Harold 2 januari
2. Makko 3 januari
3. Azrael 4 januari
4. MartijnGizmo 5 januari
5. PZ 6 januari
6. Dirkie 7 januari
7. Arnold 8 januari

[s]8. Copyfile 9 januari[/s]
9. RoyRoy 10 januari
10. Rutger 11 januari
11. Hangloozz 12 januari
12. Ellende 13 januari
13. Harm K 14 januari

[s]14. Sapphire 15 januari[/s]
15. Inquestos 16 januari
16. keredsnah 17 januari
17. Kissyfur 18 januari
18. Holkers 19 januari
19. Manny 20 januari
20. Labman 21 januari
21. Darkhammer 22 januari
22. Isidoro 23 januari
23. dave205 24 januari
24. Arjan 25 januari
25. On Parole 26 januari
26. Mhir 27 januari
27. Merlijn 28 januari
28. m-niki 29 januari
29. $iLVer 30 januari
30. Paco 31 januari
31. Kermit 1 februari

[s]32. Paul79 2 februari[/s]
33. Uitvreter 3 februari
[s]34. Angelique 4 februari[/s]
35. Dinges28 5 februari
36. Catflap 6 februari

37. AllStar 7 februari

Cursief betekent dat de foto is ingestuurd
Canon 13D mk Vx met Canon 536mm f 1.9 L

Laatst gewijzigd door Harold op 06 Feb 2007 14:44, in totaal 78 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 12:34 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Nou dan zal ik me maar weer opgeven, hopelijk lukt het dan om een wat betere foto te maken :p

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 12:38 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Even muggenziften: is het misschien niet handiger/leuker om het resultaat van de vorige keer af te wachten en aan de hand daarvan eventueel nog aanpassingen te maken?
~ Crow who calls the Raven black

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 12:48 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
ik wil ook wel mee doen :D

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 13:02 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Als aanpassing zou ik dan al het verbieden van url's e.d. willen noemen, of tekst in het algemeen :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 13:10 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik doe ook weer mee! :)
Canon IXUS 850 IS | 28-105/2.8-5.8 | 3072 x 2304px | ISO 80-1600 | AiAF .:. martijnfoto.nl | Flickr

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 13:10 
 WWW  Profiel
Kissyfur schreef:

Als aanpassing zou ik dan al het verbieden van url's e.d. willen noemen, of tekst in het algemeen :)

Nee hoor.. ben ik tegen O-)

Copyrightvermelding moet mogelijk zijn. En tekst kan iets toevoegen :p

Wel zou ik ervoor willen pleiten om geen kaders op te nemen. Dat staat nog niet in de voorwaarden.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 13:13 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Ik doe ook graag mee !!
(en zal dit keer wel wakker blijven):oops:

Ben alleen in beeld van 10 t/m 24 jan, de rest ben ik op vakantie 8-)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 13:17 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
eigenlijk durf ik niet na Rutger, maar ik wil w?l op de lijst 8-)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 13:19 
 WWW  Profiel
Ellende schreef:

Even muggenziften: is het misschien niet handiger/leuker om het resultaat van de vorige keer af te wachten en aan de hand daarvan eventueel nog aanpassingen te maken?

Voordat het 1 januari is, kunnen we altijd nog aanpassingen doen. Het is nu eigenlijk niets meer dan het laten inschrijven. De ervaring leert dat over een week - rond de kersttijd - veel mensen ofwel met andere dingen bezig zijn ofwel op vakantie gaan/zijn. Daarom alvast een inschrijfronde (bovendien komt niet iedereen dagelijks op DPZ.. ja echt... die lui blijken ook te bestaan! Echt waar!).

Over de procedure en regels kunnen we dus nog uitgebreid discussi?ren.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 13:27 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ik ben er ook weer bij, zal dit keer netjes op tijd zijn en niet de tijden precies verkeerd interpreteren.. :o :)

Graag niet de 5-6, de 19de en 25 t/m 29 januari, 7 misschien voor mij? :D

Bedankt!

Edit: Harold, zet er even bij, voor sukkels zoals ik, dat de datum achter naam de datum is waarop je de foto moet versturen, niet de datum waarop je hem ontvangt... Bedankt!

Laatst gewijzigd door Dirkie op 13 Dec 2006 13:33, in totaal 2 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 13:29 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Check, On Parole doet ook weer mee :)
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you
(J. Clarkson)

5D II,5D, 35, 50, 85, 100, 300, 17-40, 24-105, 70-200, 1.4x

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 13:30 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Ik wil ook wel een poging wagen! :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 13:40 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
pz schreef:

eigenlijk durf ik niet na Rutger, maar ik wil w?l op de lijst 8-)

Begin jij nu ook alweer?! :evil:

:o

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 13:58 
Gebruikers-avatar
 Profiel
check! ik doe ook mee, mag ik op 23 januari?
'I want more than I want' (Salman Rushdie, The ground beneath her feet.)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 14:03 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Als voorkeursdatums zijn toegestaan graag 26 januari :)
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you
(J. Clarkson)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 14:11 
 WWW  Profiel
Ok.. tot zover de voorkeursdata. Vanaf nu zijn voorkeurdata niet meer toegestaan. Dat maakt het onnodig ingewikkeld. Ik neem alleen de data die onmogelijk zijn (b.v. in verband met een vakantie of een teelbaloperatie) mee in het bepalen. Verder gewoon in volgorde van aanmelding.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 14:14 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
omg.. ik zie hoeveel geregel je je op de hals haalt door over voorkeursdata te beginnen. Lekker op volgorde van aanmelden zou ik zeggen: dus wachten met aanmelden of achteraf wisselen.

