[ 1388 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 15 Dec 2011 12:48 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik vraag me serieus af of iemand dit leest (of die 44 pagina's hiervoor) maar goed:
Ik ben Villasappho (overal op internet) m'n vader vond Liesbeth wel leuk. Ik woon in Vlaardingen maar ben ook heel regelmatig in Valkenswaard. Ik fotografeer al 7 jaar waarvan 5 jaar lichterlijk serieus. Ik hou dagelijks een fotoblog bij op villasappho.nl mn favo onderwerpen zijn katten en paddenstoelen. En ik heb een zwak voor badeendjes.
Ik fotografeer met een Canon 1000D ik heb een kitlens, 55-250 en een 18-135. Mn macro's schiet ik met een klein rood ding van Canon.

Groetjes!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Dec 2011 13:28 
 Profiel
Na een jaar meekijken vind ik het tijd worden wat actiever mee te doen op dit forum, daarbij hoort voorstellen, dus bij deze.

Ik ben Hetty of Dizzy-cactus, 33 en sinds 2 jaar in bezit van een canon 400d.
Ondertussen veel geleerd en 2 x een cursus gevolgd, waar ik de feedback eigenlijk iets te mild vond.
Hoop hier op een meer kritische blik, maar zover ik het forum nu ken is dat geen probleem.

Licht Donker  
.
 Titel: Re: VOORSTELLEN: Vertel eens wat over jezelf deeltje 3
UNREAD_POSTGeplaatst: 07 Jan 2012 20:39 
 Profiel
Hallowa...Edward hier. Vanuit Maastricht trek ik er met mijn 7D op uit om te fotograferen. Fotografeer al een tijdje, lees hier ook al een tijdje en dacht ik zal me eens voorstellen...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Jan 2012 19:58 
 WWW  Profiel
Zoals de beleefdheid verzoekt ook maar even een voorstel post, lees al even mee met tussenpauzes, hou van het scherpe commentaar en de ongezouten meningen op de prachtige creaties die ik hier tegenkom.

Ik ben Robbert, 29 jaar en al enige jaren in bezig van een dSLR camera. 5/6 jaar gelden (denk ik) een Canon 350d gekocht, met een prachtige Sigma lens. Vervangen door een 40d welke het 3,5 jaar heeft volgehouden en sinds kort een 7d erbij gekocht. Wat wijzer geworden met objectieven en geen last van professionele inspiraties. Het blijft voor mij een hobby.

Pro: Landschap, straatfotografie, stadsgezichten, urban en wat diversen
Cons: Portret en product fotografie, dat is gewoon niet mijn ding.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Feb 2012 22:46 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Welkom Robbert!
Jouw cameraverleden is hetzelfde als die van mij: 350D, 40D, 7D
Veel plezier met je hobby!

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 24 Feb 2012 22:57 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Hallo allemaal,

Ik ben Edzo, 52 jaren jong en als sinds mijn jeugd bezig met fotografie.
Begonnen met een Ricoh 500G, vervolgens mijn eerste SLR, een echte Praktica Super TL2 :)
Toen kreeg het foto virus me echt te pakken en heb toen een Pentax MX gekocht. Via een eveneens analoge Pentax SFX met autofocus pas in 2006 de overstap gemaakt naar digitaal met een Pentax *istDS.
In 2010 de fotohobby weer uit het slop gehaald en een Pentax K-x gekocht en nu fotografeer ik met een Pentax K5 en heb de Pentax K-x voor "erbij".
Naast beide camera's nog het nodige glaswerk gekocht, naast wat ik al van vroeger had.

Mijn interesse gaat uit naar landschapsfotografie, macrofotografie en urban/urbex fotografie.

