Flipperkoning schreef:
Hoe bevalt de fliters en de batterypack?
Misschien een kleine review
?
Ok, een kleine update dan maar.
Heb vandaag de SB-910 en de Godox flink gebruikt tijdens een vechtsportexamen in een sportschool. De bekende matige verlichting was aanwezig dus flitsen was wel eens fijn

Werkte met de D700 en alleen met de 24-70 F2.8 gezien de ruimte.
Heb gewerkt met E-TTL. In zowel M, A als S moet ik zeggen dat de SB-910 keurig zijn werk doet in deze settings. Heb de flitscompensatie in A op -0.7 gezet op een gegeven moment, en dat was eigenlijk alles wat ik hoefde/wilde bijregelen. Verder heel fijn en vooral snel werken. Geen problemen met oververhitting, maar ik heb natuurlijk geen 100 foto's op vol vermogen achter elkaar gemaakt.
Het enigste wat soms wat energie nodig had was het verdraaien van de kop daar deze best stroefjes is.
Heb even met alleen 4xAA gewerkt wat prima ging, alleen heel af en toe moest ik een seconde wachten tot hij klaar was om te flitsen, maar dit bleek achteraf niet goed opgeladen AA's te betreffen
Nieuwe erin, en de Godox eraan gehangen. Echt geweldig. Kon gewoon keurig netjes door blijven werken. Werkte soms met 3-5fps welke indien nodig ook prima werden geflitst zonder hapering.
Huidige conclusie, zowel de SB-910 als de Godox PB-820 hebben me nergens in de steek gelaten. Veel foto's gemaakt, veel geflitst. Nergens tegen grote problemen aan gelopen. Buiten de niet op geladen AA's is het enigste probleempje geweest dat ik de kabel uit de Godox trok waardoor de stroomvoorziening weg was. Dit had met een soort banjonetsluiting net wat beter geweest.
Voor de rest, echt prima te spreken over deze combinatie