[ 297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Jan 2011 22:14 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
En @marc: het idee van de 3-foto regel is dat er wat interactie plaatsvindt tussen verschillende gebruikers en dat foto's elkaar afwisselen in een verzamel topic.
Dus dat je reageert op anderen en dat je vervolgens een tijdje later evt. weer foto's plaatst.
Als je 2 posts zo vlak na elkaar plaatst met alleen als doel deze 5 foto's te tonen dan heeft die regel geen zin natuurlijk.
Traveling don't make me special, no, I am just one more lonely soul, trying hard to try hard to stay kind [Marian Call / Highway Five]

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Jan 2011 22:15 
 WWW  Profiel
@willum. Dank je wel. Nooit geweten dat het zo zat.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Jan 2011 22:24 
 WWW  Profiel
@braintag. Ik snap het. Wijt het aan mijn onbekendheid hier.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 15 Jan 2011 21:50 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@ Wouter v/d Linde: Vet die zelfportretten! Zeker die op het ijs, ik kan al nauwelijks normaal lopen op ijs dus laatstaan zulk soort tricks pullen op een bmx ;)

@ Yourizoon: 2 heerlijke platen met die zonsondergang!

@ Marc39: Die 2e, superrr!

Van mijn kant een windsurfplaatje van vanochtend, geschoten op 'dn diek' tussen Domburg en Westkapelle

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel: Re: [Verzamel] Extreme Sporten -Deel 2-
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Jan 2011 19:21 
 Profiel
Dbastiaanse: vette foto! valt ook lekker op zo die gele plank :)

vandaag nog ff rondje gereden en weereens wat van proberen te maken
Afbeelding

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Jan 2011 21:29 
 WWW  Profiel
@ Dbastiaanse: Mooie actie foto! Vooral dat opspattende water is vet. Wellicht had het ook leuk geweest om een iets lager standpunt te nemen zodat je de surfer nog meer beter ziet ''vliegen''.
@ Thom BMX: Gave sprong! Vind het alleen een klein beetje jammer dat er weinig licht op de rijder zit. Zijn gezicht, broek en trui zijn nu helaas niet echt goed te onderscheiden. De rode fiets komt er nu overigens wel goed uit :).

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Jan 2011 12:45 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@ shift: ik zou de foto zelf vierkant gecropt hebben, de witte vlekken op de muur leiden toch te veel af imo. Verder wel een toffe foto!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Jan 2011 14:12 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@thom.bmx Ik vind het jammer dat ik het gezicht van de biker niet zie.

En bij de foto van Shift denk ik dat ik ook een iets lager standpunt ingenomen had. De reflecties op de muur storen mij niet echt. Verder klopt het plaatje wel goed!

Kunnen we deze ook scharen onder extreme sport? ik zou anders geen verzameltopic kunnen vinden...

Afbeelding
Nikon D7000 || Nikkor 24-70 2.8 || 70-200 2.8 VR II || Nikkor 50mm 1.8|| Namix.nl || mdv-fotografie.nl || De Groot Evenementen

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Jan 2011 14:29 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Danny,

Lekker, goede timing ook. Blijft een mooie spot daarzo!

@thom.bmx
Stoor me een beetje erg aan die flash, en dan vooral omdat ik een hoop licht zie maar nergens terug komt op de rider.
Denk beetje zelfde als voorgangers, geen gezicht en wienig overgang in kleding etc.

Mooi rood is niet lelijk zullen we maar zeggen :p fiets komt er wel heel mooi uit!

Mischien de flits meer naar voren verplaatsen, want heb het gevoel dat de rider(fietser) al voorbij de flits is ??

@shift
ahha cool zo!Zag hem ook al op hanglos staan.
moet wel zeggen die 2 witte vlekken op de muur is beetje jammer, mischien wel weg te werken toch ?
Heel cool ideei!

@Martijn
Denk idd wel een soort van extreme sport.
Het komt alleen op de 1 of andere manier saai over op me. En dat heeft denk ik met standpunt te maken.
Scherpte etc zit wel goed, mooie gezichtsuitdruking ook.

Mischien een lager standpunt wat meer groothoek en voorwiel er ook bij, wat opspattend modder enzo.

