[ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Titel: Re: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Aug 2011 16:48 
 WWW  Profiel
Radar schreef:

. Even snel een pdf'je maken van het hele album is bijvoorbeeld niet goed mogelijk vanuit Photoshop.

Printen naar PDF?

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Aug 2011 18:36 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
reinoud schreef:

Printen naar PDF?

zo'n 60 PSD'tjes in één keer naar één PDF printen lijkt me lastig. heb er geen ervaring mee, maar ik gebruik voor dit soort dingen dan ook indesign...
Afbeelding dat vind je leuk, he?

"Je moet vooral niet teveel foto's maken, daar wordt iedereen gek van" - Callie Shell

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Aug 2011 18:48 
 WWW  Profiel
atmosphere schreef:

reinoud schreef:

Printen naar PDF?

zo'n 60 PSD'tjes in één keer naar één PDF printen lijkt me lastig. heb er geen ervaring mee, maar ik gebruik voor dit soort dingen dan ook indesign...

cmd-P.... (in combinatie met contact sheet)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Aug 2011 18:55 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
daarmee kan je onmogelijk 60 PSD'tjes in één keer naar één PDF van 60 spreads printen.

"Je moet vooral niet teveel foto's maken, daar wordt iedereen gek van" - Callie Shell

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Aug 2011 19:04 
 WWW  Profiel
atmosphere schreef:

daarmee kan je onmogelijk 60 PSD'tjes in één keer naar één PDF van 60 spreads printen.

Waarom niet? 1 document per pagina en dan printen.

Maargoed: al zouden het 60 PDFjes zijn en die voeg je met een ander programma samen. 1 extra handeling.

Ik vind het nou niet het allerbelangrijkste verschil tussen Photoshop en Indesign.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Aug 2011 19:29 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
reinoud schreef:

Ik vind het nou niet het allerbelangrijkste verschil tussen Photoshop en Indesign.

dat is iets heel anders, ik gebruik Indesign ook niet omdat je daar zo makkelijk PDF'jes mee kan maken, maar omdat je er veel beter je opmaak mee kunt maken.

daarnaast vind ik het bijzonder onhandig dat je in photoshop (en in illustrator evenmin) niet een bestand met meerdere pagina's kunt gebruiken. maar ik gebruik nog een oud Adobe pakket, toevallig van de week CS5(.5?) gekocht en er staat me bij dat je daarmee wel meer pagina's in één document kan gebruiken. correct me if i'm wrong...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Aug 2011 19:34 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik vond de discussie over het inkomen van mensen versus hun smaak interessanter dan deze poging Reinoud over te halen zijn niet-optimale-werkwijze aan te passen :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Aug 2011 07:38 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik heb toch behoorlijk wat geld aan onze bruiloft besteedt. Plus aan de fotograaf (die topfoto's heeft afgeleverd). Maar zo'n effectje 'met alleen het bruidsboeket in kleur' kan ik op zich wel waarderen.

Is dat weer voer genoeg voor de discussie?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Aug 2011 07:55 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Dat telt niet. Jij fotografeert zelf, komt op DPZ, en vraagt zelfs op DPZ creatieve tips voor je bruidsfotograaf :) We zoeken echte bruidsparen voor echte statistiek.

Laatst gewijzigd door Kissyfur op 09 Aug 2011 08:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Aug 2011 08:10 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
SnuggLe schreef:

Ik heb toch behoorlijk wat geld aan onze bruiloft besteedt. Plus aan de fotograaf (die topfoto's heeft afgeleverd).

En die topfoto's ga je nu zelf selectief zwartwit maken en in een album gooien? :D
Kijk snel op arnohoogwerf.nl

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Aug 2011 10:53 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Radar schreef:

SnuggLe schreef:

Ik heb toch behoorlijk wat geld aan onze bruiloft besteedt. Plus aan de fotograaf (die topfoto's heeft afgeleverd).

En die topfoto's ga je nu zelf selectief zwartwit maken en in een album gooien? :D

Ik zou niet durven! :N
Dat doe ik alleen met de foto's die vrienden hebben gemaakt met mijn camera.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Aug 2011 18:05 
 Profiel
Even een vraagje tussendoor....

Weet iemand of je op een blanco pagina van het profotonet album de ECHTE trouwkaart kunt plakken? Zonder aantasting van het album?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Aug 2011 19:14 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Heb ik af en toe wel eens gedaan, album lijdt daar niet onder, zover ik weet.

Licht Donker  
.
Forumindex » Belangrijke zaken » Tips en Truuks
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Grijswaarden