[ 3708 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 124  Volgende
 Titel: Re: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Okt 2011 20:15 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
mikekiwi schreef:

robink schreef:

125 euro het gat in en Lightroom 3 er uit. Toch fijn, zo'n aanbieding.

+1 ! Zat al een tijd te twijfelen en heb nu toch ook maar gekocht....

Ik was het eigenlijk al een tijdje van plan, en vond het de originele prijs al meer dan waard, maar ben toch blij dat ik nog even gewacht had hoor.
Canon 5D MIII | Canon 5D MII | Canon 50 1.2L | Canon 100 2.8L IS | Canon 16-35 2.8L | Canon 85 1.8 USM | Canon 580 EXII | Canon 40D

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Okt 2011 23:32 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Relatief weinig centen in het gat dankzij de verkoop van mijn motor, en nu na een paar weken vanavond een spiksplinternieuwe 2e handse D700 op de kop getikt. Ding is op een handje vol clicks na gewoon niet gebruikt, nog lang in de garantie, gewoon nieuw :applaus:

Heb nog geen glaswerk erbij, maar denk dat ik morgen alvast even een Nikkor 50mm F1.4 AF-S ga halen om een beetje mee te spelen 8-)

Afbeelding

Over 2 weken mag de Sony uitrusting weg en gaan we als alles mee zit een Nikkor 24-70 F2.8 halen, en een SB-900 *O*
Nikon FX en wat analoog spul...

www.remcovandesanden.nl

ALS Reportage

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Okt 2011 12:48 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Een paar Puma Suede's in het gat en een Nikkormat er uit :)
Begin de dag met tequila

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Okt 2011 13:16 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@DavidD: Clarks zegt dat je geen andere schoenen meer mag dragen? :D

Ik heb een aantal muntjes het gat in gedragen, en een 5-delig Falcon Eyes reflectiescherm van 82cm eruit. :)
http://www.flickr.com/photos/mphotography1993/
Digitaal: Canon 60D, Tamron 17-50 F2.8, Canon 50mm f1.8 II, Canon 70-300 F4-5.6 IS USM, Canon 580 EX II
Analoog: Pentax P-30T, Pentax ME Super, Tokina 28mm f2.8, Pentax 50mm f1.7.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Okt 2011 13:41 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
45mm ts-e+50mm 1.4 erin = 50mm 1.2 eruit!
www.jordyhuijbregts.com // Facebook // Blog // Tumblr (daily updates)

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Het bodemloze Zwarte Gat [deel 27]
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Okt 2011 23:05 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Fucking shitload het btw gat in [o][o] :oops: , nu maar hopen dat ze er iets nuttigs mee gaan doen... :Z :heart: :twisted:

Ga persoonlijk snel m'n buffer ophogen, this shit ain't over yet! ;)
Hubba! Digitale Fotografie
Architectuur & Landschappen
http://www.hubbadigitalefotografie.nl

Vrijheid zit tussen je oren...

Laatst gewijzigd door hubba op 30 Okt 2011 23:24, in totaal 6 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Nov 2011 13:58 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Dit uit het gat:
Afbeelding
Een R-D1 met 15/4.5, 28/2 en 40/1.4. :9~

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Nov 2011 14:35 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
leuk, heb je daar lang naar moeten zoeken? veel zie je ze niet tegenkomen. ben benieuwd hoe die gaat bevallen. heb zelf de hoop dat er uit die hoek nog een keer een digitale (fullframe) Zeiss Ikon gaat komen.
Afbeelding dat vind je leuk, he?