1tje van mij, geen heel bijzondere plaat.Maar wel mooi dat de locale surfers echt keihard an het rippen zijn op Bali.
En er ook achtergekomen dat me 300mm te kort is voor beetje fatsoenlijke surfpics. ( dus maar een 500mm halen hahaha)
Afbeelding
-NIKON D700 16mm fish 14/24-50 f1,4-70/200 Sigma 500 F4,5 Sb-900
-Spl waterhousing

More on: http://www.yzpictures.nl

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Jan 2011 14:53 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
aj aj aj helderblauw water en surfen in je zwembroek, ik wil ook!

harde actie en op zich wel prima foto hoor, beetje ver weg inderdaad ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Jan 2011 20:59 
 Profiel
bedankt iedereen voor t commentaar ;)
nu jullie het zo zeggen is die idd wel iets donker maar twijfel zelf beetje of het niet gewoon de combinatie van vrij donkere kleren met de vrij donkere achtergrond is. maar even een vraagje: de fiets is in het echt oranje, lijkt deze bij jullie echt rood ?
@shift: heel vet iedee en ook mooi gedaan alleen vind idd de witte plekken op de muur beetje aflijden dus zou dr volgende keer iets dichter op gaan en dan valt de skater ook meteen een heel stuk meer op
@ martijn: mooie foto maar net iets te krap, volgende keer iets meer ruimte en klein stukje meer voorwiel ;)
@ yourizoom: ik vind hem al vet zo zelfs zonder de 500mm :p alleen kleuren lijken een beetje faal, maar dat zou ook heel goed aan mijn monitor kunnen liggen hoor

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 24 Jan 2011 22:46 
 WWW  Profiel
Bedankt voor de reacties! Zal de volgende keer letten op het reflecterende flitslicht.
@thom, op mijn beeldscherm lijkt je fiets echt rood. Is je scherm gekalibreerd?
@Martijn, leuke foto, verder vind ik hem niet heel spannend ofzo maar wel gewoon oke!
@ youri, met nog meer zoom zou de foto idd nog iets mooier worden. Wel gave actie foto. Mooie zee zeg trouwens, op welk strand was dit in bali?

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Jan 2011 02:05 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Bij mij lijkt de fiets ook echt rood, ook geen moment gedacht van het zou oranje kunnen zijn :twisted:

Is op Bali, uluwatu. Onwijs mooie spot.
-Spl waterhousing

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Jan 2011 16:39 
 Profiel
hmm...hier is die oranje en int echt ook dus toch maar eens scherm kalibreren dan :p

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Jan 2011 18:20 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Naar mijn mening is hij niet rood en niet oranje. Als je kijkt naar de hexadecimaal #d21f08 hangt hij wel wat tegen het oranje aan maar meer naar het rode.
Nikon D7000 || Nikkor 24-70 2.8 || 70-200 2.8 VR II || Nikkor 50mm 1.8|| Namix.nl || mdv-fotografie.nl || De Groot Evenementen

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Jan 2011 18:31 
 WWW  Profiel
@ Youri, gaaf uluwatu! Ben daar ook een keer geweest. Was toen niet wezen surfen, maar wel een goede spot daar :)!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Jan 2011 22:22 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@ shift: is meestal indd mooier, maar ik was gewoon een beetje aan het rondlopen om verschillende composities te krijgen, bij deze toevallig een stukje van de 'diek' ;)

Wat jou foto betreft, ik vind hem erg gaaf, ik weet nou eigenlijk niet goed of die witte flash lichten op de muur me storen of niet, misschien dat ie indd vierkant gecropt mooier is, maar ik weet het niet, vind hem zoiezo gaaf zo!

@ Martijn de vries: Geen slechte foto, maar niet echt spannend

@ yourizoon: indd een beetje ver weg, maar de actie maakt dat goed, snel ook een keer naar bali!

Van mij nog een golfsurf plaatje van een slechte bewolkte dag in Portugal, november 2010, surfer= Pascal v/d Mast (hij zit nu op bali, jaloers!)

Afbeelding

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 26 Jan 2011 03:01 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Kan je nog wel een beetje lichter maken toch ? hij is nu wat donker at rider.

Als die even wat lichter is zou die prima wezen!
-Spl waterhousing

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 06 Feb 2011 15:51 
 Profiel
@ Dbastiaanse, mooi moment gepakt van de foto. De peddelende surfer vind ik zelf te veel afleiden van de actie die je wilt hebben. Helaas heb je dit niet in de hand. Verder mooi foto.

