[ 232 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 12 Dec 2010 19:52 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Op foto 1 lijkt de witbalans er iets naast te zitten, de kentekenplaat oogt wat rood. Nummer 2 is erg mooi, nummer 3 mag wel wat meer ruimte hebben aan de voorkant van de auto.
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you
(J. Clarkson)

5D II,5D, 35, 50, 85, 100, 300, 17-40, 24-105, 70-200, 1.4x

Licht Donker  
.
 Titel: Re: [Verzamel] Ter land
UNREAD_POSTGeplaatst: 21 Dec 2010 21:32 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Vorige page (nogal wiedes) :
BOB: Vind 1+3 wat gewoontjes qua comp, maar 2 vind ik erg sfeervol.
ArjanD300: Achtergrond leent zich wel voor autos, maar niet echt spannend, wel netjes
Arnold_W: Hij staat erop :) Niet zo spannend
Nomad: Lekker mysterieus geworden, helpt ook wel dat die auto niet zo goed bekend is. Mooi.
KnarfNL: Het zal wel foto-technisch/smakelijk niet verantwoord zijn maar vind de 2e het fijnst. Lekker centraal. Vind de achtergrond op 1 wat druk, 3 doet me niets. Wel mooie bak trouwens.
031: Jammer dat de voorzijde net niet scherp is. Lijkt wel of de kont uitbreekt. Verder tof!
Lars: Snap m niet, ziet eruit alsof t een heel mooie foto moest worden, maar het komt er niet helemaal uit. Het openstaande raampje, grassprietjes en de hoek van de auto doen t m allemaal net niet voor mij.
Robbie: Eens met Sjo
MRtijn: Lekker donker en glimmend logo doen het vast goed bij de audi clientele :-)
Arjan: 1e vind ik niet zo veel aan, 2e is erg leuk.
MartijnGizmo: Catflap heeft helemaal gelijk, NR2 met (lichtere) bewerking van 1 is TOP.

Ik doe ook weer eens een niet al te dappere poging tot:

Afbeelding
Will it start by Eugene of Norway, on Flickr
400D | 10-20 | 17-85 | 30 | 50 | 70-300 |  | EZF521
Heleneus.nl | Flickr

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Dec 2010 17:07 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Vette fotos allemaal ! vooral die van Gizmo !! mooie site ook !

Hier even een plaatjes van een bruiloft van vrijdag die ik mocht doen.
Afbeelding
510pk
Nikon D700 | 24-70afs 2.8 G | 35 f2 | sigma 100-300 f4| 85 1.4 afd | sb600 | Pocketwizards | sb-28 |

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Dec 2010 17:43 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
photo-runner: dan had ik eerder voor een paparazzo plaatje gekozen en meer van de inzittenden laten zien, vind hem nu wat onrustig.
lancelot: zou wel grappig geweest zijn als je een helemaal ingesneeuwde auto hier had getoond.

zelf ben ik niet zo'n autospotter, maar af en toe een detailshot van een mooie auto vind ik wel leuk om te maken.

Afbeelding
Red and Gold by flipperkoning, on Flickr
[1]

Afbeelding
Red Reflection by flipperkoning, on Flickr
[2]
Flickr Hans wie is dat?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 24 Dec 2010 12:08 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Lancelot: Meer omgeving had m.i. de foto beter kunnen maken. Je doet nu ook niet zoveel met de vorm van de auto, of de vorm die door de sneeuw is ontstaan.
photo-runner: Mooi tegen zo'n witte achtergrond!
Flipperkoning: Die eerste heeft veel vignettering, is nogal gelig en die witte reflectie stoort me. Die tweede is wel strak.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 24 Dec 2010 12:45 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Sven, van dat gele ben ik het met je eens, het Vignettering zie ik niet als een probleem, evenals de reflectie. Ik vind het een prachtplaat! De 2e vind ik sereen en mooi, maar ook wel wat saai.
“Tell me and I’ll forget, but show me and I’ll remember.”

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 24 Dec 2010 13:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
mmmmh ben ik zeker niet gevoelig voor het gelige, ik zie niet wat je bedoeld!
misschien is het een lightroom action die ik gebruikt heb, zou ik eens moeten kijken wat ik met de foto allemaal gedaan heb.
kan het misschien een onscherpte van het koper/goud kleur zijn die jullie zien?
helaas waren alle auto's vol met spots belicht en was het erg moeilijk om een hoek te vinden waar je er geen last van hebt en heb ik de eerste vol open met de 50mm 1.4 geschoten en dat geeft vignettering!
Flickr Hans wie is dat?

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 25 Dec 2010 18:21 
 WWW  Profiel
Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Jan 2011 16:21 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
mooi beeld wouter! eigenlijk meer documentair dan product qua stijl zo! Wie wonen daar? van wie is die auto? leuk onderwerp voor een serie?

