[ 3 berichten ] 
 Titel: Bedrijfsverzekeringen
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Apr 2011 19:43 
 Profiel
Ik heb sinds deze maand een eigen foto bedrijf, zoals dat zo mooi genoemd word.

Ik ben nu bezig met het opzetten van een administratie (gewoon in Excel lijkt mij voldoende) en andere dingen aan het regelen.

Bij de KvK kreeg ik ook de tip mee dat ik ook moest gaan kijken naar een aansprakelijkheidsverzekering voor het bedrijf. Dit omdat het niet met de normale verzekering verzekerd zou zijn.

Ik heb al wat zitten rondkijken via oa google enzo, maar op de sites van de grote verzekeraars zie ik erg hoge premie's (50 a 100 euro per maand). Zijn dit normale prijzen of moet het goedkoper kunnen? Ik las elders op dit forum in een oud topic iets over iemand die 125 euro per jaar kwijt was, daar stond alleen geen verzekeraar bij vermeld waar dit geregeld was.

Hebben jullie tips waar te kijken voor een goede verzekering?
Veel uren zullen er niet per week aan m'n bedrijf besteed worden, dit omdat het maar parttime is naast een andere fulltime baan. Pensioen enzo worden via m'n andere werkgever geregeld.
Canon EOS 40 D, 17-85, 24-105L, 50 F1.8, 55-250

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Apr 2011 20:13 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
klompt boor in deventer

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Apr 2011 20:14 
 Profiel
Zoek de verschillen tussen bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering en beroepsaansprakelijkheidsverzekering eens uit, dat werkt verhelderend. Die laatste is inderdaad rustig 100 euro per maand, waar de eerste niet meer dan een dik tientje per maand hoeft te kosten.
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
Forumindex » Belangrijke zaken » Zakelijk en Juridisch
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 3 berichten ] 

Grijswaarden