[ 3 berichten ] 
 Titel: Gezocht: Iemand om mee te fotograferen
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Apr 2013 11:36 
 Profiel
Hey, ik zal me eerst even voorstellen.

Ik ben Tom, pas 18 geworden, en ik volg de studie Fotografie aan het Grafisch Lyceum in Rotterdam (eerste jaar). Mijn passie voor fotografie is niet zo heel vroeg begonnen. Maar toen ik er eenmaal mee bezig was begon ik het steeds leuker te vinden, en ik ben ook nog steeds een beetje aan het experimenteren (laatste tijd vooral met analoge camera's). Rond het begin van het jaar heb ik een nieuwe spiegelreflex camera gekocht, een Pentax K5 met 18-135 lens (niet mijn eerste spiegelreflex, heb eerst de k10D van mijn pa gebruikt, en ik gebruik ook wel eens compact camera's, als ik mijn spiegelreflex niet mee kan nemen, of het gewoon handiger is.)

Maarja genoeg over mezelf, ik zoek iemand die samen met me zou willen fotograferen. Ik fotografeer nog wel eens met vrienden, maar die zijn zelf niet echt geïnteresseerd in fotografie en doen het ook meer om de gezelligheid, en ik zoek iemand die er wel in geïnteresseerd is, en waarvan ik misschien ook nog het een en ander kan leren (en hij/zij misschien ook van mij :P), en die het leuk vindt om bijvoorbeeld de natuur in te trekken om foto's te gaan maken, of mensen in de stad/ of de stad zelf op de foto te zetten (kan natuurlijk ook buiten de stad). Urbex fotografie lijkt me ook wel spannend, maar dat heb ik nog nooit gedaan. Ik sta er ook open voor om andere dingen op de foto te zetten, aangezien ik nog een beetje bezig ben met kijken wat ik de leukste richtingen van fotografie vind.

Dus, woon je een beetje in de buurt (ik woon in de Hoeksche Waard, maar kom vaak in Rotterdam), en heb je interesse, ik hoor het graag.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Apr 2013 12:50 
 WWW  Profiel
Welkom Tom,

Toevallig is er op 26 mei is er in Rotterdam een meeting van het analoge fotografie forum: http://www.analoogfotoforum.nl

Misschien wel interessant om dat forum te bezoeken om te peilen of dat je aanspreekt.
"Nonsense, Bond-san. That Leica is for a child. Here, use my Fujica instead!"
_Tiger Tanaka

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Apr 2013 19:18 
 Profiel
Hey Dirk, bedankt voor je reactie. Ik heb ernaar gekeken, maar er staat dat het thema is 'Camera's met een negatief groter dan 35 mm'. Niet dat dit heel veel uitmaakt, aangezien ik nog een middenformaat camera op zolder heb liggen. Het lijkt me wel leuk om wat meer te weten te komen over analoge fotografie, dus ik denk dat ik wel ga ;)

Licht Donker  
.
Forumindex » Luchtige zaken » Kletspraat
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 3 berichten ] 

Grijswaarden