Overigens vind ik copyright dingen echt dikke onzin en alleen maar afleiden. Zit je fijn naar een foto te kijken van een aardappel, en zie je daaronder een komkommer, met ineens dikke tekst erbij. Mgoed, copyright tot daar aan toe: teksten bijvoegen in PS zou ik wel willen voorkomen: straks mond het uit in een groot tekst/opmaak verhaal (a la tekstballon je maar raak) :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 14:15 
 WWW  Profiel
Dirkie schreef:

Edit: Harold, zet er even bij, voor sukkels zoals ik, dat de datum achter naam de datum is waarop je de foto moet versturen, niet de datum waarop je hem ontvangt... Bedankt!

Is het zoooo moeilijk om er ??n dag bij op te tellen??? :twisted:

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 14:16 
 WWW  Profiel
Kissyfur schreef:

omg.. ik zie hoeveel geregel je je op de hals haalt door over voorkeursdata te beginnen. Lekker op volgorde van aanmelden zou ik zeggen: dus wachten met aanmelden of achteraf wisselen.

Overigens vind ik copyright dingen echt dikke onzin en alleen maar afleiden. Zit je fijn naar een foto te kijken van een aardappel, en zie je daaronder een komkommer, met ineens dikke tekst erbij. Mgoed, copyright tot daar aan toe: teksten bijvoegen in PS zou ik wel willen voorkomen: straks mond het uit in een groot tekst/opmaak verhaal (a la tekstballon je maar raak) :)

Je hebt gelijk.. Teksten zijn zooooooooooo 2006. In deze kettingbrief dus geen teksten. Uitsluitend kleine copyrightsvermelding is toegestaan.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 14:24 
 WWW  Profiel
ik wil me hierbij ook wel weer aanmelden !
Canon EOD 400D | EFS 18-55mm | Sandisk 2GB UltraII | Sigma 70-300 APO DG Macro | Canon Ixus 75

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 14:25 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Harold schreef:

Ok.. tot zover de voorkeursdata. Vanaf nu zijn voorkeurdata niet meer toegestaan. Dat maakt het onnodig ingewikkeld. Ik neem alleen de data die onmogelijk zijn (b.v. in verband met een vakantie of een teelbaloperatie) mee in het bepalen. Verder gewoon in volgorde van aanmelding.

Dank dank, een volgende keer zal ik een dokters afspraak regelen 8-)
(J. Clarkson)

Laatst gewijzigd door Ruben op 13 Dec 2006 14:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 14:29 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Je mag mij neerzetten voor 16 januari ontvangen, en dan 17 januari inleveren :D

edit: Pfff, zit ik net uit te zoeken wanneer ik echt 100% zeker kan, mag 't niet meer :cry: Even opletten tot er een geschikte datum langskomt dan maar... (?)
"This is not a quote, this is me, wasting your time"

Laatst gewijzigd door inquestos op 13 Dec 2006 14:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 14:30 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Dirkie schreef:

Dirkie: dat staat toch netjes boven de lijst van kettingbrief 1? Zowel heel simpel zoals het is, als met een jip&janneke uitleg.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 14:33 
 WWW  Profiel
inquestos schreef:

Je mag mij neerzetten voor 16 januari ontvangen, en dan 17 januari inleveren :D

edit: Pfff, zit ik net uit te zoeken wanneer ik echt 100% zeker kan, mag 't niet meer :cry: Even opletten tot er een geschikte datum langskomt dan maar... (?)

sssst... niet verder vertellen...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 14:35 
 WWW  Profiel
Na lang wikken en wegen (en vooral een pb-tje van Kissyfur :D) besloten om toch te downgraden naar 30 personen. Wellicht is het leuker om iedere maand - als er animo voor is - met een vers onderwerp te beginnen. Daarnaast - verlicht eigenbelang - ook niet geheel onbelangrijk dat het een enorme organisatie wordt met 50 deelnemers.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 14:39 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ellende schreef:

Ik wil me idd ook wel opgeven, maar ben toch eerst even nieuwsgierig naar het niveau/de uitslag van de huidige. Mag ik onder voorbehoud?
Gebruik van de zoeker:
Wanneer u de oogsterktecorrectie instelt terwijl u door de zoeker kijkt, pas dan op dat u niet per ongeluk uw vinger in uw oog steekt.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 14:40 
 WWW  Profiel
Royroy schreef:

Ik wil me idd ook wel opgeven, maar ben toch eerst even nieuwsgierig naar het niveau/de uitslag van de huidige. Mag ik onder voorbehoud?

Dat is dan gewoon een kwestie van wachten... straks krijgen we drie levels van aanmelden

1. zeker
2. ondervoorbehoud van [vul hier je eigen smoes in]
3. alleen als mijn geit gelijktijdig met de ooievaar uit de sloot drinkt

Er zijn 30 plaatsen dus: schrijf nu in of baal later!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 14:45 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ok, dan bij deze.
Gebruik van de zoeker:
Wanneer u de oogsterktecorrectie instelt terwijl u door de zoeker kijkt, pas dan op dat u niet per ongeluk uw vinger in uw oog steekt.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Dec 2006 14:51 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Harold schreef:

Er zijn 30 plaatsen dus: schrijf nu in of baal later!

:p

Licht Donker  
.
Forumindex » Showcase / Testcase archief 2007-2009 » Members Challenge
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Dit onderwerp is gesloten. Je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.    [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Grijswaarden