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Jan 2011 14:16 
 WWW  Profiel
@Erooks

Dankje! En je zou hier idd en mooie serie kunnen schieten, veel verschillende oude onderwerpen daar! binnen in dat pand moet het volgens mij ook erg mooi zijn! Geen idee wie daar wonen, en van wie de auto is.. Het is in het centrum van Enschede in ieder geval!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Jan 2011 14:52 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Excentriek is het iig wel, een punk-trabi met DDR-kenteken... :D

Afbeelding
Canon IXUS 850 IS | 28-105/2.8-5.8 | 3072 x 2304px | ISO 80-1600 | AiAF .:. martijnfoto.nl | Flickr

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Jan 2011 15:46 
 WWW  Profiel
Weer een mooie rig shot!

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 22 Jan 2011 23:04 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
photo-runner Heel onrustig beeld. Maarja wat wil je met 510pk 8-)
Flipperkoning 1 is idd reflectie wat storend. Vind ook niet het typenr meest spannende detail op een 911.
2 is wel erg lekker, mooie lijn die chroomstrip op de deur en spiegeltje maakt het spannend!
Wouter van der Linde Fijne plaat!
MartijnGizmo Erg netjes, maar had je niet iets eerder/later kunnen drukken, zodat die boom er niet is?

-

vanmiddag weer eens een poging gedaan

Afbeelding

-
400D | 10-20 | 17-85 | 30 | 50 | 70-300 |  | EZF521
Heleneus.nl | Flickr

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 26 Jan 2011 11:42 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
mooi rigshot martijn, waar heb jij nu je rigshot vandaan?

Afbeelding
davidstevens.nl

trent parke: "i am forever chasing light. light turns the ordinary into the magical."

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 26 Jan 2011 18:55 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Dame: Tof!!!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Jan 2011 17:55 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@ martijn; ook weer een mooie foto, like your style
@ Dame; topper!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 18 Feb 2011 15:34 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Zo, na lang afwezig te zijn geweest ga ik toch maar weer eens wat posten hier. Werd weer eens tijd!

Eerst maar even wat commentaar op de vorige foto's:

@Lancelot:

Tsja, wel een leuk plaatje om aan te duiden dat het héél veel gesneeuwd heeft. Verder vind ik 'm niet zo interessant.

@photo-runner:

Lekker plaatje! De auto steekt lekker af tegen de achtergrond. Jammer dat hij niet wat scherper is, maar aan de ene kant zit er nu wel lekker een gevoel van snelheid in!

@Flipperkoning:

Beiden mooie detailplaatjes! Niks op aan te merken.

@Wouter van der Linde:

Leuke sfeerplaat! Het enige wat nog ontbreekt is een groepje punkers...

@MartijnGizmo:

Tsja, rigshot. Ik vind 'm awesome. Ik zie ze ook vaak voorbij komen op Flickr, ziet er gewoon goed uit!

@Lancelot (once again):

Kijk, dit is dan weer zo'n plaatje waar je gewoon hard om moet lachen. Mooi!

@DAME:

Mooi sfeertje! Persoonlijk denk ik dat hij misschien mooier is in zwart-wit, maar ik heb daar nou eenmaal een zwak voor.

Afijn, gisteren op pad geweest met een Focus RS hier uit de buurt.

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 19 Feb 2011 09:46 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Dame so dat vind ik een hele mooie plaat!! Filmstill
Ana loog toen ze zei dat ze de Digi taalbarrière kon doorbreken.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 12 Mrt 2011 17:11 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
De foto's van Lancelot vallen mij altijd in positieve zin op :)
De foto van dame is leuk.
Ziggy: Het wit van de achterkant bijt nogal uit, zonde.

Afbeelding

..ja dit is ook een vervoermiddel :p
Jaap heeft een ekster.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Mrt 2011 14:28 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ik was me niet bewust van de compositieregel dat dromedarisbulten zoveel mogelijk gelijk moeten lopen met de horizon. Dat heb je netjes gedaan. ;)
De toning is lekker. Het suggereert verzengende hitte.
Waar is de kop van de rechter dromedaris gebleven? :oops:
Gearwhore

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Mrt 2011 16:21 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@DAME

Vind het nog steeds een erg gave foto! Die DOF is echt om te zoenen!

@Ziggy

Ik had net het onderste stukje eraf gecropt denk ik vanwege het stukje zand linksonder (detail) en de uitgebeten achterkant vind ik ook niet echt mooi.

@keredsnah

Vervoersmiddel met 1 DK ;)
Nette foto, al leid die tak rechtsonder me wel een beetje af.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 31 Mei 2011 19:19 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Dame, mooie film achtige look!
@Ziggy, dikke bak maar tikkeltje hard licht op de kont om de lijn van de wielkast te herkennen.
@keredsnah, lekkere toning, maar geen 1 pk :D

Om wat leven in het topic te blazen, hier eentje van mijn rolletje;
Afbeelding
Je weet niet wat je niet weet?

