HugoArts schreef:
Is het niet een optie om mensen meer te laten doen met deze FAQ? Een soort inburgeringscursus voor DPZ. Wat vragen erover maken, desnoods letterlijk uit de tekst laten komen. Dan weet je in ieder geval of je te maken hebt met een gebruiker die er moeite voor doet. Een minimaal deel van de kennis zal dan vanzelf overslaan op de nieuwe gebruiker.
Aan de ene kant ook weer direct heel slecht natuurlijk. Want een goede fotograaf hoeft natuurlijk niets te snappen van deze technische achtergrond, en toch goede foto's schieten. Combinatie maken? Gulde snede, dat soort dingen toevoegen en als introtest laten maken..
Ik opper maar 
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik dit topic opende. Is het geen idee om dit in een DPZ Wiki te zetten? Ik zie genoeg site's die een eigen wiki hebben. Ik weet niet hoe dit gaat, of je er voor moet betalen of iets in die zin, maar wellicht dat er iemand is die hier wat over weet.
Ik wil best helpen met een soort van centrale informatie bibliotheek te maken alleen weet ik niks over wiki zoals ik al stelde.