Groet
Edzo
Camera's: Pentax K5 en Pentax K-x
Lenzen: Pentax DA 35 mm f/2.8 macro ltd ; Pentax DFA 100 mm f/2.8 macro WR ; Pentax DA 18-135 mm f/3.5-4.5 WR ; Sigma 8-16 mm f/3.5-4.5 ; Sigma 70-300 f/4-5.6 ; Pentax M-50 mm f/1.7 ; Pentax M-135 mm f/3.5.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Mrt 2012 22:42 
 WWW  Profiel
Ook ik zal me even voorstellen, mijn naam is Damir, wonend in het zuiden van het land en al een tijdje bezig met fotografie. Heb een hele weg afgelegd door verschillende soorten fotografie te proberen, uiteindelijk blijven hangen bij 'mensen'. Maakt niet uit of het fashion of wat dan ook is, als er sprake is van mensen wil ik ze op de foto zetten!

Tot op het forum!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Mei 2012 14:44 
 WWW  Profiel
Wil me even voor stellen Mijn naam is Dik de Jager, ik fotografeer onder de naam Angel Photograpy en ben hier al een keer eerder lid geweest maar door rug klachten even niet kunnen fotograferen ik heb nu weer helemaal terug te zijn. Groeten

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Mei 2012 11:00 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ik wil mij ook even voorstellen:
Ik ben Bernd Twiest, getrouwd en woonachtig in Nijverdal.
Fotograferen is echt een hobby van mij, helaas niet meer zo fanatiek als eerder.
Ik heb een handicap aan mijn ruggenwervel waardoor ik de dag meestal liggend doorbreng.
Gelukkig heb ik zo mijn goede momenten en dan ga ik graag op pad om te fotograferen, ook al
is dat maar voor even.
Verder vind ik dit een interessant forum omdat hier fraaie foto's en nuttige informatie langskomen.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Mei 2012 22:45 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Welkom Bernd. Aan je avatar kan het niet liggen. Eddie Hitler :wave:

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 10 Mei 2012 15:40 
 Profiel
Ik zal me ook maar eens voorstellen (vond het al eigenaardig dat ik geen "voorstel topic" vond).

Ik ben dus Brecht,ben 17 jaar oud en woonachtig te Bilzen.
Ben nog niet zo lang bezig met fotografie,net geen jaartje.
Ben begonnen met een Nikon D40 totaal geen spijt van,heb er veel mee geleerd. Nu beschik ik over een Nikon D90 en een Sigma 10-20.
Heb mij aangemeld omdat ik wat meer van fotografie wil bijleren/weten,omdat ik nu enkel maar aan "urbex" doe.
Hopelijk ben ik ook welkom als minderjarige ? ;)

Ik hoop hier veel bij te leren!

Mvg
Brecht

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Jun 2012 10:26 
 Profiel
Hoi!

Had een foto geplaatst dus lijkt het me niet meer dan netjes me ook even voor te stellen (al zie ik genoeg meer en minder 'bekende')

Ik ben Dave en fotografie is eenvan mijn hobby's (duh) buiten de werkweek tracht ik nog een studie psychologie te doen, niet in de eerste plaats maar de fotografie heeft een behoorlijk aandeel gehad in deze keuze.

Een reden voor aanmelding hier is omdat het documentaire stukje een belangrijk deel van het forum lijkt uit te maken, kijk graag naar alle foto's maar dit stukje heeft wel een kleine voorkeur. Betekend overigens niet dat ik me altijd zelf bezighoud met het maken van dit soort foto's.

Genoeg blablabla voor nu en vragen staat altijd vrij.

Afbeelding
"A book of 25 beautiful pictures might not tell a story at all" Danial milnor

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Jun 2012 20:47 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Afbeelding

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 04 Jun 2012 13:41 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Hee allemaal,

Ik ben Olga, 27, uit Rotterdam.
Hier terechtgekomen tijdens een zoektocht naar inspiratie en erg mooie beelden gevonden, vandaar mijn aanmelding.
Ik ben momenteel tweedejaars student aan de fotoacademie, en hoop hier beelden te kunnen delen, te kunnen verbeteren en werk van anderen te kunnen bekijken, plus een hoop gezelligheid :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 12 Jun 2012 19:51 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Welkom allemaal!
Hubba! Digitale Fotografie
Architectuur & Landschappen
http://www.hubbadigitalefotografie.nl

