Zo onderaan een pagina heb ik niet gek veel nieuws meer toe te voegen aan wat al gezegd is, for what it's worth:
@ Lancelot: Doet me eigenlijks niets, zie er niet iets speciaals in?
@ photorunner: Goed panning shot, maar verder niet echt spannend & beetje centraal.
@ Flipperkoning:
1) Leuk detailshot, reflectie (vooral die links van het midden) trekt alleen wel erg veel aandacht.
2) Nice, wat voor auto is het? Zo te zien eentje met genoeg leuke lijnen om mooie foto's van te maken.
@ Wouter, leuke originele plaat! En top dat je geen close-up v/d auto hebt gemaakt, maar de omgeving goed hebt meegenomen.
@ MartijnGizmo: strak shot, alleen na wat langer kijken stoor ik me een beetje aan die boom en denk ik dat de compositie wat spannender had gekund?
@ Lancelot: Deze is een stuk beter beter dan de vorige! Veel mooier beeld als geheel dan de eerste foto.
@ Dame: Fijne sfeer & kleuren, beetje jammer v/d 2 palen die uit de auto groeien.
@ Ziggy: Beetje dubbel, aan de ene kant leuke setting/compo, maar lijkt alsof er meer uit te halen valt, misschien wel puur kwestie van smaak qua nabewerking.
@ Haargel.nl: Nette zwart-wit omzetting. Beetje mierenneuken: Misschien beetje jammer dat de auto niet helemaal 'los' staat, maar bij de motorkop door de andere auto heen loopt.
@ Janine: Erg strak detailshot met fijne reflectie!
@ EnzoDizono: Fijne plaat hoor. Het geheel past goed bij elkaar en een erg fijne z/w omzitting met goed contrast.
Heb zelf pas sinds een week of 10 m'n rijbewijs en gisteren even op pad geweest met m'n mooie eerste autootje
Edit: now clickable 4 1575x1050