[ 5 berichten ] 
 Titel: Schotland in April
UNREAD_POSTGeplaatst: 24 Jan 2011 08:37 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik denk er weer aan om terug naar Schotland te gaan. Deze keer zou ik in April gaan, maar ik vraag me af of dit wel een goede periode is? Waarschijnlijk te laat voor de winter en te vroeg voor de lente. Overgansperiodes zijn, hier bij ons althans, meestal minder interessant.
Zijn er hier mensen die in deze periode al in Schotland zijn geweest? Ik denk eraan om Eigg te bezoeken en daarna richting Torridon. Voor Eigg zie ik niet echt een probleem, daar zijn het vooral kustlandschappen. Voot Torridon had ik gepland om wat "hoogtes" te doen en vroeg me ook af of de toppen in deze periode toegankelijk zijn?
Portfolio, workshops & fotoreizen: http://www.bartheirweg.nl - Beeldenbank: http://library.bartheirweg.com

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 24 Jan 2011 10:32 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik ben vorig jaar in mei geweest. Toen begon de lente net, wat in houd : in sommige streken wel,in andere niet. Als je eind april gaat lijkt me dat een prima tijdstip.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Apr 2011 14:39 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
We zijn in April geweest Amouri :) Ik ga de 9de weer heen, we hadden veel geluk met het weer en hopelijk
nu weer. Hoeveelste ga je?
1D mark IIII, (2x) EOS 5D mkII, 2,8/16-35mm L USM, 1,8/28mm 1.2/50mm L USM, 2.8/90mm MACRO, 2.8/70-200mm IS II L USM, 4.5-5.6/100-400mm IS L USM, 2.8/300mm IS USM, Extender 2.0, 550EX, 580EX II

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Sep 2011 19:46 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ik kom voor m'n werk vaak in Schotland. Mijn ervaring is dat het najaar het best is. Zowel qua weer (weinig regen dan), bereikbaarheid van sommige gebieden, muggen en kleuren.
Nikon D700 met divers glas- en flitswerk

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 15 Sep 2011 09:39 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik ben er wel eens begin mei geweest. Een rondrit vanaf Inverness gemaakt naar de westkust. Je hebt er natuurlijk niks aan, maar wij hadden toen fantastisch weer (20 graden, zonnetje). Het leuke is dat er in het voorjaar natuurlijk van alles in bloei staat waardoor het kleurenpalet in het landschap anders wordt. In plaats van het groen en bruin wat zo bekend is van Schotland komen opeens felgeel en paars erbij.
(zie wel dat dit al een wat ouder topic is, maar misschien heeft iemand anders er nog wat aan).

Licht Donker  
.
Forumindex » Belangrijke zaken » Tips en Truuks
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 5 berichten ] 

Grijswaarden