Vrijheid zit tussen je oren...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Jun 2012 14:08 
 Profiel
Beste,

Ik ben Tessa Persijn, vers lid van dit forum, 25 en studerend aan de Fotovakschool Rotterdam en docentopleiding Kunsten te Tilburg.
Sinds januari 2010 heb ik mijn eigen zaak in Fotografie, Websites, Promotiemateriaal, Creatieve Workshop en boeken.
Hier wil ik meer bijleren, up to date blijven, en vooral contact met mede-geinteresseerden.

Maar er is nog een rede dat ik met de deur in huis kom vallen!
Zouden jullie misschien antwoord willen geven op de volgende, korte vragen:

knip

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 28 Jun 2012 14:32 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
modedit:

welkom Tessa, maar het is niet de bedoeling dat je in dit voorsteltopic deze vragen gaat stellen, vandaar dat ik ze heb verwijderd.

Overigens, on a personal note, waren je vragen wellicht kort, de antwoorden daarop hoeven dat zeker niet te zijn. Vind het ook niet al te beste vragen om op deze manier te stellen. Als je kwalitatief onderzoek wilt doen, doe het dan goed.
Afbeelding dat vind je leuk, he?

"Je moet vooral niet teveel foto's maken, daar wordt iedereen gek van" - Callie Shell

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jul 2012 23:50 
 Profiel
Hallo allemaal,

Mijn naam is Deniz en ik heb 22 jaar geleden mijn eerste teug adem genomen. Zelf classificeer ik mijzelf als een echte beginner en op aanraden ben ik hier dan ook terecht gekomen in de hoop veel te leren. Hoewel ik al een tijdje meelees en ik dus ook weet hoe goed en kritisch de rest is, hoop ik dat er ook plek is voor beginnende en lerenden in dit vakgebied.
Uiteraard betekent dit niet dat ik geen kritiek wens, integendeel! Gooi eruit wat er in je op komt (en als je dan toch bezig bent, vertel me dan ook gelijk hoe ik het kan verbeteren).

In het dagelijks leven doe ik van alles wat, maar mijn studie rechten is dan toch echt de rode draad daarin. Mocht je dus juridische vragen/kwesties hebben, geef maar een gil.

Tot slot nog mijn "gereedschap"; het is niet veel, maar een fotograaf vertelde me ooit dat duurder/beter materiaal geen betere foto's maakt, een betere fotograaf maakt betere foto's ongeacht het materiaal. Aangezien het mij ook erg goed uit komt ben ik er ook zelf in gaan geloven. Op het moment bezit ik nog een instapmodelletje Nikon D3000 met kitlens 18-55mm. Hopelijk komt daar in de toekomst verandering in.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Aug 2012 13:10 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Hallo!

Ik ben Niels Jansen en fotografeer nu bijna drie jaar. Ik ben toegelaten voor de fotoacademie waar ik 25 september kan beginnen.
Mijn beste foto's zijn mijn landschappen. Voor de rest probeer ik ook veel andere dingen maar moet nog veel leren.
Ook ben ik met een 366 dagen project bezig. Dat betekent dat ik elke dag een foto maak en dat die dan op internet komt. Ik hoef overigens niet elke dag de foto op internet te plaatsen, soms loop ik een paar dagen en soms zelfs een paar weken achter.
Mijn project is te zien op mijn site maar weet niet of ik hier zo een link van mag geven. Mijn website staat iig wel in mijn profiel.
Verder heb ik altijd met een 40d gefotografeerd en sinds twee week nu ben ik in het bezit van een 5d mark3. Hier komen dan nog een aantal lenzen bij en mijn tas zit vol.
Als jullie verder nog vragen hebben moeten jullie het maar zeggen :).

