[ 232 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Aug 2011 17:10 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Het was heen-en-weer waaiend riet, dit was de variant met het minste aan vlekken op de auto zelf... :)
Canon IXUS 850 IS | 28-105/2.8-5.8 | 3072 x 2304px | ISO 80-1600 | AiAF .:. martijnfoto.nl | Flickr

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Aug 2011 09:16 
 Profiel
De sfeer die je hebt neergezet vind ik top. Ook bij de overige foto's die in deze serie op flickr staan. Super netjes!
Het enige puntje dat op mij onnatuurlijk overkomt, is dat de auto steeds op de openbare weg staat (/lijkt te staan), maar er geen bestuurder is.
Als een auto op een locatie duidelijk geparkeerd staat, dan komt de auto zonder passagiers en bestuurders inderdaad beter tot z'n recht, maar zo op de weg vind ik het er vreemd uit zien (spookrijder? ;) )

Licht Donker  
.
 Titel: Re: [Verzamel] Ter land
UNREAD_POSTGeplaatst: 14 Feb 2012 14:40 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Vorige pagina, Janine, mooie foto.

Afbeelding
Frankrijk
You can't teach an old dog new tricks

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 14 Feb 2012 20:16 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Lothian

Oe! Hier blijf ik wel even in hangen hoor...
Heerlijke toning.
...totdat ze mij vertelden dat het ook met een nikon...

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 24 Apr 2012 10:50 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Écht een hele strakke foto, de kleuren en tonen zijn zo mooi en de compositie is lekker simpel en strak!
Nikon D800 | 24-70 2.8 | Nikon D200 | 35mm 1.8 | 18-200 VR | www.gijsspierings.com

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Apr 2012 12:05 
 Profiel
Helemaal mee eens. Hele mooie foto!!

Compositie zou ik zelf voor gekozen hebben om de bus links te zetten, maar wat je gedaan hebt werkt heel mooi op deze foto.

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 15 Mei 2012 23:25 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Hier eentje van mij, 2e keer dat ik een motor schiet. All natural light. Vond het zelf echt wel een spectaculaire plaat.

Afbeelding
Nikon D800 | 24-70 2.8 | Nikon D200 | 35mm 1.8 | 18-200 VR | www.gijsspierings.com

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 15 Mei 2012 23:42 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
@GijsSpierings: Ziet er strak uit Gijs, lekker dynamische plaat. Kan zo in de folder.
@Lothian: Sfeervol plaatje, maar de toning is niet helemaal mijn smaak, zou wat frisser mogen. Krijg wel onwijs zin in vakantie zo.
@Martijn: lekker frisse en zomerse platen!

Ik heb het ook eens over een andere boeg gegooid:
Afbeelding
36x24 4x5

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Mei 2012 20:28 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Lothian: Superfoto! Dit zou zo een album/boek/film cover kunnen zijn :)
@Gijs Spierings: Gave foto, heeft echt een stoere uitstraling
@Enzo Dizono: Gave auto, de foto is het voor mij alleen niet, erg veel verzadiging, erg aanwezige reflecties, en erg veel vignetting...

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 16 Mei 2012 21:18 
 Profiel
GijsSpierings schreef:

Hier eentje van mij, 2e keer dat ik een motor schiet. All natural light. Vond het zelf echt wel een spectaculaire plaat.

[ [url=http://img41.imageshack.us/img41/7726/gys1611bb2web.jpg] ][/url]

Absoluut een gave foto, mooi licht en ik ben erg benieuwd naar de techniek achter deze foto.

Staat wel tegenover dat ik weet waar deze foto geschoten is en dit soort gedrag ervoor zal zorgen dat die plek niet meer gebruikt zal kunnen worden voor dit soort shoots.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 03 Jun 2012 13:27 
 WWW  Profiel
@Lothian, heerlijk beeld mooie compo!
@ Gijs, stoer beeld, mooie uitdrukking van het model!
@Enzo altijd goed om het eens over een andere boeg te gooien, heerlijk beeld, kijkt lekker weg en is zeker eens wat anders

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Jul 2012 15:41 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Enzo, heb beter van je gezien. Naar mijn smaak teveel dichtgelopen en is dit het niet helemaal. Vooral het deel links in de foto is teveel dichtgelopen, verdiend deze Italiaanse schone niet ;)
Flickr
Camera, licht en glas....

