[ 19 berichten ] 
 Titel: 2013!
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Jan 2013 13:23 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
GELUKKIG NIEUWJAAR!

Iemand nog goede voornemens op het gebied van fotografie? :D deel ze!

Ik zelf wil meer geënsceneerde portretten gaan maken met een humoristisch tintje. Ook ga ik weer tijgers fotograferen :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Jan 2013 14:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik zou me graag verbeteren qua nabewerking van mijn beelden.
Omdat ik een eerder intuïtief fotograaf ben, schiet ik daar wat in tekort vind ik.
Inhoud van een beeld schat ik hoog in, techniciteit boet daarbij soms wat aan belang in.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Jan 2013 14:36 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Meer diepgang in mijn fotografie! .. minder onzeker zijn over mijn werk en duidelijker voor ogen welke richting ik heen wil.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Jan 2013 14:39 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
De allerbeste wensen aan iedereen.
Ik wil vooral weer wat vaker op pad en de filmfunctie wat meer ontdekken.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Jan 2013 16:05 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik ga een fototrip maken van kust naar kust. :)

http://www.facebook.com/roadtrip.theloneliestroad
Jaap heeft een ekster.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Jan 2013 16:57 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Coast to coast in Amerika? Gaaf zeg!

Licht Donker  
.
 Titel: Re: 2013!
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Jan 2013 17:14 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ierdereen een heel gezond en beeldactief 2013 toegewenst.

Zelf wil ik proberen mijn serie portretten van ontmoetingen te gaan volhouden.
Mijn eerste bruiloft staat in de agenda (nog nooit iets zolang van tevoren gepland). Eigenlijk doe ik geen bruiloften, maar reportages vind ik tof, en dit bruidspaar heeft mij daar specifiek op gekozen, dus wellicht ga ik het wel vaker doen. Is in ieder geval een nieuwe uitdaging voor 2013.

Daarbij wil ik nog meer actief met film worden, op middenformaat. Dat is me in 2012 goed bevallen. En de doka die ik gebouwd heb, afmaken en gaan gebruiken.

En trouwens ook eens met Roosevelt : moet mij wat meer verdiepen in nabewerking.

Hoe lang duurt 2013 eigenlijk :lol: ?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Jan 2013 17:29 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ook van mij alle beste wensen voor het nieuwe jaar, dat hopelijk ook vol foto plezier zal zitten!

Zelf hoop ik het komende jaar de hobby die fotografie op dit moment vooral is, meer uit te bouwen tot iets professioneels. Met oa. workshops op het gebied van....: nabewerking :lol:

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Jan 2013 18:12 
Gebruikers-avatar
 Profiel
De beste wensen allemaal!

Mijn goede voornemen op gebied van fotografie: met veel plezier de huidige omzet van een slordige halve ton evenaren of meer...
Hubba! Digitale Fotografie
Architectuur & Landschappen
http://www.hubbadigitalefotografie.nl

Vrijheid zit tussen je oren...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Jan 2013 14:48 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Laat ik beginnen met:
Afbeelding
Seasons Greetings to you All. Kerstkaart 2012-2013 by Thoran Pictures (Thx for 99k views), on Flickr

Voornemens
- Verder op de ingeslagen weg.
- Meer foto's maken, veel meer foto's maken eigenlijk.
- Veel meer erop uit trekken, al dan niet met anderen.
- Verder verdiepen in fotobewerking (nu ECHT eens aan gaan werken) Lightroom en PS6.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Jan 2013 16:46 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
In spanning afwachten wat voor een fotoboek mijn zus en haar vriend van al mijn foto's die ik heb maken!
Energie krijgen om achterstallig werk te scannen en bewerken van 2010-2012 en hopen dat ik met behulp van anderen in een rolstoel of auto weer foto momenten zie. Heb wat table top ideeen, alleen al het gewicht van de D700 is al vermoeiend om te pakken uit de tas.
Flickr Hans wie is dat?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Jan 2013 16:48 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Allen de beste wensen!!

Het komende jaar zit ik op de fiets met m'n fototoestel in mijn handen. ;) Dus daar zal ik me dan weer vooral op toeleggen. Ik wil wel meer 'registreren' tijdens de grote reis, dus meer 'reportage', meer 'verhaal'... we zullen zien! Maar vooral veel genieten!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Jan 2013 19:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik ga door!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jan 2013 08:44 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik heb mij voorgenomen dit jaar geen bowling bal terug te koppen en geen kangaroe te laten struikelen.
excel. Herinner je je dat? Heb jij daar niet een ongelooflijke knauw aan overgehouden?

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jan 2013 10:07 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
merlijn schreef:

Ik ga door!

Ik ga proberen te stoppen ;)

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jan 2013 21:00 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Thoran schreef:

Laat ik beginnen met:
[ http://farm9.staticflickr.com/8337/8202565401_1dfcce9715_c.jpg ]
Seasons Greetings to you All. Kerstkaart 2012-2013 by Thoran Pictures (Thx for 99k views), on Flickr

Voornemens
- Verder op de ingeslagen weg.
- Meer foto's maken, veel meer foto's maken eigenlijk.
- Veel meer erop uit trekken, al dan niet met anderen.
- Verder verdiepen in fotobewerking (nu ECHT eens aan gaan werken) Lightroom en PS6.

Misschien is het een goed voornemen geen witte vignetting meer te gebruiken en als je tijd over hebt nog te verdiepen in typografie :p ?

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Jan 2013 07:00 
Gebruikers-avatar
 Profiel
-DG- schreef:

Misschien is het een goed voornemen geen witte vignetting meer te gebruiken en als je tijd over hebt nog te verdiepen in typografie :p ?

Zou jij je ongetwijfeld goed bedoelde feedback willen uitbreiden met voorbeelden? :?:

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Jan 2013 20:25 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Thoran schreef:

-DG- schreef:

Zou jij je ongetwijfeld goed bedoelde feedback willen uitbreiden met voorbeelden? :?:

Ik bedoel het niet verkeerd, maar ik had het over de kerstkaart die ik quotte. Zo'n witte vignettering aan de rand van de foto kon in 2003 al niet echt meer, laat staat 2013. En de combinatie van het schreef lettertype in italic met ook nog een bevel of stroke om de letters heen is ook ehm.. van de vorige eeuw.
Doet allemaal een beetje aan als kijken welke truckjes er in Photoshop zitten.

Maar goed, wellicht valt dat allemaal onder het kopje "- Verder verdiepen in fotobewerking (nu ECHT eens aan gaan werken) Lightroom en PS6." en komt dat dus nog helemaal goed. ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 07 Jan 2013 10:10 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ik vond het juist zo goed bij het tijdsbeeld passen ...
Niet echt een 2013 uitstraling was het doel .... spijtig dat ik daar dus niet in geslaagt ben voor jouw gevoel.

Maar let op ....eind van dit jaar doe ik een nieuwe poging :)

Licht Donker  
.
Forumindex » Luchtige zaken » Kletspraat
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 19 berichten ] 

Grijswaarden