Groeten,
Niels Jansen

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 21 Okt 2012 14:33 
 Profiel
Hallo! :D

Ook ik zal mezelf even kort voorstellen... Mijn naam is Berry, ben in 1985 geboren en woon in Hoogersmilde.
Ik lees al een poosje hier mee, en omdat ik het foto-niveau samen met de duidelijke standpunten erg prettig vind, heb ik besloten om mezelf te registreren en wat meer met de verschillende onderwerpen te gaan bemoeien. Ik hoop daarom dat ik als enthousiaste amateur op dit forum welkom ben.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Okt 2012 11:35 
 Profiel
Nou, moet ik er ook maar een verhaaltje van maken zeker? :9~
Zoals jullie lezen, Mark Haveman, geboren in 1993 en woon in Loppersum, een klein dorpje tussen Groningen en Delfzijl waar vrij weinig gebeurd. Ik fotografeer nu een aantal jaar met een Canon EOS 400D met de standaard 18-55 en de Canon EF75-300 III USM. Heb me de afgelopen jaren vooral bezig gehouden met transport fotografie, en wil me nu toch wel uitbreiden. Via Google ben ik hier gekomen, en wil graag wat ideeën opdoen en vooral wat leren.

Met vriendelijke groet,
Mark Haveman

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Nov 2012 10:37 
 WWW  Profiel
Hoi,

ik ben Dees, 30 jaar en kom uit Enschede. Ik fotografeer veel, gewoon omdat ik het leuk vind. Heb helaas enkel een simpele compactcamera dus kom misschien niet echt mee met het niveau van velen van jullie. Ben echter toch benieuwd wat jullie van de foto's vinden en ik bekijk ook graag foto's van anderen.
Ik hou vooral van natuurlijke, onbewerkte foto's en doe zelf zelden of nooit aan fotobewerking.

Ohja, mijn nickname is Nomad, vandaar de gebruikersnaam :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Nov 2012 18:28 
 Profiel
Hoi,

Ik kom hier via het analoogfotoforum.nl en nu ik me aangemeld heb om gewoon eens wat rond te kijken zal ik me ook maar even netjes voorstellen :)

Ik fotografeer al een jaar of 25. Analoog begonnen natuurlijk, inclusief zelf printjes maken in een gammele doka.
Daarna had ik er een tijdje genoeg van, maar een jaar of 10 terug ben ik weer begonnen te fotograferen toen digitaal betaalbaar en kwalitatief acceptabel werd.

Ik ben designer en fotografeer professioneel voor m'n werk. Vooral de dingen waar geen budget of tijd voor het inhuren van een fotograaf voor is. En de dingen die ik liever een beetje improviseer om gewoon maar eens te kijken wat er van komt.

Privé schiet ik sinds een jaar of 4 weer meest analoog. Misschien als tegenbalans voor al het gedigitaal tijdens mijn werk.

Ik schiet liefst middenformaat. Filmpjes ontwikkelen doe ik ook weer zelf. Alleen daarna gaat het daarna wel via de scanner Photoshop in.

Groet, Jeroen

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Nov 2012 01:47 
 WWW  Profiel
Toch een voorsteltopic gevonden!

Ben als enthousiast hobbyist al jaren actief met fotografie en de laatste tijd begon dat steeds serieuzere vormen aan te nemen. Met name in de product (lees horloge) fotografie heb ik enorm veel ervaring opgedaan en ben inmiddels 3 kalenders verder die hun weg hebben gevonden naar diverse liefhebbers.

Inmiddels fotografeer ik veel voor www.fratellowatches.com en heb ik voor diverse opdrachtgevers werk geleverd waardoor mijn hobby langzaam in werk is veranderd.

Cheers!
Bert

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Dec 2012 19:34 
Gebruikers-avatar
 Profiel
sBmRnR schreef:

Toch een voorsteltopic gevonden!

Leuk Bert, ik Zocht me ook ZZuff naar dit topic.
Mooie foto's overigens!