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 02 Jul 2012 16:08 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Mooie sfeerplaat Enzo, dat dichtgelopen stoort mij niet. Mooie Guillia Super!
“Tell me and I’ll forget, but show me and I’ll remember.”

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 27 Jul 2012 15:27 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Mijn russische geliefde:

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 29 Jul 2012 20:58 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Stoer bakkie hoor :Y
C:5DII|24|35|40|50|100|135 N:FM|50 R:GRD|XR1|28|35|50 B:ECTL|50|80 A:TLR|75 Y:TLR|75

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 30 Jul 2012 10:30 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Een lada niva, de oer 4x4.
Gekke kentekens btw.

Ik vind hem ook wat krap gekaderd aan de linkerzijde, ik had hem liever op 2/3 rechts gehad met lege ruimte voor de bumper.
Ik heb net een sprookjeshuwelijk, iedere keer als ik thuiskom, zit er een heks op de bank....

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
UNREAD_POSTGeplaatst: 01 Aug 2012 16:58 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Marc schreef:

Een lada niva, de oer 4x4.
Gekke kentekens btw.

Ik vind hem ook wat krap gekaderd aan de linkerzijde, ik had hem liever op 2/3 rechts gehad met lege ruimte voor de bumper.

Nou ja, het was ook niet echt "mijn" russische geliefde maar mijn huurauto in IJsland vandaar het kenteken. Het was echt mijn kans om zo'n iconische auto te rijden. Toen ik hem ging ophalen bij Geysir zag het er slecht uit, ze begonnen met "there is a slight problem with your car", de auto was niet beschikbaar en ze wilden me upgraden, maar ik moest en zou de Lada meekrijgen. Vonden ze een beetje vreemd geloof ik :)

Maar ik begrijp jouw advies wat de betreft de plaatsing van de auto, maar ik zocht een afwijkende compo (2/3 vind ik vaak een beetje saai), nu "kijkt" de auto een beetje uit beeld, zoals wat je bijvoorbeeld ook met een portret zou kunnen doen.
Nikon e.d.

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 23 Dec 2012 21:19 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Lotian: Lekkere sfeer, kleurbewerking pakt hem alleen niet zo voor mij, mag wat neutraler!
@Gijs: Gaaf, erg filmisch!!

Een tijdje terug een S2000 op de plaat gezet, leuke Honda!!

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 09 Jan 2013 18:38 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Zo was een sloom topic is dit, die mooie van Richard is al van feb 2012 :)..

Genesiz.. probeer m eens naar rechts te laten rijden, volgens mij is dat mooier dan naar links.

Een mooie CBS-G235 tram van mij.

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 20 Mrt 2013 22:36 
 WWW  Profiel
Mark, leuke tram maar niet echt geheel spannend. De zon trekt net iets te veel aandacht

Licht Donker  
.
UNREAD_POSTGeplaatst: 17 Apr 2013 22:10 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Enzo: Heerlijke auto en mooi licht.
Arthur: Beetje donker en apart landschap. Canarisch eiland?
GenesiZ: Eens met commentaar van Kissyfur.
Kissyfur: Ik kan je tram niet zien.

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
UNREAD_POSTGeplaatst: 24 Apr 2013 18:27 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Hoi Sven,

Ik weet het, ik heb in het algemeen de neiging om mijn foto´s wat donker te maken maar daar werk ik aan, deze was wel bewust, want de Lada is wit genoeg en zo verdwijnt de rest van de foto een beetje. De foto is genomen in de buurt van Vik in IJsland (op een paar honderd meter van een DC3 die een jaar of 50 geleden op het strand is geland).

Groeten,
Arthur
Nikon e.d.

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Reclame & Product
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 232 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Grijswaarden