[ 4 berichten ] 
 Titel: Trains
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Jun 2012 20:01 
 Profiel
Heb de foto's oud proberen te bewerken,vind ze zelf wel goed gelukt.
Hopelijk vinden jullie ze ook goed.

Afbeelding
monceau by Nollyproductions, on Flickr

Afbeelding

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Jun 2012 14:57 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Tja, het is niet geschoten met een vintage Leica, geprocessed in afgewerkte splijtstof en afgedrukt via je eigen ontlastingskanaal dus echt interessant wordt het misschien niet gevonden. 't is tenslotte maar een software-truukje wat je hebt gedaan....Ik vind het prima bewerkingen, wellicht wel nog wat te donker vooral in de hoeken naar de huidige maatstaven. . Als je die echte oude stylo zoekt moet je misschien nog wat ruis en strepen enzo erdoorheen playen weetje.
Canon EOS 60D :: Sigma 10-20mm :: Sigma 30mm f/1.4 :: Sigma 50mm f/1.4 :: Tamron 90mm f/2.8 :: Canon Speedlite 430EXII :: Yongnuo YN-460 II :: Yongnuo YN-560 II::Cactus V5

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Jun 2012 17:25 
 Profiel
Ramirezi schreef:

Tja, het is niet geschoten met een vintage Leica, geprocessed in afgewerkte splijtstof en afgedrukt via je eigen ontlastingskanaal dus echt interessant wordt het misschien niet gevonden. 't is tenslotte maar een software-truukje wat je hebt gedaan....Ik vind het prima bewerkingen, wellicht wel nog wat te donker vooral in de hoeken naar de huidige maatstaven. . Als je die echte oude stylo zoekt moet je misschien nog wat ruis en strepen enzo erdoorheen playen weetje.

Thanks voor de feedback !

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 10 Jul 2012 14:38 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Je bent er goed in geslaagd een somber sfeertje neer te zetten.
Bij foto één en drie vind ik te veel voorgrond en te krap bovenaan.
Mooi mistroostig licht in foto twee.

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Autonoom
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 4 berichten ] 

Grijswaarden