[ 12 berichten ] 
 Titel: project beeldonderzoek
UNREAD_POSTGeplaatst: 10 Apr 2008 14:12 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
ik ben bezig met een project voor een vak beeldonderzoek, a la hockney
graag wat feedback (zit wel ng in beginfase)

Afbeelding
Afbeelding
wat we zien helpt ons de wereld te begrijpen, maar verhindert ons de werkelijkheid te doorgronden

flickr

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Apr 2008 14:29 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
niemand die ik kan bekoren hiermee?
wat we zien helpt ons de wereld te begrijpen, maar verhindert ons de werkelijkheid te doorgronden

flickr

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Apr 2008 14:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
mij wel hoor. erg lekker. wat een engelengedult heb je hiervoor niet nodig gehad :D
een hoop zooi om platen te maken

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Apr 2008 14:36 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
17min en dan al zeuren dat je geen reply's krijgt? Er zijn mensen die moeten werken of andere dingen te doen hebben ;)

Over de foto's, erg gaaf om te zien. De 1e klopt aan de rechterkant niet helemaal maar het is wel erg goed om te zien. Update's graag :D

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Apr 2008 14:38 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
GenesiZ schreef:

17min en dan al zeuren dat je geen reply's krijgt? Er zijn mensen die moeten werken of andere dingen te doen hebben ;)

alsje eens zou kijken bovenaan mn post zou je zien dat deze post van donderdag dateert, en ik nu (vandaag vrijdag) vraag of ik er niemand mee kan bekoren... zeuren??

updates tegen volgende week ;)

flickr

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Apr 2008 14:42 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Wie heeft er nou nooit over nagedacht om dit eens te doen? Weinig waarschijnlijk

Daarom lijkt het mij essentieel een originele invalshoek te vinden. Waarom haal je niet wat interessante aspecten letterlijk naar voren, of breng je de dimensie tijd erin. Er zijn veel meer dingen waar je mee kunt spelen, maar bedenk iets origineels, misschien gewoon een hele andere uitvoering (geen vast standpunt, maar lekker gaan lopen) oid. Schrijf alle mogelijke dingen op die je kunt vari?ren en je vindt vast iets leuks (of zijn we daar vies van, gestructureerd dingen verzinnen.. dan komt er natuurlijk nooit iets bijzonders uit)
"This is not a quote, this is me, wasting your time"

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Apr 2008 14:45 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
inquestos schreef:

Wie heeft er nou nooit over nagedacht om dit eens te doen? Weinig waarschijnlijk

Daarom lijkt het mij essentieel een originele invalshoek te vinden. Waarom haal je niet wat interessante aspecten letterlijk naar voren, of breng je de dimensie tijd erin. Er zijn veel meer dingen waar je mee kunt spelen, maar bedenk iets origineels, misschien gewoon een hele andere uitvoering (geen vast standpunt, maar lekker gaan lopen) oid. Schrijf alle mogelijke dingen op die je kunt vari?ren en je vindt vast iets leuks (of zijn we daar vies van, gestructureerd dingen verzinnen.. dan komt er natuurlijk nooit iets bijzonders uit)

yes, this is some feedback, dankje, ik denk er verder over na! 8-)

flickr

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Apr 2008 14:57 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Mylle: ik had het gezien maar niet gereageerd.
Technisch prima maar het deed me niets, ik vind niet dat ik iets nuttigs erover te zeggen heb :D
Plaats 'ik vind' voor alles wat ik zeg.
[Mijn Blog] -- [Mijn flickr]

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Apr 2008 16:11 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Niet gezien, en eigenlijk dezelfde mening als qadn.
doet me niet veel al is het een origineel idee.
Zal eens een paar handjes medicijnen innemen.
Wordt het misschien toch nog een leuk dag...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Apr 2008 17:13 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Origineel idee? :)
Vet is het wel, maarja zoals je zelf al zegt: David Hockney ;).

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Apr 2008 18:13 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Sonny schreef:

Origineel idee? :)
Vet is het wel, maarja zoals je zelf al zegt: David Hockney ;).

op basis van anderen kun je toch een verder eigen werk funderen niet? en evenals origineel zyn, niet? :D

flickr

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 12 Apr 2008 15:59 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Leuk vind ik het!
Orgineel is het misschien niet, maar ach als het leuk is. Maargoed misschien krijg je hier nog inspiratie voor om het meer te laten knallen.
Het doet me denken aan een fotografe die zoiets had gedaan met een bos. Heel mooi! Echt jammer dat ik de naam niet meer weet.
Ze had het geexposeerd met van die lichtbakken als het ware en super groot. Zo nice!

Licht Donker  
.
Forumindex » Showcase / Testcase archief 2007-2009 » Experimenteel
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 12 berichten ] 

Grijswaarden