Ik ben Elle en fotografeer sinds mijn 13e levensjaar.
De laatste jaren digitaal met Pentax en sinds vorig jaar Canon erbij,
omdat ik een 7D erfde van mijn vriendin die helaas op 50 jarige leeftijd overleed aan kanker.
Een dag niet gefotografeerd is een nuldag vind ik.
Kan niet zonder camera, of het nu de iPhone, de Canon S95, of de Pentax/Canon DSLR's is,
ik moet fotograferen van mijn genen.
Het oog erachter is belangrijker dan de camera

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 07 Dec 2012 02:54 
 WWW  Profiel
Ni hao,

Mijn naam is Donald, 24, en ben net als vele anderen al een tijdje voornamelijk meekijker,

Ik ben student industrieel ontwerpen in Enschede. Ik heb voor mijn studie het voorrecht om mijzelf over de hele wereld te begeven. Doordat ik deze ervaringen, verhalen cultuur, en beelden op een mooie manier wilde vastleggen is mijn interesse voor fotografie eigenlijk ontstaan.

Ik fotografeer nu een paar jaar voor de hobby. Echter 3 jaar geleden, tijdens mijn 2 maanden rondreis in het zuidwesten van de USA is het echt begonnen met kriebelen door de verschrikkelijk mooie landschappen die daar te zien zijn. Momenteel verblijf ik voor een 10 maanden in China voor mijn afstuderen en probeer hier wanneer het kan, met mijn camera op stap te gaan om mooie plaatjes te vinden.

Ik gebruik een in Amerika gekochte Canon Rebel XSi (450d) met een Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM en Tamron AF 70-300mm 1:4-5.6 LD tele-macro. De 17-85 ervaar ik als een fijne walk-around lens.

Ik vind mezelf nog een beginner en ben daarom nog een beetje huiverig commentaar te geven op al de hoge kwaliteit foto's op dit forum.

Ik zal me voornamelijk bezig houden met het lezen van commentaren om op die manier beter te worden, en allicht in de toekomst een topic over China openen.

再见 :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jan 2013 17:39 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Hier een nieuw lid!
Ik ben Mark, 33 jaar, getrouwd en vader van 3 kids.
Woonachtig in het oosten van het land en gek op muziek, internetten, Mercedes, tattoos en sinds kort fotografie!
Sinds een goede week in het bezit van m'n allereerste spiegelreflex en wel een Canon EOS 1100D.
Ben me langzaam aan het verdiepen in de wereld van de fotografie en hoop met tips en ervaring prachtige foto's te kunnen maken en langzamerhand uit te kunnen breiden qua apparatuur!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 15 Jan 2013 10:35 
 Profiel
hallo allemaal, hier ben ik weer. ik fotografeer zelf niet meer (camera kaduuk na 6 jaar) maar hoop hier wat mooie landschappen in de winter tegen te komen.

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Jan 2013 07:06 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
JanJurk schreef:

ik fotografeer zelf niet meer (camera kaduuk na 6 jaar)

is een nieuwe camera dan geen optie?

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Jan 2013 01:18 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Hey iedereen!

Ik ben Zena en ben een nieuw lid vanaf vandaag :)
Ben geboren op 06/02/1995 (bijna 18 jaar) en ik woon in Ekeren, dat ligt naast Antwerpen.

Ondertussen ben ik wel al een aantal jaar bezig met fotografie en ik studeer nu voor het derde jaar ook een richting die hiermee te maken heeft. Audiovisuele Vorming op De Kunsthumaniora te Antwerpen.
Persoonlijk ben ik niet heel veel bezig met het technische kantje van fotografie, dat is niet echt mijn ding. Wel doe ik heel veel met Photoshop. Van iedere kleine bewerking in contrast en kleur tot knip- en plakwerk :)

Ik hoop hier wat bij te leren van jullie reacties, ik ben heel benieuwd!

Groetjes,
Zena

Licht Donker  
.
Forumindex » Luchtige zaken » Kletspraat
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 1388 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47  Volgende

Grijswaarden