[ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 26 Jun 2010 19:10 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik heb ook interesse en wordt graag op de hoogte gehouden als er een datum definitief geprikt is (met als voorkeurslokatie in Brabant O-) )

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 26 Jun 2010 20:41 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Laura je staat erbij, wbt de locatie zijn er weinig voorkeuren op te geven...het zal in Den Haag zijn, wellicht als er meerdere workshops volgen maar eerst maar eens één dag vol zien te krijgen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Jun 2010 01:30 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Wel interesse, maar voor later in het jaar. September kan ik helaas niet :(
C:5DII|24|35|40|50|100|135 N:FM|50 R:GRD|XR1|28|35|50 B:ECTL|50|80 A:TLR|75 Y:TLR|75

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Jun 2010 06:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik zou dit ook graag wel een willen.. Probleem is dat ik zaterdag altijd moet werken.. Ik wacht graag een data af..
Website : Patrickstroobach.nl
Nikon D800, 14-24 mm 2.8,24-70 mm 2.8, 50 mm 1.8, 90 mm 2.8 Macro

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Jun 2010 11:32 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Ernst: Jammer, bij Ton was namelijk lekker in de buurt :).

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Jul 2010 14:07 
 WWW  Profiel
Waarom verkoop je de cursus niet op DVD ? Dan hoef je alles maar 1 keer te doen.

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Jul 2010 14:22 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
TommyK schreef:

Waarom verkoop je de cursus niet op DVD ? Dan hoef je alles maar 1 keer te doen.

En als je een vraag hebt? En als er een interessante discussie ontstaat? En zonder broodjes van Ernst??
C:5DII|24|35|40|50|100|135 N:FM|50 R:GRD|XR1|28|35|50 B:ECTL|50|80 A:TLR|75 Y:TLR|75

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Jul 2010 14:11 
 Profiel
@Tommy; ik denk dat de meesten (begrijpelijk) niet de motivatie kunnen opbrengen om langer dan een kwartier naar de toch wel muffe materie te kijken. Het is de interactie en afwisseling die het live wat aantrekkelijker maakt, plus wat Aires zegt.

Verder is het me wel duidelijk dat het vooralsnog, ook na een eerdere poging, niet de moeite gaat lonen om een structureel vervolg op te zetten. Maar... ik wil de trouwe aanmelders niet in de steek laten en dus wil ik proberen wel iets voor hen te doen. Ik denk aan een korte mailwisseling per gewone mail met degenen die zich hier opgegeven hebben om uit te vissen wat iedereen precies van zo'n vervolg verwacht. Daar zal ik dan een programma op afstemmen en dan gaan we daar gewoon nog een workshop voor opzetten op een te plannen datum waarop iedereen kan en in een plaats het dichtst bij de gemiddelde deelnemer (Den Haag of Eindhoven althans).

Voorwaarde is wel dat een deelnemer de basisworkshop 'fotografie en zakelijkheid' gevolgd heeft of aantoonbaar beschikt over de kennis die daar aan bod komt (met name kostprijsberekeningen, verlies/winst, afschrijven, BTW etc.).

Licht Donker  
.
 Titel: Re: WS Fotografie & Zakelijkheid II "AOV" *ANIMOCHECK*
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Jul 2010 09:15 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Topicje eerder gemist, maar als 'basiscursist' van vorig jaar heb ik ook zeker interesse in de vervolgeditie. Afhankelijk van datum, uiteraard. Dus ik sluit graag aan op de lijst!
| 5DmkII-30D-30 | 550EX | 17-40/4 | 24-70/2.8 | 50/1.4 | 70-200/2.8 |

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Jul 2010 09:19 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ook ik was vorig jaar bij versie 1. En wil graag op de 'animolijst' komen te staan :-)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Jul 2010 09:33 
 WWW  Profiel
Kijk weer een goed initiatief, afhankelijk van de datum wil ik graag op de animolijst !

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Jul 2010 14:41 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik zou ook graag op de animo lijst willen staan.
Heb niet de eerste workshop gevolgd, sta wel in geschreven bij KvK en heb via studie wel het een en andere van de genoemde onderwerpen kennis.
Gr. Bernadette

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Aug 2010 15:39 
 Profiel
Ja, graag mij inschrijven ! :)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Mei 2011 15:03 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
hier interesse in de basiscursus. Als er meer info is over de data, hoor ik het graag :)

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Mei 2011 15:23 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
amused schreef:

hier interesse in de basiscursus. Als er meer info is over de data, hoor ik het graag :)

Ik zou Ton ff een PB sturen voor info, volgens mij loopt dit niet meer via DPZ.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Mei 2011 16:49 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik heb hem vorige week een PB-tje gestuurd, volgende is naar verwachting direct na de zomervakanties... eind september.
5D | 17-40 | 50 | 85 | 90 | 70-200 | Website

Licht Donker  
.
Forumindex » Marktplaats » Workshops
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Grijswaarden