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Jun 2011 20:09 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ik heb niet zoveel met auto's - zeg maar gerust niets - maar deze auto vond ik geweldig!
http://i382.photobucket.com/albums/oo264/kalasz/fotoclub/zauto01.jpg

Troyes in Mercedes....
Afbeelding

Verder vind ik van deze pagina de foto van MartijnGizmo wel mooi, maar volgens mij heb ik ook wel eens nog mooiere van jou gezien!
En die tweede van Lancelot is ook leuk, niet vanwege het mooie, maar omdat het een grappig beeld is.
DAME: mooie plaat met lekker sfeertje.
Ziggy: beetje lastig dat wit, maar toch een nette plaat.
HaarGel.nl: auto is leuk, maar de foto zegt me niet zoveel.
Nikon D80/Nikkor 18-200 VR/AF Nikkor 50mm 1.8

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 08 Jun 2011 20:15 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Supervet!! Zou alleen je reflectie wegshoppen.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 13 Jun 2011 22:51 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
@janine: Fraaie fotov an een fraaie auto. Je eigen reflectie er nog uit en hij is helemaal goed!
@Haargel.nl: Prima plaat, lijkt wel een modelauto zo "makkelijk" als de auto daar is neergeplant. Jammer dat de omgeving niet zo amerikaans aandoet.
@keredsnah: Leuk plaatje, niet helemaal op zijn plek hier maar wel fijn om naar te kijken.
@Ziggy: Prima compo, maar zoal al eerder gezegt, jammer van het wit.

Wat oudere plaat met een nieuw laagje photoshop en silverefex:

Afbeelding
36x24 4x5

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Jul 2011 18:42 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Zo onderaan een pagina heb ik niet gek veel nieuws meer toe te voegen aan wat al gezegd is, for what it's worth:

@ Lancelot: Doet me eigenlijks niets, zie er niet iets speciaals in?

@ photorunner: Goed panning shot, maar verder niet echt spannend & beetje centraal.

@ Flipperkoning:
1) Leuk detailshot, reflectie (vooral die links van het midden) trekt alleen wel erg veel aandacht.
2) Nice, wat voor auto is het? Zo te zien eentje met genoeg leuke lijnen om mooie foto's van te maken.

@ Wouter, leuke originele plaat! En top dat je geen close-up v/d auto hebt gemaakt, maar de omgeving goed hebt meegenomen.

@ MartijnGizmo: strak shot, alleen na wat langer kijken stoor ik me een beetje aan die boom en denk ik dat de compositie wat spannender had gekund?

@ Lancelot: Deze is een stuk beter beter dan de vorige! Veel mooier beeld als geheel dan de eerste foto.

@ Dame: Fijne sfeer & kleuren, beetje jammer v/d 2 palen die uit de auto groeien.

@ Ziggy: Beetje dubbel, aan de ene kant leuke setting/compo, maar lijkt alsof er meer uit te halen valt, misschien wel puur kwestie van smaak qua nabewerking.

@ Haargel.nl: Nette zwart-wit omzetting. Beetje mierenneuken: Misschien beetje jammer dat de auto niet helemaal 'los' staat, maar bij de motorkop door de andere auto heen loopt.

@ Janine: Erg strak detailshot met fijne reflectie!

@ EnzoDizono: Fijne plaat hoor. Het geheel past goed bij elkaar en een erg fijne z/w omzitting met goed contrast.

Heb zelf pas sinds een week of 10 m'n rijbewijs en gisteren even op pad geweest met m'n mooie eerste autootje :)

Edit: now clickable 4 1575x1050
Afbeelding
30D + EF 24-85mm f/3.5-4.5 USM + EF 50mm f/1.8 II + EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM + 430EX II + Samsung SyncMaster 215TW

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Aug 2011 14:12 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@janine mooie reflecties
@enzo erg fijne zwart/wit-omzetting, dat heb jij volgens mij wel aardig onder de knie! ;)
@hirzo commentaar over het onderwerp zal ik achterwege laten (ik ken het gevoel, je moet toch ergens op oefenen?), mooi licht heb je zo gevangen, het avondzonnetje is erg fijn

Gisteravond erop uit getrokken met een bepaalde sfeer in m'n hoofd qua fotografie, en dat is aardig gelukt (doorklikken voor 1600px):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(en ja, ik kan nog over drempels, en nee, het stuitert niet alle kanten op :p )
Canon IXUS 850 IS | 28-105/2.8-5.8 | 3072 x 2304px | ISO 80-1600 | AiAF .:. martijnfoto.nl | Flickr

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Aug 2011 15:13 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Mooi Martijn! 2 dingen die me opvallen: plas op 1 trekt wel veel aandacht, boompje op 3 (rechts) ff wegclonen? Verder perfect!

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Aug 2011 15:27 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Thanks! Plas op #1 is een overblijfsel van poging met reflectie... Boompje op #3 was me niet opgevallen, kan er idd wel afcroppen (samen met put in de stoeprand).

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Aug 2011 16:28 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Martijn, erg mooi en sfeervol, naast de punten van Kissy vind ik het bij 2 jammer (een klein beetje storen) dat de onscherpe grasspriet (wat het ook is) iets te dicht op de auto zit aan de rechterkant, als je een halve stap naar links had gedaan had dat net een klein beetje meer ruimte gegeven en ik denk dat dat fijner had gekeken.

edit: het gaat dus niet om de sprietjes bij de kentekenplaat, maar de onscherpe vlek rechts van de auto.

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Reclame & Product
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 232 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Grijswaarden