[ 7 berichten ] 
 Titel: Industrieel in de buurt van Arnhem-Doetinchem?
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Aug 2010 20:04 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik ga zelf trouwen ergen mei/juni volgend jaar en ben nog op zoek naar een bruidsfotograaf. Maar...ik ben ook aan het kijken naar leuke locaties waar we dan zelf op de gevoelige plaat gezet willen worden. Natuurlijk zal de fotograaf dan ook wel plekjes weten, maar ik ben zelf ook alvast aan het kijken.

Aangezien ik nu bij Den Haag woon maar de bruiloft waarschijnlijk net boven Arnhem plaats gaat vinden, ben ik op zoek naar locaties met een 'industrieele' look voor de trouwfoto's. De locatie is al sprookjes/kasteelachtig genoeg. Ik wil ook iets rauws in de serie.

Heeft iemand nog tips voor dergelijke locaties in de buurt van Arnhem / Doetinchem?
Alvast bedankt!

SnuggLe

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Aug 2010 20:11 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Aangezien je de tijd hebt en het is voor een trouwerij, misschien kun je wat regelen met Vulcanus, een ijzergieterij/fabriek in Langerak bij Doetinchem.
Sluit de mond meer, en de ogen minder.
Mijn fotografische speelplaats.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Aug 2010 20:15 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Er staat in regio genoeg leeg, vaak is toegang het probleem, even opsommen:

Leegstaand:

Oude uitgebrande gras-drogerij in Angerlo (Doesburg)
Oude fabriek bij de Rhederlaag. (Lathumseveerweg / Rheden)
Leegstaande fabriek bij Duiven (zichtbaar vanaf de A12 aan de rechterzijde rijdend richting onze oosterburen)
Oude ABTB in Doetinchem (misschienkan ik je hiervoor via, via, via, via met iemand in contact brengen) dit pand wordt erg in de gaten gehouden in verband met koperdieven.

De volgende bedrijven zou je benaderen voor toestemming:

Papierfabriek Doetinchem
Akzo Arnhem
Vulcanus in Langerak (bij Doetinchem) daar was Karp me mee voor, ik verwacht wel dat je hier niet schoon vandaan komt...
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you
(J. Clarkson)

5D II,5D, 35, 50, 85, 100, 300, 17-40, 24-105, 70-200, 1.4x

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Aug 2010 20:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Wellicht kan ik dan iets voor je betekenen als bruidsfotograaf? Zie www.YourWeddingPhotos.eu Ik hoor het graag als mijn stijl je aanspreekt.
Bruidsfotograaf Peter Lammers: http://www.YourWeddingPhotos.eu

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 10 Aug 2010 08:25 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Dank voor de reacties. Ik ga eens even kijken of ik ergens contact kan leggen met bv de uitgebrande grasdrogerij of bij de Rhederlaag (lekker in de buurt van de locatie).

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 10 Aug 2010 08:36 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Dan zou ik als ik jow was voor de locatie bij de Rhederlaag gaan, dat is voor mijn gevoel wat "ruwer" en sowieso een stuk groter dus meer mogelijkheden.
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you
(J. Clarkson)

5D II,5D, 35, 50, 85, 100, 300, 17-40, 24-105, 70-200, 1.4x

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 21 Mrt 2011 20:23 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Datum van 1 juni komt dichterbij, ik ga eens even werk maken van de locatie bij de Rhederlaag, danwel die leegstaande fabriek bij Duiven. Even kijken wat er te vinden/regelen is. Eerst eens achter de eigenaar enzo zien te komen.

Licht Donker  
.
Forumindex » Belangrijke zaken » Tips en Truuks
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 7 berichten ] 

Grijswaarden