[ 11 berichten ] 
 Titel: De gouden tip?
UNREAD_POSTGeplaatst: 04 Sep 2012 14:52 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Hoi dpz'ers,

Zoals sommige hier weten volg ik een opleiding tot zelfstandig beroepsfotograaf. De tijd vliegt en het is de bedoeling dat ik volgend jaar afstudeer. Ik moet alleen eerst nog even op stage en heb een hele mooie stageplaats geregeld.

Echter zoek ik nog een kamer in Ede of in de buurt van Ede (Veenendaal - Wageningen)
Elke dag op en neer reizen vanuit noord Limburg is theoretisch en praktisch niet mogelijk.

Graag zou ik het volgende even onder de aandacht willen brengen:

Afbeelding

Iemand een gouden tip voor mij?

Kamernet, kamertje.nl, kamerplanet ken ik allemaal en al een godsvermogen uitgegeven aan het reageren op advertenties. Bericht wordt ook via sociale media verspreidt.

Alvast bedankt!
jordycaris.nl ONLINE

Never give up on what you really want to do, not for anyone. The person with big dreams is more powerful than one with all the facts.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 04 Sep 2012 19:48 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Met zo'n emailadres en de woorden 'profiel, beroepsfotograaf, gedreven, hardwerkend' zou ik als verhuurder denken dat je een freak bent en wel een meisje van 22 in die kamer stoppen. Waarom gebruik je niet gewoon persoonlijk je eigen naam?

Veel van die ads op die sites zijn nep.. zie maar eens hoeveel er zogenaamd 1 dag staan maar al quadriljoen keer zijn bekeken. Ik had in Amsterdam in 1 week een appartement in Amsterdam via marktplaat.

Oh, en veel mensen willen juist geen tijdelijke huurder want dat is irritant. Je verkleint je kansen dus op deze manier. Tenzij je een oma-tje in Ede zover krijgt je bij uitzondering tijdelijk in huis te nemen, maar dan zou ik bij de AH's en C1000-en in Ede een briefje ophangen.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 04 Sep 2012 20:17 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik kies er bewust voor om het redelijk afstandelijk te houden. Deze "advertentie" wordt op veel plaatsen geplaatst of vertoond en ik hoef niet zo nodig met mijn naam overal in beeld te komen. Mijn emailadres is privé en ik wil zelf bepalen aan wie ik dat verstrek.

Tijdelijke huur is inderdaad moeilijk maar ik kan niet anders. In april volgend jaar ga ik beginnen met afstuderen en de stage is maar voor 6 maanden. Daarom zoek ik het in de hospita richting en niet studentenhuizen want dan zit je vaak vast aan een contract.
jordycaris.nl ONLINE

Never give up on what you really want to do, not for anyone. The person with big dreams is more powerful than one with all the facts.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 04 Sep 2012 20:19 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik vind Luuk Goverts wel een mooi alter-ego voor jou. Of Jimmy van Zon ofzo.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 04 Sep 2012 21:34 
 Profiel
ik zal eens rond kijken...
Probeer Bennekom eens, van ouds her zaten daar veel studenten op kamers. De meeste eerstejaars willen dat niet meer, "omdat je dan niet het hele studentenleven zou meemaken".

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 04 Sep 2012 22:29 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik weet zo niets, maar zal hier eens in de supermarkten kijken.
these are the dark days
we were asking for it

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Sep 2012 07:42 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
In Wageningen zit Sociale woningbouw voor Studenten, je zou je daar in kunnen schrijven. Toen ik daar woonde was het de SSHW maar volgens mij heeft het een andere naam gekregen.

Deze:

http://www.idealis.nl/templates/ActueelHuur/HuurAanbod.aspx?PageID=22
ik had em ook ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Sep 2012 13:24 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Waarom werkt de conventie van de democraten? Omdat Michelle het persoonlijk maakt... :)

Afstandelijk is wellicht leuk maar werkt gewoon niet zo, als je er op vriendelijke wijze je voornaam bijzet en een beloning uitlooft van een mooie portretsessie aan de gouden tipgevers wordt het allemaal een stuk makkelijker denk ik ;)
Johan van der Wielen ~ schoffie's nature ~ www.schoffie.eu natuurfotografie, cursussen en fotografiereizen

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Sep 2012 14:50 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Eens. Of je maakt er jordyzoekteenkamer@huppelup.com van.
5D | 17-40 | 50 | 85 | 90 | 70-200 | Website

Licht Donker  
.
 Titel: Re: De gouden tip?
UNREAD_POSTGeplaatst: 07 Sep 2012 09:03 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Bedankt voor de tips!
jordycaris.nl ONLINE

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 14 Sep 2012 21:12 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Topic kan weg, kamer gevonden :-)
jordycaris.nl ONLINE

Licht Donker  
.
Forumindex » Luchtige zaken » Kletspraat
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Dit onderwerp is gesloten. Je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.    [ 11 berichten ] 

Grijswaarden