@ Yourizoon, Supper plaat alleen zoals je zelf aangeeft zou ik het mooier vinden als hij meer ingezoomd is.

Hierbij 2 platen van afgelopen zaterdag op Scheveningen. Na zelf gevaren te hebben de camera te hand genomen om een aantal vrienden op de foto te zetten. Ik vond de weersomstandigheden lastig, beetje grauw weer met veel zand, zout en watermist in de lucht. benieuwd wat jullie van deze twee foto's vinden:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding
Canon + 4 lenzen + lampje

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Feb 2011 01:25 
Gebruikers-avatar
 Profiel
@petervancampen
1. Doet me vrij weinig. Misschien omdat ik niet veel af weet van windsurfen en de tricks die ze doen.
2. Deze vind ik wel goed gelukt. Goede compo

Is it just me of is het maken van wind/kite/surf foto's vanaf het land een beetje eentonig? Of komt het meer door de soort golven die we hier hebben. De meeste van dat soort foto's vind ik niet boeiend. Als ik aan wind/kite/surf foto's denk dan denk ik aan een wetsuit en een onderwatercam om boeiendere foto's te maken. Get into the thick of the action zeg maar.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Feb 2011 09:23 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Die eerste van Peter is nogal donker, volgens mij minimaal 1.5 stops onderbelicht. Als je dat recht zou trekken wordt de plaat al veel aantrekkelijker volgens mij. Kijk maar es naar #2, die ziet er toch veel beter uit?

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 11 Feb 2011 16:52 
 Profiel
@ peter: 1 is te donker en ook niet echt mooie compositie, 2 is wel netjes en ook stuk beter qua licht
nog een van mij:
Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Feb 2011 00:10 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
In NL schieten vanaf de kant is gewoon niet idiaal! mischien had je wat meer upwind kunnen gaan staan en nog een stukje van de pier mee kunnen paken. Maar dat is makelijker gezecht dan gedaan!

1. is kwa licht niet heel mooi , backloop dan weer wel.
2. is kwa licht weer mooier maar gewoon een normale sprong.

@ alpha
Ja vanuit het water is 9 van 10 keer stuk mooier maar soms heb je daar gear niet voor of de locatie/conditie,s niet voor.
Zo lang je maar iets van een achtergrond hebt is het natuurlijk al een stuk mooier , maar als je van de kust naar zee schiet is dat een lastige op gaven.

@ Thom.bmx
Hij oogt een beetje saai kwa licht. Vindt die gozer rechts op de fiets met telefoon wel gaaf, leuk hoe dat die daar ook relaxed zit. (toeval of zo neer gezet?) Vindt alleen de rider er niet echt uit knallen.Zou wat meer flash er op kunne gebruiken zeg maar.

Gister avond korte flash session gedaan, helaas te kort want was te laat :P

1#
Afbeelding

2#
Afbeelding
-Spl waterhousing

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Feb 2011 20:55 
 Profiel
bedankt youri =D belichting is idd beetje saai maar de flitser kon gewoon niet harder of dichterbij. maar de jongen met de telefoon staat daar gewoon toevallig.
over jou fotos: mooie fotos,lekker dichtbij en goed belicht enige kleine minpuntje is dat je helemaal niks van de kite ziet maarja daar kun je ook niks aan doen

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Feb 2011 19:24 
 WWW  Profiel
@yourizoon: WOW... die zijn knap!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 04 Mrt 2011 18:47 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Vooral die eerste vind ik lekker youri. :) Mooi met die druppels.

Wat foto's van vorige week:
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Mrt 2011 15:55 
 WWW  Profiel
@DG:

^O^ WOW... nummer 1 en 2 ^O^

Prachtig! :wave:

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 05 Mrt 2011 22:41 
 Profiel
@ -DG-: Die eerste 2 foto's zijn echt prachtig :D

Nog 2 foto's van woensdag.
Afbeelding
Mitch Hens - Bs Crooked

Afbeelding
Mitch Hens - Fs Nosegrind

Mvg,
Jeroen

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Mrt 2011 20:17 
 WWW  Profiel
@ DG

1: geweldig! :wave:

Verre Oosten Jam:

Afbeelding

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Mrt 2011 22:23 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@DG

!! 1 is zó ontzettend tof! Pérfect kleur contrast, mijn complimenten. :D

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Sport
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Grijswaarden