Vanwege overstap naar de 5D mkII bied ik deels mijn huidige cameragear te koop aan

. Altijd tevreden over geweest, maar nu is het toch tijd voor iets anders.
Canon EOS 40D + Canon BG-E2 grip - Gekocht in 2008 en nog steeds een prima camera om mee gezien te worden, bon is aanwezig, en de shuttercount is 24368 (zeg maar 25000 want er komen er nog een paar bij). Kortom, prima camera die nog wel even vooruit kan. Ziet er nog steeds uit als nieuw, en over het lcd heeft altijd een screenprotector gezeten dus geen krassen op het scherm. Inclusief Canon BG-E2 grip, 2 accu's, Seculine afstandsbediening, 2GB CF, alle documentatie, doos en kabeltjes.
Vraagprijs 300 275 euroSigma 10-20 mm F/4-5.6 - Aanschafjaar moet ik even nakijken, de lens heb ik overgenomen van mijn vader. Glas is perfect, gebruikerssporen zijn aanwezig maar dat zijn er heel weinig. Altijd met plezier gebruikt en perfect voor landschappen, architectuur of andere zaken waarbij flinke groothoek nodig is.
GereserveerdCanon EF-s 17-85 F/4-5.6 - Eind 2008 gekocht en altijd tevreden over geweest tot een jaar geleden. Hij zoomde niet meer in (bekend kwaaltje bij de 17-85). Omdat ik het zonde vond om 100 euro of meer aan een reparatie uit te gaan geven heb ik geprobeerd de lens zelf te repareren (behuizing eraf en een paar schroefjes aandraaien, niets binnen de lens zelf gedaan dus alle lenselementen zijn intact etc.), alleen daarbij heb ik waarschijnlijk een kabeltje geraakt waardoor de lens een error geeft tussen de 17 en 24 mm. Daarbuiten werkt hij prima, scherpstelling etcetera werkt ook nog perfect. Qua prestaties is dit gewoon een goede allround lens, alleen moet je er dus rekening mee houden dat hij niet werkt voor de 24 mm. Ik weet niet of dit een kwestie is van een kabeltje vervangen en dan is het opgelost of dat er meer moet gebeuren, maar daar is de prijs dan ook naar.
VerkochtBij interesse graag even een pb sturen. Alles is uit te proberen en te bezichtigen in Uden!
Foto's volgen zsm.
Met vriendelijke groet,
Pascal