"Je moet vooral niet teveel foto's maken, daar wordt iedereen gek van" - Callie Shell

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Nov 2011 17:35 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Het was meer een gevalletje van tegenkomen en beseffen dat dit eigenlijk veel leuker is dan een X100. ;)

Een vergelijkbare fullframe M-mount camera (die niet €5500,- kost) zou natuurlijk nog leuker zijn, maar tot nu toe bevalt het wel.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Nov 2011 18:59 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Die sluiter die je zelf moet spannen doet het hem. Zo jammer dat ze dat niet op de leica's geplaatst hebben.
Gefeliciteerd ermee! De 28/2 is volgens mij een hele mooie.
Leica M9P - 18/3.8 ASPH - 28/2 ASPH - 35/2 ASPH - 50/2

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Nov 2011 23:43 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Die sluiter is inderdaad erg mooi. :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 14 Nov 2011 14:15 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Zwarte gat van de Fotografica beurs in Houten gevonden :).
Polaroid Miniportrait 402, zat al een tijdje te kijken naar een betaalbaar apparaat en €20 vond ik geen slechte deal.
Pentaconsix TL via Marktplaats en Fotoapparatuur.nl kwam ik die dingen nauwelijks tegen en hier zag ik er een boel, alsmede de Kiev60 en Kiev88 die dezelfde objectieven kunnen gebruiken als ze de P6 mount hebben. €120 vond ik betaalbaar en van de week eens een rondje lopen om de camera uit te proberen.
Heliopan 77mm 10 stopper, overal zijn deze grijsfilters op bestelling en hier stond een man uit Duitsland die een heleboel van die dingen bij zich had in verschillende filter maten. Samen met een onbekend merk geelfilter, ook 77mm voor €125.
Lichtbak voor het bekijken en makkelijk in de scan houders doen van negatieven en dia's, samen met adapter om verschillende apparaten voor verschillende voltages te voldoen voor €50.
Natuurlijk ook nog een broodje Kroket en wat drinken :).

Was ook opzoek naar een Speedgraphic, maar daar werd er maar een van aangeboden en die had een aangepast lensplank vatting en geen lensplanken. Ook nog wat Linhofs gezien, maar of te duur of een model waar je steeds matglas en filmhouder moet vervangen als je niet via de meetzoeker kan werken.
Flickr Hans wie is dat?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Nov 2011 09:58 
 Profiel
1100 euro d'r in (in NZD) .. en d'r uit rolt een 1D MkIII uit laat 2008 (57xx range dus met alle aanpassingen) in prima toestand.
Canon EOS 1D MkII? | Canon 17-40 f/4L | Tamron 28-75 f/2.8 Di | Canon 70-200 f/2.8L | Canon 400 f/5.6L | Canon 1.4x II | 580EX

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Nov 2011 23:51 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
35 euro in het gat,

Afbeelding

eruit :)

Boekje van Reyer Boxem "gewonnen", boek over auteursrecht kreeg ik van Lars Boering onder de voorwaarde dat ik een boek van Rob Hornstra zou kopen :D

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Nov 2011 20:32 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
46,75 het gat in, de Yashica T5 van Femke Wolthuis er uit. Een reserve-exemplaar kan ik voor die prijs niet laten liggen.

@DG: Mooie camera is dat. Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt?
36x24 4x5

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Nov 2011 20:48 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
en wordt er vrolijk van, dat die cam van haar is geweest? ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 18 Nov 2011 16:31 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
300 euri erin, Canon 100mm 2.8 Macro + lowepro lenstas + UV filter + statiefgondel + zonnekap in nieuwstaat eruit!

:)
Canon EOS 5DmkII, Zenitar 16mm, Canon 50mm 1.8 II, Canon 17-40mm 4.0L, Canon 24-70mm 2.8L, Canon 70-200 4.0L IS, Canon Speedlite 580EX

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 18 Nov 2011 22:32 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Enzo Dizono schreef:

zie pb ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Nov 2011 11:13 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
de laatste tijd ongeveer 60 euro in het gat gegooid, en het volgende eruit gehaald:

Canon EOS 3000
Canon EOS 300
Canon EOS 300V
Canon EOS 500
Canon EOS 5

De 5 blijft sowieso in mijn bezit voor documentaire werk etc., + een reservebody, geen idee wat ik met de rest ga doen, misschien verkoop ik ze wel weer ofzo... hoe veel zullen die dingen waard zijn over 30 jaar? :lol:

