[ 9 berichten ] 
 Titel: lowlands 2009
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Dec 2009 15:47 
 Profiel
mijn snaps met een analoge compactcamera van lowlands paradise 2009:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding
life isn't fun if you can't see the sun

Flickr

Laatst gewijzigd door matsusushi op 06 Dec 2009 16:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Dec 2009 15:54 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Nice! Ik vind analoog bij zo'n festival als Lowlands wel goed werken. 2 geeft prima het relaxte sfeertje weer wat daar heerst. Bij 4 mis ik wat contact met de mensen, iemand die omkijkt of zoiets dergelijks. 7, die man die op de Alpha tent klom, kan ik me nog wel herinneren. Ik vind het wel goed dat je de omgeving hier bij hebt meegenomen. Misschien had je je nog meer kunnen richten op die bewaker die net omkijkt. 9 vind ik ook erg goed, heeft net zo'n sfeer als 2.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Dec 2009 21:50 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Yup, gewoon een lekker setje om te bekijken. Naast die Sven al genoemd heeft vind ik de retrokleur bij het orkest op 6 ook goed werken en is #8 een mooie doorkijk.
vrij zacht met regen

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Dec 2009 21:27 
 WWW  Profiel
Mooie kleuren! Voor mij zijn 6 en 9 de toppers!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 15 Dec 2009 07:41 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Fijne serie, lekker kleuren. De analoge beelden zijn sfeerverhogend! PAst er heel goed bij. Wel jammer van de horizontale strepen. Is dat van het ontwikkelen of inscannen of was de rol beschadigd?
Ana loog toen ze zei dat ze de Digi taalbarrière kon doorbreken.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 15 Dec 2009 12:47 
 Profiel
Hee, grappig. Je stond praktisch naast mij. Tenminste als die laatste foto vanaf je eigen tent genomen is. Gaaf om er weer foto's van te zien. Vind dat ze lekker het lowlands sfeertje weergeven. Die regenboog op donderdag niet te pakken gehad? Analoog is ook gaaf.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 15 Dec 2009 17:16 
 Profiel
dank voor de reacties!

@ sven: jammer inderdaad dat die bewaker er niet duidelijker op staat.. kan niet anders zeggen. naast mij stond een filmploeg van de vpro/bnn oid te filmen, achteraf jammer dat ik die er ook niet op had staan.
@ paul79: het is niet met het inscannen gebeurd, denk dat het in de camera zit/zat aangezien sommige foto's op andere rolletjes dezelfde strepen hebben, of het rolletje was inderdaad beschadigd..
@ syo: die regenboog is me niet opgevallen, was vooral met mn bier bezig ;)
life isn't fun if you can't see the sun

Flickr

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 15 Dec 2009 21:38 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
2 & 9 zijn wat mij betreft echt toppers, wat een sfeertje :D

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Dec 2009 18:00 
 Profiel
Ahhaaaaa mats hileurisch! Dat ik je toevallig op deze manier vind, ik ben de buurvrouw! Ik denk ik ken die tent :D

Ik vind de feeling en de kleur heel fijn.

Licht Donker  
.
Forumindex » Showcase / Testcase archief 2007-2009 » Snapshots
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 9 berichten ] 

Grijswaarden