[ 13 berichten ] 
 Titel: [TKA] Nikon D700, MB-D10 met PDK-1 boosterpack
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Sep 2012 21:25 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Te koop ivm upgrade naar D800 8-) :

Nikon D700 met MB-D10 grip en PDK-1 boosterset in uitstekende staat. De camera is gekocht in februari 2010. Altijd met zorg mee omgegaan en pas geleden nog professioneel schoongemaakt. De grip is voorzien van de PDK-1 boosterset zodat je o.a. met 8fps kunt schieten. Tevens batterijhouders voor EN-EL3e accu en AA-batterijen meegeleverd en aparte lader voor de EN-EL4a accu.
Alle manuals, dozen en meegeleverde accessoires zitten er bij, van zowel de cameraals de grip. Naast de originele EN-EL3e accu (en EN-EL4a die bij de boosterset hoort) lever ik er ook nog 2 3rd-party accu's bij.

Prijs totale set: 1599 euro
, op te halen in Groningen. De camera wordt NIET verzonden.

Camera en grip zijn ook los te koop. Prijs camera is dan 1349 1149 euro,de grip 275 euro.

Uiteraard is het geheel te testen in Groningen.

Ik ga er vanuit dat iedere geïnteresseerde weet hoe een D700 er uit ziet, dus plaatjes lijken me overbodig. ;)

Laatst gewijzigd door harryprog op 29 Dec 2012 11:47, in totaal 3 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Okt 2012 05:54 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Dat van die grip is een grapje toch ? Ik zou zeggen: camera 1499, grip 199 ?
Je biedt hem n.l. ook aan op tweakers, dan verwacht ik ook dat je Tweakers' pricewatch hebt gebruikt.....
Alle repliek is onwelkom mannen!

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Okt 2012 08:47 
 Profiel
Dave schreef:

Dat van die grip is een grapje toch ? Ik zou zeggen: camera 1499, grip 199 ?
Je biedt hem n.l. ook aan op tweakers, dan verwacht ik ook dat je Tweakers' pricewatch hebt gebruikt.....

299 is realistischer dan 199. De PDK-1 is stevig aan de prijs (en ik kan hem niet vinden in de pricewatch).
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Okt 2012 09:34 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Idd 299,- is een prima prijs hoor. Bij KE is ie niet op voorraad, maar daar kost is 503,25
Nikon + Hasselblad

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Okt 2012 10:52 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ah, okay, 't gaat om de grip + PDK, excuus.
Alle repliek is onwelkom mannen!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Okt 2012 11:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Het gaat inderdaad om grip+PDK, een behoorlijk prijzig geheel. Ik dacht zelf inderdaad ook dat ik een nette prijs bedacht had. ;-) Werkt wel heerlijk moet ik zeggen, zo'n PDK. Jammer dat de D800 niet zo'n optie heeft. Maar dat is bijzaak. ;-)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Okt 2012 12:47 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Past de D4-accu niet in de MB-D12 dan? Ik meende zoiets gelezen te hebben (mgoed, is misschien een tikkie off-topic ;) )
Wij zijn droevig, maar er is geen aangewezen gelijke aan uw verzoek.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Okt 2012 16:37 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Nog even off-topic verder: jazeker, de D4-accu past erin, maar de PDK-kit heeft een D3 accu. Maar wat voor accu je ook in de MB-D12 doet, de framerate gaat er niet van omhoog, dus ik zie de meerwaarde van een D4 accu niet.

Nu weer on-topic: Iemand interesse in een mooie camera+grip? O-)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Okt 2012 08:56 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Even een schopje met pricedrop :)
Camera en grip zijn los te koop, camera 1349 1149 euro, grip met boosterset 275 euro. Set samen slechts 1599!
Dus: voor de mensen die twijfelen om de overstap te maken naar FX, nu is je kans!

Laatst gewijzigd door harryprog op 29 Dec 2012 11:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Nov 2012 23:08 
 Profiel
Zeer geïnteresseerd. Kan ik binnenkort afspraak maken? Kom uit Heerenveen, dus groningen is te doen voor mij.
Ben

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Nov 2012 23:54 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Jazeker! PB is onderweg!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Dec 2012 11:42 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik heb alleen nog de D700 body te koop. Wie maakt me los? Mega pricedrop naar 1149 euro!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Jan 2013 07:29 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Mag een slotje, camera is verkocht.

Licht Donker  
.
Forumindex » Marktplaats » Marktplaats
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Dit onderwerp is gesloten. Je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.    [ 13 berichten ] 

Grijswaarden