Waarom ik het in atonoom heb gezet geen idee eigenlijk. Kon even niet een betere plek vinden zo snel...
Een achterligende gedachte waarom ik dit gemaakt heb is er ook niet. Feit is dat ik eerst een afgerukte duim kocht van de maker, en daarna vroeg in een mail of ze nog meer hadden. En als voorstel kreeg ik de twee armen en dat voetje thuisgestuurd. Die kans kreeg ik dan maar een keer en ben dan misschien wat over de top gegaan. Flink uitgepakt zullen we maar zeggen. -plat-ruw-te erg...noem maar op.- De eerste foto's was eerst met wat meer close-up en details, en wat met de ondergaande zon en het plastic. Later met de 'modellen'.
Het is een hele reeks geworden en als je het zo bij elkaar ziet is het veel ja...Ook absoluut niet ieders smaak. Echter heb ik horror altijd al gaaf gevonden, en als je dan uit een film dan dergelijk materiaal krijgt ga je misschien wat te ver door. Nou ja, de lol was er niet minder om.
Je moet denk ik dit ook niet zo zeer zien als een gehele reeks, maar wat als losse beelden. Als serie had ik een andere opzet en insteek moeten nemen zoals eerder is gemeld. En dan moeten ophouden bij vier beelden.
En hier staan er nog maar een paar. Ik heb inmiddels een boek laten printen met 50 pag...:-)