[ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 15 Jul 2011 15:39 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Er is geen moederbedrijf bij oypo, ze zijn een broker tussen profotonet en de fotograaf. Dat hun software lek is zou wel kunnen, wat ook kan is dat die gasten gewoon een digitale download kopen en daar mee verder gaan. En dat laatste klinkt plausible en moet terug te vinden zijn in verkoop log's.
excel. Herinner je je dat? Heb jij daar niet een ongelooflijke knauw aan overgehouden?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 04 Aug 2011 23:54 
 Profiel
Voorlopig gooi ik de handdoek in de ring. M'n advocaat neemt het volgens mij niet allemaal zo serieus. Correspondentie verloopt moeizaam en hij zegt er de komende weken geen tijd voor te hebben. Omdat er al zo weinig vaart in zat, de communicatie al zo stroef verliep en mijn vertrouwen in deze advocaat is afgenomen, heb ik geen zin meer om nog langer te wachten. Erg jammer dat het zo moet :(

Misschien dat ik nog een andere advocaat opzoek en het spelletje van langdradige procedures opnieuw speel, maar voorlopig laat ik het even rusten. Bedankt voor jullie hulp allemaal! Het heeft me veel geholpen!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Aug 2011 07:55 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Wat een rare houding van die advocaat! Nu lachen ze in 'hun vuistje'.. ik hoop dat je toch nog een andere advocaat vindt die wel serieus zijn vak en zijn klanten verstaat.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Aug 2011 15:53 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
ik weet er nog wel eentje die veel ervaring heeft met zaken rondom intellectueel eigendom
Flickr!
Nikon 2 x D300, Nikon 50mm AF 1.8, Nikon AF-S 17-55 F2.8 , Σ 70-200 2.8 EX APO HSM, Nikon SB-600[/i][/b]

Licht Donker  
.
Forumindex » Belangrijke zaken » Zakelijk en Juridisch
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Grijswaarden