Impulsaankopen :zucht:

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Nov 2011 14:31 
Gebruikers-avatar
 Profiel
-DG- schreef:

Enzo Dizono schreef:

zie pb ;)

Enzo, mag ik vragen wat DG voor die camera betaald heeft? ;)

@ DG, niks persoonlijks, maar het valt me de laatste tijd vaker op dat mensen geheimzinnig doen over tweedehands prijzen, zodra ze iets verkocht hebben op marktplaats meteen de vraagprijs verwijderen. Of zoals nu geen aankoopbedrag durven/willen noemen.
Wat is dat, de belastingdienst? Valse schaamte? Oprechte schaamte?

Ik denk dat behalve Enzo en ik veel meer mensen geïntresseerd zijn in wat een tweedehands R-D1 doet. Als je die allemaal een privebericht moet gaan sturen ...

Ontzettend geile camera btw. :heart:
Gearwhore

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Nov 2011 14:48 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
+1 Uitvreter!
Maar zelf heb ik ook niet altijd zin om te vertellen hoeveel ik uitgeef!
€40 het gat in van de boekwinkel en The Art Of Photography eruit, alleen al de mooie foto's die de tekst begeleiden was het al waard. Nu een blik gaan werpen op de tekst :).
$170 het gat in van Kelbytraining en een jaar online trainingen het gat uit. Na het zien van A Day with Jay Maisel en een proefles was ik al geïnteresseerd en na het kijken van A Day with Joe McNally was ik om.
Flickr Hans wie is dat?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Nov 2011 17:50 
 Profiel
Mee eens met Uitvreter. Ik heb zelf trouwens vorig jaar een Epson R-D1s met objectief gekocht + verkocht voor ongeveer 1200 euro geloof ik. Prachtige camera, maar niet erg praktisch als je een bril hebt helaas.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Nov 2011 02:19 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Maar iedereen doet, jeweetwel.
Persoonlijk hoeft het van mij niet op internet te staan hoeveel ik precies aan bepaalde zaken uitgeef, maar met de prijs van matthias en wetende wat die nieuw kostte kun je het wel ongeveer gokken. :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Nov 2011 11:36 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Gisteren wat nieuwe skispullen uitgezocht, en omdat ik toch bezig was, ook maar een nieuw skipak voor m'n camera gekocht:

Afbeelding

En toevallig kwamen gister ook m'n twee extra 39mm skibrillen binnen:

Afbeelding

Zodat ik ze in de sneeuw op m'n lenzen kan laten zitten, ipv elke keer dat ik lenzen wissel, ook filters moet wisselen.

Nu nog een stapel Acros, en ik ben klaar voor de wintersport!

Laatst gewijzigd door B.J.Scharp op 20 Nov 2011 21:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Nov 2011 18:45 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
300 erin, GoPro Hero 2 eruit.
Het ding vanmorgen even op de auto gezet, maar na 2 minuten was er door de mist al weinig meer van te maken:

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Nov 2011 21:11 
 WWW  Profiel
190,= erin en een hele fijne DP2 eruit
Gear : (nooit) Genoeg
2x 50D / EF 50mm 1.4 / EF-s 15-85mm / EF 85mm 1.8 / EF 135mm 2.0
http://www.pbase.com/marcphotolog
http://www.modelmayhem.com/1179009

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 24 Nov 2011 16:13 
 Profiel
3 euro in het gat en een

Practika PLC3 er uit met een pentakon 1.8/50mm lens.

Er zat nog een rolletje in met 36 opnames. Heb wel even de kap open gehad en ben benieuwd of het nog zin heeft het rolletje te laten ontwikkelen?

Iemand een idee?

Licht Donker  
.
Forumindex » Luchtige zaken » Kletspraat
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 3708 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 124  Volgende

Grijswaarden