[ 2 berichten ] 
 Titel: beginner uit Eindhoven
UNREAD_POSTGeplaatst: 21 Mei 2012 21:09 
 Profiel
Hallo

zal me eerst even kort voorstellen want ik ben sinds een paar min lid van het forum ^O^
Ik kom uit Eindhoven en ben 37 jaar en van het mannelijke geslacht.

Ben nu ruim 6 jaar in het bezit van een Canon Eos 350 waarbij ik eigenlijk alleen maar foto's gemaakt heb op de groene knop stand en voornamelijk van mijn zoon die toen geboren is. Naast de bekende foto's voor het palkboek voor later en opa en oma gebuik ik hem ook wel eens op vakantie.
De rede dat ik er dermate weinig mee gedaan heb is dat ik totaal geen idee heb wat ik moet doen en hoe ik het moet als ik hem in de handmatige standen ga zetten.
Nu heb ik begin van het jaar een introductiecurcus gedaan in eindhoven om de groene knop te gaan verlaten *O* .
Waar ik nu naar op zoek ben is een groepje mensen die kennis en ervaring hebben in de regio van Eindhoven waarbij ik meer gevoel en idee ga krijgen wat ik aan het doen ben en nog belangrijker hoe het steeds beter zal gaan met maken van goede foto's.

Dus mijn vraag is of er hier mensen zijn uit de regio die het gezellig en leuk zullen vinden om iemand die nu echt wil leren om te gaan met zijn camera op te nemen in het gezelschap waarin ze nu zijn.

Alvast bedankt en wie weet tot snel

cbrtje

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Mei 2012 09:10 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Hallo cbrtje,

Ik denk dat je bij een fotoclub zult vinden wat je zoekt. Zoek je wat meer verdieping, kan je ook een cursus via het Centrum van de Kunsten volgen.
Veel succes!
C:5DII|24|35|40|50|100|135 N:FM|50 R:GRD|XR1|28|35|50 B:ECTL|50|80 A:TLR|75 Y:TLR|75

Licht Donker  
.
Forumindex » Luchtige zaken » Meetings en andere uitjes
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 2 berichten ] 

Grijswaarden