Arthur schreef:
Ik was mijn handen voordat ik foto's ga bewerken.
lol, hoe hygienisch van je

Nu je het zegt zie ik dat ook meteen aan je foto's inderdaad.

Sorry, mind the smilies en ik zal even on-topic reageren.
1. Ik vind de ondergaande zon achter de auto lekker, de lampen aan ook prima, maar ik denk dat je de belichting van de auto teveel hebt opgehaald. Ik zou slechts een silhouet verwachten, of als je dan toch (softwarematig) bijlicht een mooie duidelijke belichting met bijv. flitsers met een softbox. Of je neemt een paar foto's; 1tje zwaar onderbelicht (mooie lucht) 1tje normaal (compromis) en 1tje zwaar overbelicht (mooie auto). Hier kun je dan een HDR van maken. Dat kan heel lelijk en heel mooi worden, aan jou om er jouw draai aan te geven.
2. ik vind de foto wat krap overkomen. Misschien dat je de foto wat ruimer had kunnen nemen aan de linkerkant. Verder denk ik dat heel de auto hier misschien meer indruk had gemaakt. Ik kan oud vs. nieuw prima waarderen. Qua lijnen vind ik het gebouw en de auto nog niet echt mashen. Ik heb zo niet meteen een suggestie hoe dat beter kan.
3. Aardige opzet, maar misschien dat een lager standpunt het idee beter naar voren brengt. De foto lijkt wat onderbelicht? Het mag allemaal wel wat feller en de lucht wat blauwer denk ik.
4. De lucht van 3 mag wel meer zoals dit!

Ik vind dit een fijne positie, maar de auto te centraal. Misschien dat het mooier was als de auto op de gulden snede aan de rechterkant stond met dat schuine rechts ernaast en er links dan nog lekker veel ruimte is.
5. Leuk detail, fijne foto, mag wat lichter en wat spetterender. Neigt naar groen (witbalans?)
6. Gave plaat. Doe de auto in foto 5 net zo wit als deze!
7. Ik vind de foto wel leuk, had meer ingezeten denk ik door misschien toch niet tegen de zon in te schietenen de auto iets meer de hoek in te doen (gulden snede in hoek linksonder met de cirkel eronder tegen een lange en uitgestrekte achtergrond van de woestijn met de bergen erachter). Flares zijn wel leuk, maar wijzen eigenlijk net over de auto heen. Ergo, het leidt je blik naar de verkeerde plek in de foto.
8. Ik vind deze foto eigenlijk niet werken. Een topidee met een slechte uitwerking. Dynamische foto's maken vind ik een goed idee, maar ik denk dat het beter kan; richt je cam minder direct op de motorkap en meer op de weg voor je. Waar gaan we heen met al die snelheid? Bende op de motorkap komt voor, maar even de grote vlekken zand eraf vegen moet toch kunnen?
9. Eens met eerdere commentaren. Leuk idee, maar die auto is te nietig zo. Mocht wel wat dichterbij. Meer tele heeft als probleem dat dat bord links er van misschien niet meer oppast en ik vind dat een leuk extra detail.
10. Sorry, ik vind dit leuk gezien, maar verder eigenlijk helemaal niks. het zegt niets over de Chrysler, geen verhaal, just a lucky shot. De Chrysler lijkt hier niet het onderwerp, meer een toevallige reflectie.
In het algemeen vind ik je idee-en goed, maar je techniek/uitwerking nog niet helemaal fantastisch. Ook zou ik meer consistentie in je serie aanraden, dat komt het geheel ook ten goede. Vooral lekker blijven doen en oefening baart kunst!