FBfotografie schreef:
Maar..ehm..hoort af en toe op je bek gaan, ook niet bij fotografie?
vind je dat je hiermee op je bek bent gegaan dan?

ik vind van niet en de serie best gaaf. ik snap eigenlijk de opmerkingen over verschillende stijlen/inconsistentie/enzo niet echt. denk dat dit zo in een hip blad kan. 'vieze kleurtjes' zijn in (kijk maar bij Mensen en portretten). ok, op fora wat meer dan in reclameland, maar je ziet het wel vaak. niet dat het dan slecht of lelijk moet zijn, want hier vind ik het echt niet misstaan persoonlijk.
ook juist de afwisseling in de foto's spreekt mij aan en geven mij toch het gevoel dat de foto's bij elkaar horen en passen. de ene keer wat beweging, dan weer ander licht (onderschat de kracht niet van afwisseling daarin), maakt het wat dynamischer en het gevoel dat er toch iets gebeurt.
waar ik het wel mee eens ben is dat de titel niet bepaald de lading dekt, maar dan wel weer als je het over het licht hebt. op een party heb je ook in elke kamer andere lichtval en -bronnen.

effe over de styling, had het je niet leuker geleken wanneer je samen tot een vette styling zou komen in plaats van dit door een stylist(e) te laten doen? of was het in opdracht? dan heb ik niks gezegd natuurlijk.
tegenwoordig kun je zowat álles met elkaar combineren (en lijkt ook iedereen styliste te kunnen worden). het leuke daarvan is dat je lekker alles door elkaar kunt gooien en nog iets leuks hebben ook. daarnaast kun je nog eens extra trots zijn op je pf-materiaal imho.