Dat is dan duidelijk. 10 dagen geen enkele reactie en een te klein deelnemersaantal. Hoe l*llig ik dat ook vind voor degenen die zich wel hebben aangemeld, maar ik ga niet het risico lopen om 80 tot 100 uur voorbeidingstijd te investeren voor een workshop die op dit moment te weinig belangstelling heeft. Helaas ook niet voor een kleinere groep. Ik hoef er niet van te leven en hoef er dus ook niet op te verdienen. Maar er zelf geld op toeleggen hoort bij een geloof waar ik geen aanhanger van ben

.
Kortom: in overleg met Ernst Triplefox heb ik besloten deze workshop te cancelen en begin volgend jaar nog één keer een nieuwe poging te wagen. Heb nog even een low-profile versie overwogen, maar dat voelt niet goed. Heeft voor mij toch iets van half werk leveren.
Alternatief als er belangstelling voor isWat ik nog wel kan aanbieden bij voldoende belangstelling (minimaal 6) is op de 27e een middag (bege)leiden van 13.00 - 17.00 uur waar aanwezigen vragen kwijt kunnen bij waar ze zoal tegenaan lopen bij het (door)starten van een foto-onderneming. Daarover kunnen we dan samen discussieren en kan ik adviezen geven. Niet alleen financieel, maar ook marketing en allerlei andere onderwerpen. Ik ga er dan wel vanuit dat de deelnemers aan deze middag de basisworkshop al gevolgd hebben.
Kosten zouden € 15 p.p. zijn (voor hapjes en drankjes van Ernst en mijn reiskosten).
Laat hieronder maar weten als je belangstelling voor zoiets hebt.